Knøttet Skrevet 24. april 2007 Forfatter #641 Del Skrevet 24. april 2007 Au, ryggen og nakken min ... Jobben tar på, kjenner det i rygg og nakke ... Vet ikke om jeg har nevnt det, men jeg jobber for tiden på forskjellige matvarebutikker- gjennom et bemanningsbyrå, og da er det mye sitting og det går ut over nakken og ryggen. Men, kjekt å få jobbe da! :-D Og spesielt når jeg får jobbe tidlig, komme hjem og slappe av etter å ha jobbet. Liker ikke så godt kveldsskift, for da går hele dagen bort, og jeg må bare dusje og nesten legge meg med engang når jeg kommer hjem. Idag er det tv-kveld, og den første på lenge hvor jeg har vært hjemme! Gleder meg til seriene i kveld :-D Koooser meg med årets første jordbær nå! Etter å ha sittet i kassa og blitt fristet av jordbær når så mange kunder har kjøpt så falt jeg for fristelsen... naaam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 27. april 2007 Forfatter #642 Del Skrevet 27. april 2007 Idag er jeg glaaaaaad! For jeg har kjøpt veske til bryllupet! Nydelig liten veske :-Og så har jeg vært og sett på stoff til slør. men nok om det, det står mer om sånt i bryllupsdagboka Nydelig vær her nå, begynner virkelig å våres! Men er ikke så varmt enda da, sist jeg sjekket var det ca 10 grader, men det er iallfall framgang! Føler at jeg må komme meg bort en stund nå, bruker å føle det slik av og til- trenger liksom miljøforandring. Og så er det "godt" å savne samboeren litt av og til også Så neste onsdags kveld drar jeg til kristiansand og besøker en venninne Veeeldig lang tur, reiser med tog midt på natta, så da går forhåpentligvis timene fort. Håper bare jeg våkner til togbyttet om morgenen Har aldri vært i kristiansand før jeg, så det blir moro, og så har de så fin dialekt der! Nesten like fin som stavanger, men bare nesten Gleder meg stort, men ikke til tog og bussturene da, selv om jeg elsker å kjøre tog blir det i overkant litt lang tid å sitte i ro. Heldigvis har jeg ipoden min, noe å lese på og så liker jeg å bare sitte og tenke og se ut når jeg reiser- til en viss grad da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 29. april 2007 #643 Del Skrevet 29. april 2007 Hei babe Så bra at du har fått deg jobb! :-D Får håpe det ikke går for hardt utover ryggen og nakken din... Jeg har fått meg en kontorjobb, så jeg må finne på noe som gjør at jeg ikke blir stillesittende heele dagen.. Send meg bilde av brudekjolen din a Hvis du har funnet en.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 29. april 2007 Forfatter #644 Del Skrevet 29. april 2007 Hei babe Så bra at du har fått deg jobb! :-D Får håpe det ikke går for hardt utover ryggen og nakken din... Jeg har fått meg en kontorjobb, så jeg må finne på noe som gjør at jeg ikke blir stillesittende heele dagen.. Send meg bilde av brudekjolen din a Hvis du har funnet en.. ← Hei! Jepp, kjekt å ha noe å gjøre om dagen, så jeg ikke blir gaaal! Og penger er heller ikke å forakte Det går nok bra med rygg og nakke, men det er skikkelig ubehagelig! Gratulerer med ny jobb! Mye stillesitting på slike jobber ja... du får ta øvelser innimelom, eller trene? Går nok bra!! Brudkjolen finner du på bryllupsdagboka mi;) men husk at den ikke er ferdig da- toppen er ikke sydd engang... blir bedre bilder senere, når den er ferdig :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #645 Del Skrevet 1. mai 2007 hater, hater, hater kviser! Kan de ikke bare forstå at de er dypt uønsket og stikke av?! Jeg er tross et stykke oppi tjueårene, skal ikke ha så mye kviser nå! Dumme, dumme p-piller ... Ikke ser det ut til å virke den greia jeg fikk av legen heller, men får prøve ei stund til og se om det skjer noe ... Ikke ser det ut til å bli nok sol til at jeg blir brun til bryllupet heller, men isåfall får jeg ta sol eller bodylotion med selvbruning (for å være på den sikre siden, stoler ikke på vanlig selvbruning, redd for skjolder ...) Imorgen kveld drar jeg til Kristiansand, hvor jeg aldri har vært før! Skal besøke en venninne, blir kjempegøy! Skal til Sørlandsparken, Dyreparken, ta bussen myyyye rundt, og så skal vi visst på kino, og helt sikkert mye annet Gruer meg litt til tog - og bussturen da, den tar hele 12 timer èn vei, og selv om jeg liker å ta tog og buss så blir det litt for lenge selv for meg. Da er det godt at det er nattog, da får jeg brukt det meste av tiden til å sove:) Heldigvis sovner jeg veldig lett, så og si over alt, og så sover jeg tungt- så det går nok bra:) Kommer nok til å være litt sliten når jeg kommer fram, men men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #646 Del Skrevet 7. mai 2007 Da var jeg tilbake etter en herlig langhelg i kristiansand! :-D Hadde en herlig tur, men det ble litt mye tog- og busskjøring, noe jeg forøvrig var klar over på forhånd ... Men fikk sove både på natttoget og nattbussen, og selv om det ikke var verdens beste søvn gikk det jo Første gang jeg var i kristiansand faktisk, og jeg er imponert over den fiiine byen og stemninga! Dessuten var jo været så mye finere der enn her, og så var det mye tidligere vår! Kunne egentlig tenke meg å flytte dit, men da må jeg og samboeren få jobb først ... Vel, blir vel ikke noe av uansett, har endel ting som holder meg igjen her. Kjempekoselig å se venninna mi igjen, vi gikk mye i byen, var på kjøpesentren, ute og spiste og i dyreparken. Fikk vite først nå at venninna mi har sosial angst ... merkelig at jeg ikke har merket tegnene før, egentlig... men igjen, hun sliter litt psykisk ellers også, så det er ikke så lett å vite hva det er som plager henne Må være slitsomt å ha det slik ... Savnet samboeren noe helt forferdelig når jeg var borte, men det har vi jo godt av Kjempekoselig å se han igjen idag, snill var han også som kom og hentet meg klokken kvart over sju om morgenen (han er ikke akkurat noen morgenfugl ... ) Så idag har vi kost oss og daffet rundt i byen sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 10. mai 2007 #647 Del Skrevet 10. mai 2007 Høres ut som en skikkelig vellykket tur til Kristiansand. Mange år siden jeg var der sist, men kunne tenkt å ta en tur dit igjen. Jeg kan godt tenke meg at våren har kommet en del lenger på sørlandet, men det har sine positive sider å bo litt lenger nord også. Selv om våren kommer senere til oss, så kommer den veldig fort når den først kommer. Jeg blir like facinert hver vår over hvor fort det går fra full vinter med kuldegrader og snø, til skikkelig vår med varmegrader, blader på trærne og grønt gress. Skjønner at du savnet kjæresten din, men jeg tror et forhold bare har godt av litt savn. Da merker en virkelig hvor mye kjæresten betyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #648 Del Skrevet 10. mai 2007 Høres ut som en skikkelig vellykket tur til Kristiansand. Mange år siden jeg var der sist, men kunne tenkt å ta en tur dit igjen. Jeg kan godt tenke meg at våren har kommet en del lenger på sørlandet, men det har sine positive sider å bo litt lenger nord også. Selv om våren kommer senere til oss, så kommer den veldig fort når den først kommer. Jeg blir like facinert hver vår over hvor fort det går fra full vinter med kuldegrader og snø, til skikkelig vår med varmegrader, blader på trærne og grønt gress. Skjønner at du savnet kjæresten din, men jeg tror et forhold bare har godt av litt savn. Da merker en virkelig hvor mye kjæresten betyr. ← Kristiansand var virkelig en fin by, anbefales å ta en tur igjen! :-D Akkurat nå hagler det her... og bare for noen dager siden var det relativt varmt og nydelig sol- så været skifter fort her ja! Forhold har nok veldig godt av savn, ja, selv om det ikke er så morsomt når det står på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 13. mai 2007 #649 Del Skrevet 13. mai 2007 Ser på nedtelleren din at det ikke er lenge til du gifter deg. Det kommer sikkert til å bli en drømmedag for deg og din kjære. Håper været er på godsiden på dagen deres også. Ellers ønsker jeg deg en fin 17. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #650 Del Skrevet 14. mai 2007 Ser på nedtelleren din at det ikke er lenge til du gifter deg. Det kommer sikkert til å bli en drømmedag for deg og din kjære. Håper været er på godsiden på dagen deres også. Ellers ønsker jeg deg en fin 17. mai! ← Nei, det er skremmende kort tid til!! Vi stoooorgleder oss! :-D God 17.Mai på forskudd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 17. mai 2007 #651 Del Skrevet 17. mai 2007 Har du hatt en fin nasjonaldag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #652 Del Skrevet 17. mai 2007 Har du hatt en fin nasjonaldag? ← Jepp, det har jeg- til og med brukbart vær, trodde knapt mine egne øyne jeg! Du også, håper jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 17. mai 2007 #653 Del Skrevet 17. mai 2007 Jepp, det har jeg- til og med brukbart vær, trodde knapt mine egne øyne jeg! Du også, håper jeg? ← Ja, jeg har hatt en kjempefin dag. Været har også vært helt strålende . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #654 Del Skrevet 17. mai 2007 Ja, jeg har hatt en kjempefin dag. Været har også vært helt strålende . ← Koselig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #655 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg skal på to jobbintervju i nærmeste framtid!og forloveden skal på ett på torsdag! :-D Ikke at sjansene er så utrolig store for at noen av oss får jobbene, men det er en start- og endelig begynner ting å se lysere ut! Dessuten, om forloveden ikke får den jobben skal kanskje en på avdelinga hans slutte, og da får han sannsynligvis fast jobb der! *krysse fingrene og håpe* :katt: :juhu: :dåne: :kaffe: :slåss: :blaaveis: så mange søte, nye smileyer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #656 Del Skrevet 22. mai 2007 Idag får jeg forhåpentligvis en fridag. Forrige uke jobbet jeg hver eneste dag utenom 17.mai, og jeg jobbet i går også så nå vil jeg gjerne ha en fridag. Men jeg sier ikke nei om vikarbyrået ringer og vil ha meg til å sitte i en eller annen kasse da, men helst vil jeg ha fri ... Er så spent på intervjuet i morgen! Det verste er at jeg knapt husker hvilke jobber jeg søkte på. Jeg søkte på internett, på tre forskjellige stillinger, det er ikke drømmejobbene, men det er en start, en god start! Men så hater jeg intervjuer, virkelig hater... jeg får ikke vist meg slik jeg egentlig er, får ikke gitt et virkelig godt inntrykk. Men skal forberede meg litt da. Uff, er så spent! På fredag drar vi til svigers, de var så utrolig snille og spanderte turen, for vi hadde ikke råd til å dra selv, så de betaler fly for oss begge begge veiene, og kommer og henter oss der flyet lander, som er ca 1 times kjøring fra der de bor Snille svigerforeldre, ja! :-D Merkelig vær her i dag, det er 17 grader, men overskyet og det blåser godt. Så alt er vel som vanlig i bartebyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 22. mai 2007 #657 Del Skrevet 22. mai 2007 To jobbintevjuer høres lovende ut. Du skal se at du lykkes i å få deg jobb denne gangen. Så snille svigerforeldre du har. Kjekt å få gratis reise når økonomien ikke er på topp. Ble det fridag på deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #658 Del Skrevet 22. mai 2007 To jobbintevjuer høres lovende ut. Du skal se at du lykkes i å få deg jobb denne gangen. Så snille svigerforeldre du har. Kjekt å få gratis reise når økonomien ikke er på topp. Ble det fridag på deg i dag? Jepp! Er redd for å tenke for positivt, men er positiv i alle fall! :-D Blir vist fridag idag, ja, og det er ganske godt egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 22. mai 2007 #659 Del Skrevet 22. mai 2007 Du trenger en fridag av og til når du jobber så mye. Slitsomt når en må jobbe som vikar og aldri vet helt hvordan de nærmeste ukene blir. Jeg hadde det slik i fjor sommer og vet hvor tøft det kan være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #660 Del Skrevet 22. mai 2007 Du trenger en fridag av og til når du jobber så mye. Slitsomt når en må jobbe som vikar og aldri vet helt hvordan de nærmeste ukene blir. Jeg hadde det slik i fjor sommer og vet hvor tøft det kan være. ja, det er det ... spesielt å sitte og vente på den telefonen om en må jobbe eller ikke, bli vekt om morgenen, og man kan ikke planlegge ordentlig, for man kan bli oppringt, og da bør man jo helst ikke si nei, ikke for mange ganger i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå