Gå til innhold

My little corner of the world...


Knøttet

Anbefalte innlegg

Savner mannen ... :sjenert:

Heldigvis ferdig med helgejobbingen for denne gang, og imorgen skal jeg sove lenge! :-D :sol: Men skal på jobb resten av uka også, utenom lørdag og søndag da, for da kommer mamma på besøk! :juhu:

Det er to personer som irriterer meg for tiden... den ene er en eksvenn, som forøvrig er både en eks og en venn :sjenert: For å gjøre en lang historie kort så var han og mannen venner, og så ble mannen og jeg sammen og han ble sur pga dette og valgte å beholde vennskapet med meg, og droppe mannen. Så da kunne ikke vi tre møtes, ganske teit og barnslig ... Og så ble han kjent med venninna mi, og vi hang en del, før han gjorde noe utilgivelig mot venninna mi. En stund droppet vi han begge to, før venninna tilga han, og nå er de to venner. Det er litt kjedelig siden jeg ikke har tilgitt han og helst ikke vil møte han. Nå hørtes jeg barnslig ut, er klar over det, men dette er prinsipp- han har oppført seg utrolig dårlig og gjort ting som ikke bør tilgis ... Irriterer meg at venninna gir han så mange sjanser som han ikke fortjener ... *sukk*

Den andre personen som irriterer meg er en venn, som kan bli veldig intens i perioder. Han har det med å hevde seg selv over andre, og han kan bli litt masete ang. kontakt. Vi bor langt unna hverandre, men likevel føler jeg meg litt kvelt noen ganger ... Det er ikke bare jeg som reagerer på dette

Jaja, det var mine hjertesukk for i dag ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var helga snart over, igjen.

Har hatt mamma på besøk siden fredagen, så jeg har storkost meg i helga, og spist ordentlig mat ;) Vi har gått på kafeer, gått i byen, spist ute, snakket og bare kost oss og slappet av- en perfekt helg egentlig! Var trist når hun dro i dag... ble enda mer ensom enn jeg var når det "bare" var mannen som manglet her :sjenert:

Har vært ganske deppa i kveld, savner mannen og føler meg så ensom, og alt føles så feil på en måte... vanskelig å forklare. Går bedre nå, trøstespiser/drikker cola og rosa donut fra 7-eleven og koser meg litt. Men er litt sur på mannen, som sier vi må være forsiktig med sms og ringing, pga han får så høy regning. Det var han som ville dra utenlands og kose seg der, mens jeg sitter her og er ensom! :kjefte::rope: Da får han tåle høy regning...

Vet jeg overdriver, men jeg savner han så utrolig mye ... kan ikke vente til å se han igjen, om en uke ... En uke er så alt for lenge!! :sur:

Forhåpentligvis går det fort, for jeg skal jobbe både mandag, tirsdag og onsdag, og onsdagskvelden drar vi til Oslo, det blir gøy! Hvis jeg finner et sted å sove den første natta da ... Dustevenninna mi har jo trukket seg, og vi skulle sove sammen på pensjonat, hotell eller noe, og jeg vil ikke sove alene på et sånt sted :sur:

Hmfr, greier ikke å la være å pirke på kviser som begynner å modnes ... må virkelig skjerpe meg, før jeg ser ut som et eneste stort krater i ansiktet :sur::nei::kjefte:

Får vel ta kvelden snart, tidlig opp imorgen *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke i dag mannen din skulle komme hjem? Håper det for din skyld. Ikke alltid så lett å være alene når en er vant med å være to. Men du skal være stolt av deg selv, du klarte det jo. Mannen din har sikkert mye kjekt å fortelle om og bilder å vise. Tenker det blir et kjekt gjensyn!! :-D

Kos deg!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg på i hagen til et kjempekoselig, lite hus et godt stykke utenfor Oslo. Her er det fire katter, tre av de er kjempekosete og herlige, så da er jeg fornøyd ;) Den fjerde har jeg ikke møtt enda, tør vel ikke komme inn stakkar. Skikkelig idyllisk her, nydelig plass! Bor hos ei venninne som igjen bor hos ei annen ei ... hun som eier huset er ikke her da.

Hatt en kjempefin tur, men har støtt på noen problemer. Hadde store problemer med å finne husrom da vi kom hit på torsdagsmorgenen, alle hotellene i byen var enten fulle eller rådyre- jeg har ikke råd til å betale 800,- natta. Har to venner jeg kunne overnattet hos, men synes det er så ekkelt å spørre, pluss at begge to er gutter- og da blir det ekstra rart.

Den ene venninna mi kom ikke hun, rett og slett. Jeg blir så forbanna! :kjempesinna: På torsdag så sa hun at hun skulle komme dagen etter, i fem tida. Jeg hørte ikke noe fra henne, og ringte henne rundt seks, da tok hun ikke telefonen. Men jeg fikk melding fra henne, uten noen som helst forklaring, bare "jeg dro ikke" fy f***** altså!!! :kjefte: Kan ikke stole på henne, nei ... driter i hele jenta akkurat nå ... Greit nok, hun har psykiske problemer, og sliter en god del. Men jeg kan da få en grunn i det minste, jeg hadde godtatt det om hun hadde hatt en grunn!! Huff, nei ... dritt

Ellers har vi gått mye i byen, til Grunerløkka, Grønland og andre steder. Har vondt i hælene, og gnagsår på tærne :ler: Skikkelig herlig stemning her, flott i Oslo om sommeren :) Jeg har egentlig aldri hatt sansen for Oslo, synes det er for stort og upersonlig, har liksom ikke den koselige, intime stemningen som andre byer jeg har vært i har. Men må innrømme at om sommeren så er Oslo topp! :-D

Skulle ta toget hit i går, men de driver og jobber på toglinja, så jeg måtte ta bussen, og det var ikke enkelt når bussjåføren ikke snakket noe norsk virket det som. Ble ganske fortvilet! Heldigvis var det andre, snille medpassasjerer som visste hvor jeg kunne gå av. Skulle være satt opp taxi fra et annet sted til hit, men den hadde gått... heldigvis var en av de andre passasjerene med og gikk av der jeg skulle gå av, og han bestilte taxi. Men den hadde ventetid på en hel time! Så jeg fikk forklart veien hit, og fant jo fram, til tross for at det var bekmørkt, og jeg har bare vært her én gang før ...

Nå skal jeg snart ta toget til byen, og forhåpentligvis møte venninna mi, og mannen min som kommer om ikke så alt for lenge! :hoppe: :love:

Var det ikke i dag mannen din skulle komme hjem? Håper det for din skyld. Ikke alltid så lett å være alene når en er vant med å være to. Men du skal være stolt av deg selv, du klarte det jo. Mannen din har sikkert mye kjekt å fortelle om og bilder å vise. Tenker det blir et kjekt gjensyn!! :-D

Kos deg!!! :klem:

Stemmer det ;)

Har ikke vært så gøy å være alene, nei, men jeg har faktisk vent meg til det. Egentlig har jeg godt av det også ... Men det var litt for lenge da!

Det blir nok et kjempekjekt gjensyn!! :juhu:

Ha en fortsatt fin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så utrolig godt å møte igjen mannen i går ... føler meg nyforelsket igjen :love: :rødme:

I dag har jeg vært på opplæring på ny jobb, veldig spennende og litt skummelt! :-D Det virker kjempespennende, og en bra jobb. Synd jeg bare jobber annenhver lørdag, og ekstra hvis noen er syke :( Blir jo mye mer før jul da, og forhåpentligvis kan jeg få større stilling etterhvert, håper jeg.

I kveld har vi bare kost oss sammen, gått på kafé, leid film og bare kost oss- skikkelig herlig! :hoppe: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du fortelle mer om hva du jobber med? *nyskjerrig*

Høres ut som forrige helg var vellykka, håper dere får en like fin helg denne uka.

Ha en god natt! :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du fortelle mer om hva du jobber med? *nyskjerrig*

Høres ut som forrige helg var vellykka, håper dere får en like fin helg denne uka.

Ha en god natt! :søvn:

Ny-jobben mener du ? Det er en interiørbutikk, på en måte. Skal det bli mer detaljert må vi ta det på pm ;)

Forrige helg var perfekt, iallfall etter at jeg fikk tilbake mannen! :love: Forøvrig var tiden i Oslo med venninna kjempeherlig også, endelig litt ferie!:-d

Takk for det, tror helga blir bra, med hyttetur og greier *glede seg* :-D

God natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er det finvær! :-D Håper det holder ei stund nå da.

Mannen har vunnet en gratis weekendbil, så i løpet av høsten skal vi kjøre oss en tur på høyfjellet, leie hytte og gå turer. Gleder meg :) Bare han og jeg i en hytte på høyfjellet høres kjempeherlig ut!

Det er dritt å ha tre jobber :( Angrer på at jeg ikke sa opp den ene jobben min lenge før jeg fikk den siste, men da hadde vi tapt penger :sjenert:

Neste helg skal jeg jobbe både på hjemmehjelpjobben og butikkjobben, det kan jo bli gøy :kjefte:

Har sendt oppsigelse til sjefen nå, og ringt, men hun tar ikke telefonen. Forhåpentligvis får jeg enten slutte den gamle jobben før oppsigelsestiden, eller får byttet den helga. Ordner seg nok, det må det jo gjøre!

Heldigvis har jeg bare 14dagers oppsigelse da, heldig der. Men problematisk blir det jo uansett ... æsj! :kjefte:

Gleder meg til hyttetur i helga! :-D :hoppe: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere fin hyttetur på fjellet? Innbiller meg at det er en stor opplevelse å gå tur i fjellet. Mannen din tok vel med kamera, er det ikke han som er hobbyfotograf? Sikkert mange fine motiver på fjellet!

Ha en fin onsdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere fin hyttetur på fjellet? Innbiller meg at det er en stor opplevelse å gå tur i fjellet. Mannen din tok vel med kamera, er det ikke han som er hobbyfotograf? Sikkert mange fine motiver på fjellet!

Ha en fin onsdag! :)

Jøss, liv her også jo! :)

Vi hadde en kjempefin tur! Men ble lite turer, været var så utrolig dårlig ... Var sosial med to andre par, og festet og bare koste oss veldig:-d

Mannen er hobbyfotograf, ja, men fikk ikke tatt bilder pga det dårlige været :(

Men han tok kjempemye bilder når han var i usa nå da ;)

Ha en fortsatt fin onsdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at været var dårlig på hytteturen. Men da ble det vel innekos i stedet?

Så dumt at mannen din ikke fikk tatt noen bilder av fjellnatur. Det er så vakkert på fjellet!

Ja ja det kan komme nye muligheter!

Ha en fin uke, Knøttet. :)

Ps. håper du lykkes med å bli gravid snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at været var dårlig på hytteturen. Men da ble det vel innekos i stedet?

Så dumt at mannen din ikke fikk tatt noen bilder av fjellnatur. Det er så vakkert på fjellet!

Ja ja det kan komme nye muligheter!

Ha en fin uke, Knøttet. :)

Ps. håper du lykkes med å bli gravid snart...

Været var dårlig, men inne så storkoste vi oss med goood mat og party party ;) Det var kjempemorsomt, og må gjentas! :-D

Mannen får ikke tatt så mye bilder for tiden: dårlig vær og mye jobbing. Fjellnatur er fantastisk, ja! Han tar som regel bilder av natur, så dumt det ikke ble noe av det den helgen.

Takk for det, og en fin uke ønskes deg også! :-D

====================================

Jobbet hele denne uken, utenom onsdag, da syntes jeg jeg fortjente en fridag :sjenert: Jeg har til og med jobbet i dag. Stod opp ti på halv sju, alt for tidlig for et morgendyr som meg :Gjesp: Jeg er kjempetrøtt og sliten nå, men var trøttere tidligere i dag. Gleder meg til å sove lenge i morgen! :hoppe:

Skal på varetelling i morgen, det er vel ikke noe særlig morsomt, men det blir ialle fall sosialt, og så får vi pizza :sikle:

Julen i år blir bare tull ... Jeg jobber på julaften, og da får vi ikke kommet oss hverken til mine eller mannens foreldre, håper på å få noen av de opp til oss. Det spøker for nyttårshelgen også, men håper det ordner seg på en måte. Vil jo så gjerne ha familien i nærheten i jula :(

Vel, det løser seg vel- og jul blir det uansett! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme etter en lang dag på jobb. Godt å slappe av litt før jeg må legge meg, og opp tiiiidlig igjen i morgen *sukk*. Det pøsregner ute nå, og snille mannen min kom meg i møte på bussholdeplassen med paraply, slik at jeg ikke ble klissvåt mens jeg gikk hjem. Han er nå søt, da! :rødme:

I går kom han hjem med ipod-dock til meg, som jeg har hatt veldig lyst på de siste dagene, søt er han! :love:

Jobb i morgen, og på søndag også. Gruer meg til å stå opp tidlig i morgen, men får mye mer ut av dagen da :) På søndag får jeg sove leeeenge, men får lite ut av dagen siden jeg skal på kveldsvakt ... men men, godt å sove lenge! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søt samboer du har! Kjekt når de gjør sånne små ting i hverdagen for å lyse den opp for oss. Det er jo romantisk også, trenger ikke alltid dyre gaver for at det skal være romantsik. Er du ikke enig? Det er sånne små ting i hverdagen som gjør dagene så skjønne.

Høres stritt ut å jobbe så mye, men det blir jo penger ut av det.

Ps. hva betyr egentlig det som står i signaturen din?

Ha en flott helg, Knøttet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt samboer du har! Kjekt når de gjør sånne små ting i hverdagen for å lyse den opp for oss. Det er jo romantisk også, trenger ikke alltid dyre gaver for at det skal være romantsik. Er du ikke enig? Det er sånne små ting i hverdagen som gjør dagene så skjønne.

Høres stritt ut å jobbe så mye, men det blir jo penger ut av det.

Ps. hva betyr egentlig det som står i signaturen din?

Ha en flott helg, Knøttet!

Han er herlig! :rødme: :love:

Enig med deg :jepp: Trenger ikke være dyre ting, bare en liten overraskelse, kjemperomantisk og jeg blir så glad! :-D Nå høres jeg veldig materialistisk ut, men det trenger ikke være en ting en gang, bare det at han i går tente talglys, slo på ovnen og lagde kakao til meg når jeg kom hjem var kjempekoselig! :love:

Synes nesten jeg jobber litt vel mye nå for tiden,ja ... Vi får se hvordan det blir framover...

Det i signaturen min betyr at jeg er i dag 24i menssyklusen min, og at det er 11 dager siden eggløsning ;)

Ha en fortsatt fin uke! :)

===================================

Skremmende spennende å ha ipoden min på shuffle, jeg oppdager hele tiden ny musikk jeg ikke visste jeg hadde der! :overrasket: Det er fordi mannen har lagt inn noen cd-er for ei god stund tilbake, og andre sanger har jeg bare glemt jeg hadde :fnise: Her en dag satt jeg og hørte på ipoden, og så plutselig hører jeg på en Elvis sang! Jeg visste ikke at jeg hadde noe som helst av Elvis ... ble litt overrasket da, ja :ler:

Dette må være den verste høsten, ever! Det blåser noe liderlig, og regner nesten hele tiden :( Har veldig lyst til å bare bli sittende hjemme under pleddet, med pc-en på fanget og høre på ipoden min i hele dag. Dessverre må jeg ut, må ta bussen leeenge for å komme til jobb, liker å sitte på buss. Lar tankene vandre og bare tenke og slappe av.

Det er så kaldt for tiden! Fryser en del nå ... tror det er på tide å bruke strømpebukse, men det blir det jo aldri til at jeg gjør uansett :sjenert:

Søsteren til mannen kommer på besøk i helgen, det gleder jeg meg til! Dessverre kunne ikke samboeren hennes bli med, men det blir kjempekoselig uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjihi, går heller 45 min i plaskregn enn å sitte på buss jeg ;) Burde vel tatt mer buss for å spare miljøet istedenfor å kjøre bil, men får satse på at jeg kanskje gjør opp for kjøringen min ved å gå/sykle en del :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tjihi, går heller 45 min i plaskregn enn å sitte på buss jeg ;) Burde vel tatt mer buss for å spare miljøet istedenfor å kjøre bil, men får satse på at jeg kanskje gjør opp for kjøringen min ved å gå/sykle en del :sjenert:

Gjør du?! :hakeslepp:

Synes da du gjør opp for bilkjøringen når du går- når du tar buss så forurenser man jo også, selv om det er mye bedre enn bil- når du går forurenser du ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for forklaring på signaturen, Knøttet!

Når det gjelder "bærbar" musikk så får jeg også det snart. Skal nemlig kjøpe meg mobil med musikkavspiller. *Gleder meg*

Håpte egentlig å få mobilen i dag, men de hadde ikke flere igjen på lager. Når jeg har bestemt meg for å kjøpe rød telefon ja da skal den være rød og ikke svart, som de hadde på lager :Hehe:

Det er koselig å sitte under pleddet når det er kaldt ute.Kanskje med en kopp te og et blad, da koser iallefall jeg meg.

Ha en god natt, Knøttet! :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for forklaring på signaturen, Knøttet!

Når det gjelder "bærbar" musikk så får jeg også det snart. Skal nemlig kjøpe meg mobil med musikkavspiller. *Gleder meg*

Håpte egentlig å få mobilen i dag, men de hadde ikke flere igjen på lager. Når jeg har bestemt meg for å kjøpe rød telefon ja da skal den være rød og ikke svart, som de hadde på lager :Hehe:

Det er koselig å sitte under pleddet når det er kaldt ute.Kanskje med en kopp te og et blad, da koser iallefall jeg meg.

Ha en god natt, Knøttet! :søvn:

Hvilken mobil er det du skal kjøpe deg da? Jeg har ikke så mye peiling, men litt artig å se likevel ;)

Veldig kjekt med "bærbar" musikk! Digger ipoden min, og nå får jeg brukt den mye mer enn jeg gjorde før, nå hører jeg en del på musikk, herlig! :-D

Det er kjempekoselig med teppe, pled og te/kakao når det er høst! Dessverre jobber jeg en del, så det blir ikke så mye innekos som jeg kunne tenke meg.

God natt! :)

==================================

Idag har jeg plaget kontorene under oss i bygningen med å spille alle Robbie Williams cd-ene mine høyt mens jeg gjorde husarbeid :ler: Dvs, jeg vet jo ikke om de hørte det, noe jeg egentlig ikke tror de gjorde, men man vet aldri.

Jobbet på en plass med en del studenter i nærheten i dag, og kundene der er litt annerledes enn på de andre stedene jeg har vært har jeg inntrykk av. Veldig mange koselige kunder der, og en del som spør om rare ting. F.eks var det en som spurte meg hvordan man lager pannekaker! :sjokkert: Så da forklarte jeg da, selv om jeg ikke er så god til å forklare ... Håper han fikk det til ;) Tror jeg møtte på en tidligere klassekamerat, fra barneskolen... Men jeg var ikke helt sikker, og kunne ikke spørre heller liksom.. men det virket som han la merke til at det var meg, og han hadde samme dialekt som meg, så jeg er veldig sikker på at det var han. Han har forandet seg en god del!

Nå sitter jeg under teppet, med vått hår og badekåpe, med pc-en på fanget og tv-en i bakgrunnen. I dag våknet jeg og var lys våken i halv elleve tida, noe som er uvant for meg, så nå er jeg ikke trøtt i det hele tatt, og vil være oppe litt for å bli ordentlig trøtt og sove lenge i morgen:-d

Vi har ikke mer brød igjen! :sur: Ikke yoghurt eller noe annet jeg spiser heller ... utenom frokostblanding, så det ble frokostblanding til kvelds i dag.

Bare i morgen igjen nå, så har jeg fri fredag og søndag! :-D Lørdag må jeg jobbe, men det gjør egentlig ikke så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er i Oslo på jobbkurs, så nå har jeg en hel dag alene. Det er både godt og kjedelig, for jeg savner han jo ... Samtidig har vi begge veldig godt av det, det er ikke så ofte jeg har en hel dag alene.

Ingen jobbing i dag, og det er litt godt, for jeg har jobbet en god del i det siste. I dag er det bare personalmøte på jobben, og så skal jeg slappe av og kose meg resten av dagen. Har lastet ned Shrek the third og gårsdagens Grey's anatomy-episode, så skal vel få sett det i løpet av dagen.

Jeg trenger en ny bukse, eller helst to-tre! Av alle buksene jeg har, ca 7 stk, er det bare to stk jeg kan bruke. Resten har hull i rompa eller er helt nedgått nederst pga de er litt for lange :( Men har egentlig ikke råd til nye bukser. Får se om jeg får råd snart, eller skal plukke ut en bukse eller to og ønske meg til jul :) Må iallfall bli flinkere til å ikke tråkke ned buksene mine! *sukk*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...