Knøttet Skrevet 20. september 2006 Forfatter #541 Del Skrevet 20. september 2006 Idag har jeg faktisk fått gjort litt! Men ikke så mye som enkelte andre her inne da ... Vi har gått en tur, til et sted for å printe ut et bilde forloveden skal gi mamman sin i bursdagsgave. Vi har gått litt i byen, spist is og kost oss. Og så har vi gjort husarbeid, nå skal vi lage middag. Og så føler jeg meg faktisk ryddete idag. Jeg har ryddet i skuffene mine, noe som så absolutt trengs, på stolen på soverommet, som er hvor vi legger klær vi bruker, og på kjøkkenet og generelt:) Fikk faktisk lyst til å av-ise fryseren isted, og å ta vindusvasken, men det får vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 22. september 2006 #542 Del Skrevet 22. september 2006 Hei babe Grattis med forlovelse!!! Når skjedde det?? :hoppe: :klem: Går visst glipp av litt av hvert når man ikke er innom på en stund. hehe =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mixci Skrevet 23. september 2006 #543 Del Skrevet 23. september 2006 Ja nåå er jeg og spent her! Når skjedde dette? :O Jeg vil også forlove meg er bare 2.5 år igjen til samboeren min skal begynne å tenke på det *fniiiis* Når er den store dagen? Har du funnet kjole? og ikke be meg se i brylupsdagboken din, for du skal fortelle det til meg uansett tjihi Nå må jeg være god husmor og gå å handle... Synes det er kjempe gøy å endelig få bestemme alt som skal inn i huset selv :D Min bedre halvpart har ikke noe han skulle sagt.. hehe Snakkis babe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. september 2006 Forfatter #544 Del Skrevet 25. september 2006 Hei babe Grattis med forlovelse!!! Når skjedde det?? :hoppe: :klem: Går visst glipp av litt av hvert når man ikke er innom på en stund. hehe =) ← Hey! :-D Det skjedde 27.juni så det er en liten stund siden- har begynt å gå inn for meg nå Ja, man går glipp av noe når man ikke er her hele dagen lang slik som meg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. september 2006 Forfatter #545 Del Skrevet 25. september 2006 Ja nåå er jeg og spent her! Når skjedde dette? :O Jeg vil også forlove meg er bare 2.5 år igjen til samboeren min skal begynne å tenke på det *fniiiis* Når er den store dagen? Har du funnet kjole? og ikke be meg se i brylupsdagboken din, for du skal fortelle det til meg uansett tjihi Nå må jeg være god husmor og gå å handle... Synes det er kjempe gøy å endelig få bestemme alt som skal inn i huset selv :D Min bedre halvpart har ikke noe han skulle sagt.. hehe Snakkis babe ← Hihi ... har svart i det innlegget over deg når det skjedde, men kan gjerne gjenta det;) Det var altså 27.Juni. Og hvis du vil vite hvordan det skjedde kan du gå inn i bryllupsdagboken min :tunge: Hvorfor er det 2.5 år til du og samboeren kan begynne å tenke på å forlove dere? Vi gifter oss akkurat 1 år og 3 dager etter at han fridde, altså 30.Juni :-D Kjolen har jeg tegnet, mamma og jeg har kjøpt stoffet og mamma skal snart begynne å sy Hvorfor ga samboeren din deg fullmakt til å bestemme innkjøp? Høres herlig ut da Jeg har funnet ut at det er koselig å lage middag jeg ... det tok meg bare 23 år liksom ... Snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. september 2006 Forfatter #546 Del Skrevet 25. september 2006 Kan kanskje ta en liten oppdatering også, da. I helga var forloveden, ei venninne og jeg på fest. Det var kjempekoselig, og jeg ble heldigvis ikke fyllesyk denne gangen Søndagen tilbringte vi med å spise dagen-derpå-mat (cola og grandis) og slappe av og se film og bare kose oss:) Jeg har fått lagd søknad til en butikk jeg gjerne vil ha jobb i nå da, de ba meg lage en kreativ søknad og det var ikke så lett, men nå har jeg endelig funnet på noe Idag har forloveden og jeg vært med ei venninne og sett på ny leilighet til henne i en studentby. Så ganske bra ut, utenom at det burde vært malt der, for det så ikke ut som det hadde blitt det siden det ble bygd engang på 80-tallet ... Håper hun tar leiligheten:) Ellers har vi vært en liten tur i byen og kjøpt ark til søknaden min, og så har vi prøvd å finne røde silkebånd, noe som tydeligvis er mye vanskeligere enn man skulle tro ... Så har forloveden tatt litt bilder idag da, av meg ... ble litt bra:) Imorgen skal jeg : *innom aetat og kopiere alle attestene mine *finne rødt silkebånd *finne hvit penn, med tynn spiss *handle inne til middag : blomkålsuppe *gjøre ferdig søknaden Det var det Natta, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 28. september 2006 Forfatter #547 Del Skrevet 28. september 2006 Ikke så mye å oppdatere, men skal skrive litt da Har fått laget en kreativ søknad som jeg skal gi til butikken idag, håper det gir meg bedre sjanse:) Var veldig morsomt å lage den, siden jeg tegnet med pastellkritt, men jeg tror ikke jeg orker å gjøre det igjen, det tok mye tid og jeg måtte være veldig pirkete ... Men vi får se Ellers så har jeg av-iset fryseren idag, noe jeg aldri har gjort før ... Tror det gikk bra, men siden jeg aldri har gjort det før så vet man jo aldri Den ser iallfall mye bedre ut, og all isen er borte. Håper maten overlevde å stå i kjøleskapet i mellomtiden. Glad vi ikke slik stor fryseboks som ikke er i sammenheng med kjøleskapet, det må være slitsomt å av-ise! Jeg er rastløøøøøs!! Skal ut en tur når forloveden kommer hjem, men det er 45 minutter til, aaaltforlenge Og så venter jeg på mail fra de som skal fikse kabel-tv... de er sikkert for opptatt med å få ferdig leilighetene til å svare oss ... *sukk* Nå får vi ikke inn nrk nesten, iallfall ikke sebart og tvnorge er uten farger... hurra liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 28. september 2006 #548 Del Skrevet 28. september 2006 Det gjelder å være kreativ når en skal skrive søknad, sånn at de legger merke til akkurat deg i bunken. Det tror jeg er lurt av deg. Jeg krysser alt jeg har for at du får napp på en jobb snart. Det unner jeg deg virkelig. Jeg skulle også ha iset av fryseren. Vi har sølt inni der så det skulle blitt vasket litt. Vi har utsatt det lenge nå, men du fikk meg igang. Imorgen skal jeg ise av fryseren. Når jeg er rastløs, hjelper det å gå en tur. Da kobler jeg av og får positive tanker. Et lite tips fra meg... Ha en fin torsdagskveld, Teria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 28. september 2006 #549 Del Skrevet 28. september 2006 Heia babe =) Du har travle dager ser jeg Moro med bryllupsplanlegging da Min kjære frir hele tiden, men vi er enda ikke forlovet.. hehe Hva slags butikk er det du søker jobb i? krysser fingrene for at du får den :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 28. september 2006 Forfatter #550 Del Skrevet 28. september 2006 Det gjelder å være kreativ når en skal skrive søknad, sånn at de legger merke til akkurat deg i bunken. Det tror jeg er lurt av deg. Jeg krysser alt jeg har for at du får napp på en jobb snart. Det unner jeg deg virkelig. Jeg skulle også ha iset av fryseren. Vi har sølt inni der så det skulle blitt vasket litt. Vi har utsatt det lenge nå, men du fikk meg igang. Imorgen skal jeg ise av fryseren. Når jeg er rastløs, hjelper det å gå en tur. Da kobler jeg av og får positive tanker. Et lite tips fra meg... Ha en fin torsdagskveld, Teria! ← Jepp, det lønner seg nok å gjøre noe ekstra ut av søknaden! Var veldig morsomt å jobbe med den jeg lagde nå- men jeg orker ikke gjøre det samme igjen- tok for mye tid. Men jeg har tenkt å gjøre noe med søknadene mine da, jeg vet bare ikke helt hva enda ... Tips mottaes med takk Av-isingen av fryseren gikk bra, faktisk- selv om det var første gangen Er vel sånt man bør gjøre en gang i blant ... var jo på tide, når vi har bodd her i 2 år Takk for tipsen! Skal prøve å få gjort det når jeg er rastløs Det er jo så koselig å gå tur også, og så får man jo trim i tillegg, win win situasjon! Du må også ha en fin kveld! Heia babe =) Du har travle dager ser jeg Moro med bryllupsplanlegging da Min kjære frir hele tiden, men vi er enda ikke forlovet.. hehe Hva slags butikk er det du søker jobb i? krysser fingrene for at du får den :-D ← Hey! Travle og travle fru blom ... Det går veldig opp og ned, noen dager har jeg ingen verdens ting å gjøre, og andre har jeg nesten (men bare nesten) for mye å gjøre:) Jøss, får han ikke ja fra deg da- den stakkars kjæresten din? Akkurat nå har jeg søkt på Kremmerhuset og Ikea. Ellers så søker jeg på butikkjobber som selger ting som har med interiør å gjøre. Jeg tar hva som helst, så lenge det har med interiør å gjøre. Må virkelig få meg en jobb innen det nå snart Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 29. september 2006 #551 Del Skrevet 29. september 2006 heia =) Kremmerhuset og Ikea ja.. Kremmerhuset er sånn butikk jeg kan gå i evigheter å se. Ikea er jeg drittlei, min kjære elsker å være der Skal du no moro i helga eller..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 29. september 2006 Forfatter #552 Del Skrevet 29. september 2006 heia =) Kremmerhuset og Ikea ja.. Kremmerhuset er sånn butikk jeg kan gå i evigheter å se. Ikea er jeg drittlei, min kjære elsker å være der Skal du no moro i helga eller..? ← Jeg eeeeelsker Kremmerhuset!! :-D Og så har jeg søkt på Indiska, som kommer hit i November Eeeelsker Indiska også! Liker Ikea jeg, men det er nok fordi det er først de siste årene jeg har fått gått der, var ikke Ikea der jeg vokste opp, så jeg har hatt en gruuusom barndom Nei, i helga skal jeg på jobb både lørdag og søndag ... kanskje en fest på lørdag da, siden jeg ikke skal tidlig opp på søndag:) Du da? ----------------------------------------------------------------------------- Jeg vil ha jobb og kabel-tv!!!! Jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb Kabel-tv kabel-tv kabel-tv kabel-tv kabel-tv kabel-tv kabel-tv kabel-tv kabel-tv !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå begynner til og med tv2 og fuske litt her ... *bekymra* Neida, er ikke sååå tv-slave som det høres ut som her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 30. september 2006 #553 Del Skrevet 30. september 2006 Får håpe at du får deg en jobb snart. Søker du bare på jobber som er utlyst eller går du rundt med åpne søknader til de bedriftene du ønsker å jobbe i? Det sistnevnte kan være veldig lurt. Da viser du initiativ samtidig som de ser hvem du er. Kos deg i helga . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #554 Del Skrevet 4. oktober 2006 Får håpe at du får deg en jobb snart. Søker du bare på jobber som er utlyst eller går du rundt med åpne søknader til de bedriftene du ønsker å jobbe i? Det sistnevnte kan være veldig lurt. Da viser du initiativ samtidig som de ser hvem du er. Kos deg i helga . ← Hei! Ja, det håper virkelig jeg også ... det er gørr å være hjemme hele tida! Prøver jo å gjøre andre ting også, men blir mye sofasitting ... Jeg har gått rundt til en hel drøss med butikker og gitt de cv-en min, men jeg har ikke fått noen respons enda ... tror ikke jeg får det heller, det har gått en stund siden jeg var rundt med cv-ene nå så.. Ha en fin kveld! ------------------------------------------------------------------------------ Lite som skjer. Jeg er for det meste hjemme og ser tv, er på internett, ser film, lager mat og diller ... Idag fikk jeg ryddet i kjøkkenskapet, det var sterkt nødvendig for det så ikke ut der- og det var totalt kaos! Flaut at det ikke var ryddet der når foreldrene våre var på besøk for noen uker siden ... Så nå ser det mye bedre ut, men det er litt dumt satt opp, for man må flytte på ting for å se hva som står bakerst. Men siden jeg ikke vet hvordan jeg skal sette det opp for at man skal ha full oversikt så får det bare være slik. Jeg har også ryddet i tegnesakene mine, til forlovedens store glede Forloveden er på varetelling denne uken, så da får jeg se han mindre enn vanlig ... Kjedelig, men det går bra:) Jeg er skikkelig utålmodig på å få kabel-tv nå, så på mandagen så jeg en kabelinstallatørbil, så jeg spurte de like godt om de visste noe, og det gjorde de. De sa at vi har signalene i huset her nå, men at ledningene må legges inn før vi får kabel-tv. Vi sendte husverten mail om å gi oss e-mailen til byggelederen som vi har hatt kontakt med tidligere, for å finne ut når vi får kabel, men vi har ikke fått noe svar. Idag var jeg på taket og snakket med byggefolkene, som sa at vi må kontakte husverten vår, for det er han som styrer hele greien, men husverten vår har tidligere sagt at det har vært opp til byggelederen ... Forvirra vi? Ikke i det heeeele tatt ... Var veldig fristet til å gå ned til husverten idag, og spørre om vi får kabel-tv eller ikke, men var redd det ville oppfattes som mas og derfor gjorde jeg det ikke. Men tror jeg går ned imorgen, om vi ikke får svar på mailen, for nå mååå vi ha kabel-tv!! Håper husverten synes det er greit *krysse fingrene*. Men nå synes jeg forloveden bør komme hjem!!! hmm ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 4. oktober 2006 #555 Del Skrevet 4. oktober 2006 Tegner du mye? Jeg har sett skisser av brudekjolen din og er skikkelig imponert! Kunne ønske jeg kunne tegne for frihånd, men har ikke talent i det hele tatt. Det måtte være skikkelig kjekt å kunne gå ut i naturen med lerret og male det en ser *drømme* Håper dere får kabeltv snart! *krysser fingrene* Ha en fin uke fortsatt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #556 Del Skrevet 4. oktober 2006 Tegner du mye? Jeg har sett skisser av brudekjolen din og er skikkelig imponert! Kunne ønske jeg kunne tegne for frihånd, men har ikke talent i det hele tatt. Det måtte være skikkelig kjekt å kunne gå ut i naturen med lerret og male det en ser *drømme* Håper dere får kabeltv snart! *krysser fingrene* Ha en fin uke fortsatt ! ← Takk for det Jeg tegner altfor lite, selv om jeg liker det kjempegodt. Jeg elsker å sette meg ned med skisseblokka eller et lerret og bare tegne og male og kose meg, men for tida eier jeg ikke inspirasjon, jeg aner ikke hva jeg skal tegne eller male! Men det var veldig morsomt å sitte og tegne søknad til jobb! :-D Håper jeg også ... og imorgen skal jeg ut og snakke med de, og ordne opp! :-D Du må også ha en fortsatt fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 5. oktober 2006 #557 Del Skrevet 5. oktober 2006 heja lenge siden jeg har vært her inne nå, måtte jo inn og se hvordan livet står til med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 5. oktober 2006 #558 Del Skrevet 5. oktober 2006 Heia =) Går alt bra for tiden? Ser du ikke har fått napp i noen av butikkene enda.. dumt Krysser fingra for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #559 Del Skrevet 5. oktober 2006 heja lenge siden jeg har vært her inne nå, måtte jo inn og se hvordan livet står til med deg ← Hei! Koselig du stikker innom! :-D Går bra her, vettu:) Med deg også, forhåpentligvis? Heia =) Går alt bra for tiden? Ser du ikke har fått napp i noen av butikkene enda.. dumt Krysser fingra for deg ← Hei hå! Jada, det går bra- men er lei av å bare være hjemme og ikke ha noen fast jobb ... men det er ikke så lett da, selv om jeg prøver. ------------------------------------------------------------------------------- Jeg føler at jeg maser på byggefolka, for å få kabel. Og egentlig er det ikke de som kan hjelpe oss engang ... Jeg haaater å mase! Idag gikk jeg bort og spurte om nummeret til byggelederen, noe som jeg fikk, men greide å slette igjen ... jaaa, blond ja!! Etter mye om og men og søking på nett og styr og tull fikk jeg tak i nummeret til byggefirmaet, og etter å ha blitt satt over og loopet endel ganger fikk jeg da tak i en person som kunne gi meg nummeret. Så ringte samboeren til byggelederen, men han tok ikke telefonen ... typisk. Så samboeren sendte han en melding, og oppga nummeret mitt, slik at han kunne ringe meg (samboeren skulle på jobb og kunne derfor ikke ta telefonen). Heldigvis ringte fyren, og sa at han måtte innom leiligheten for å se hvor mye jobb det var å legge inn, og deretter beregne en pris. Dessverre kunne jeg ikke slippe han inn, fordi både jeg og samboeren var på jobb... Så nå skal han inn her i morgen og se på problemet, og forhåpentligvis blir det ikke for dyrt:) Men nå lurer jeg på om vi må opprette abonnement selv, eller om husverten gjør det. Dessuten kan ikke vi få kabel-tv ifølge canal digital sine sider... Men jeg vet vi kan få det, for det er nettopp lagt opp kabel i nabobygget, og de skal strekkes hit, så siden til canal digital er sikkert ikke oppdatert, men jeg gleder meg til å begynne å krangle med canal digital om det da ... *sukk*. Jada, dette var sikkert ikke så veldig interessant, nei Har jobbet idag da, var veldig veldig veldig veldig fristet til å si nei, men jeg trenger jo pengene så ... Var ganske kjedelig en periode, er dødperiode fra 3 til halv 7... Men gikk bra da:) Godt å være hjemme nå, håper samboeren kommer snart (varetelling på jobben.) Imorgen skal jeg på Ikea med ei venninne, det blir gøy! :-D Og i helga her ei annen venninne fest, håper bare det blir noe av, for hun har vist fått influensa ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 5. oktober 2006 #560 Del Skrevet 5. oktober 2006 forvirra... du har ikke jobb, men du har jobba idag? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå