Gjest allium Skrevet 30. mars 2006 #121 Skrevet 30. mars 2006 Det er ingen selvfølge at en mann velger barna når han har å gjøre med en X som ser på det som sin livsoppgave å ødelegge for far og barn. ← Skulle ikke det bare være nok en grunn til å velge barna? Hvis de har en så dårlig mor, må ihvertfall faren gjøre det han kan for dem. Tenk deg at du selv får barn med denne mannen en gang. Vil du virkelig at barna dine skal ha en far som kan tenkes å velge en annen kvinne fremfor dem?
Gjest Oppsaltrylletrollet Skrevet 30. mars 2006 #122 Skrevet 30. mars 2006 Mulig han snakker deg etter munnen her.... Ellers så var han så ryggløs at han ikke turte å bryte over et forhold som var over. Tror noe det er det første som stemmer.... Har selv kompiser som sier tilsvarende til nye damer og jeg husker deres sor når bruddet var et faktum og hvordan de forgudet x-en sin... ← Hadde foretrukket å bli snakket etter munnen! Da jeg traff gubben, sa han - da vi lå der i senga etter en liten hoppalopp - at HUN var den vakreste kvinnen i verden, HUN som hadde født hans barn. Han har nå ombestemt seg og synes JEG er vakrest i hele verden
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #123 Skrevet 30. mars 2006 Dette bryllupet har du jo skrevet alle detaljer om i en annen tråd, så kanskje du skal holde deg til tema her? ← Eh... du har lest tråden skjønner jeg.... Jeg har faktisk ikke utbrodert det verken på denne tråden eller andre, og det fikk jo sin innvirkning på den berømte ferien som jeg har skrevet en del om - som plutselig ble en bryllupsreise.
Gjest hva Skrevet 30. mars 2006 #124 Skrevet 30. mars 2006 Hadde foretrukket å bli snakket etter munnen! Da jeg traff gubben, sa han - da vi lå der i senga etter en liten hoppalopp - at HUN var den vakreste kvinnen i verden, HUN som hadde født hans barn. Han har nå ombestemt seg og synes JEG er vakrest i hele verden ← Gratulerer med giftemålet! Men, sa han virkelig det!? Han syntes vel nå at hun kanskje bare er pen utenpå og driiit invendig da eller? Har hun et pent ytre?Høres ikke ut som hun er så lur invendig. Det er uansett det indre som teller.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #125 Skrevet 30. mars 2006 Men, sa han virkelig det!? ← Ja, han sa faktisk det. Han har fått angre på det mange ganger Hun er pen, men altså ikke så god til å holde orden på gubbelille som meg. Og heller ikke hun har til alle tider vært den som har tatt mest hensyn til det stakkars barnet. Men hun har kommet seg. Likevel representerer hennes navn nevnt ingenting positivt i mine ører.
Gjest Oppsaltrylletrollet Skrevet 30. mars 2006 #126 Skrevet 30. mars 2006 Det var visst Oppsalltrylletrollet som glemte å svinse med halen sin på noen av innleggene her...
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #127 Skrevet 30. mars 2006 det fikk jo sin innvirkning på den berømte ferien som jeg har skrevet en del om - som plutselig ble en bryllupsreise. ← Ble det avgjørende for at du fikk trumfet gjennom par-ferie?
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #128 Skrevet 30. mars 2006 Likevel representerer hennes navn nevnt ingenting positivt i mine ører. ← Har du ingen evne til forsoning, det er jo tross alt ikke din fortid det dreier seg om???
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #129 Skrevet 30. mars 2006 Har du ingen evne til forsoning, det er jo tross alt ikke din fortid det dreier seg om??? ← Det er gubbelilles forhold til henne jeg ikke kan forsone meg med, og hvordan han har holdt på for å tilfredsstille henne. Hun er meg fullstendig likegyldig, hvilket jeg har hørt er en langt verre innstilling å ha
Gjest Oppsaltrylletrollet Skrevet 30. mars 2006 #130 Skrevet 30. mars 2006 Ble det avgjørende for at du fikk trumfet gjennom par-ferie? ← Nei. Det var par-ferie eller ikke ferie.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #131 Skrevet 30. mars 2006 Har du ingen evne til forsoning, det er jo tross alt ikke din fortid det dreier seg om??? ← Men det blir en del av den nåtiden vi stemødre må forholde oss til når den har resultert i et barn som vi tar oss av. Fortiden til sambo er ganske levende i alle fall.
Titti72 Skrevet 30. mars 2006 #132 Skrevet 30. mars 2006 Det er gubbelilles forhold til henne jeg ikke kan forsone meg med, og hvordan han har holdt på for å tilfredsstille henne. Hun er meg fullstendig likegyldig, hvilket jeg har hørt er en langt verre innstilling å ha ← Er du sur på henne for det han har gjort? Og det er å være likegyldig? Hmmm...
Titti72 Skrevet 30. mars 2006 #133 Skrevet 30. mars 2006 Men det blir en del av den nåtiden vi stemødre må forholde oss til når den har resultert i et barn som vi tar oss av. Fortiden til sambo er ganske levende i alle fall. ← Din mann har gjort noen dårlige valg skjønner jeg og den dagen det blir skillsmisse på dere så gjør han sikkert et like dårlig valg igjen... Hadde vært spennende å høre hva du sier når den dagen kommer... Kanskje hans x blir din venninde og han og hans nyeste tar over hatrollen?
Titti72 Skrevet 30. mars 2006 #134 Skrevet 30. mars 2006 Nei. Det var par-ferie eller ikke ferie. ← Sjarmerende... Sikkert et trekk du er stolt av. Lurer på hva han tenker inni seg om det og ikke sier høyt til deg. Det blir litt å bite seg i halen, for den dagen deres forhold ryker, så er dette noe av det han kommer til å forakte deg for.
Gjest Oppsaltrylletrollet Skrevet 30. mars 2006 #135 Skrevet 30. mars 2006 Er du sur på henne for det han har gjort? Og det er å være likegyldig? Hmmm... ← Vanskelige nyanser. Jeg er sur på ham. Hadde jeg vært sur på henne, hadde jeg fortalt henne at hun var ei drittkjerring. Nå nøyer jeg meg med å si det til ham. Det er forskjellen
Titti72 Skrevet 30. mars 2006 #136 Skrevet 30. mars 2006 Hadde foretrukket å bli snakket etter munnen! Da jeg traff gubben, sa han - da vi lå der i senga etter en liten hoppalopp - at HUN var den vakreste kvinnen i verden, HUN som hadde født hans barn. Han har nå ombestemt seg og synes JEG er vakrest i hele verden ← Kan bare gjenta meg selv. Snakket etter munnen... Godt han "ombestemte" seg da...
Titti72 Skrevet 30. mars 2006 #137 Skrevet 30. mars 2006 Vanskelige nyanser. Jeg er sur på ham. Hadde jeg vært sur på henne, hadde jeg fortalt henne at hun var ei drittkjerring. Nå nøyer jeg meg med å si det til ham. Det er forskjellen ← Er du sur og frekk mot han eller bare baksnakker du henne?
Gjest Oppsaltrylletrollet Skrevet 30. mars 2006 #138 Skrevet 30. mars 2006 Eh... du har lest tråden skjønner jeg.... Jeg har faktisk ikke utbrodert det verken på denne tråden eller andre, og det fikk jo sin innvirkning på den berømte ferien som jeg har skrevet en del om - som plutselig ble en bryllupsreise. ←
Gjest Piper Skrevet 30. mars 2006 #139 Skrevet 30. mars 2006 Hadde foretrukket å bli snakket etter munnen! Da jeg traff gubben, sa han - da vi lå der i senga etter en liten hoppalopp - at HUN var den vakreste kvinnen i verden, HUN som hadde født hans barn. Han har nå ombestemt seg og synes JEG er vakrest i hele verden ← Hjelpe meg
Titti72 Skrevet 30. mars 2006 #140 Skrevet 30. mars 2006 ← Skulle dette være et svar? Jeg leste om dine ønsker og krav til bryllupet. Og om denne ferien. Jeg lurer bare på om du er frekk mot mannen din eller om du baksnakker eksen hans?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå