sicario Skrevet 19. september 2023 #181 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det spørs på personen, alle er forskjellige både i kropp og personlighet. Hver person som sier blankt nei har visst ikke fått med seg dette og forestiller seg en stereotyp tenker jeg. Transhatet som foregår på nettet i dag er som å være femti år tilbake i tid når folk fremdeles var skeptiske til homofile.. Anonymkode: 75fa3...9c7 Du mener at å ikke ville date en transe er transehat? Jeg ville ikke datet en homofil. Det betyr ikke at jeg hater homofile. 5 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #182 Skrevet 19. september 2023 1 minutt siden, sicario said: Du mener at å ikke ville date en transe er transehat? Jeg ville ikke datet en homofil. Det betyr ikke at jeg hater homofile. Nei, du kan date hvem du vil men meningene som er å finne overalt om dagen går langt forbi "vil ikke date" og videre til mer hatefulle ytringer og løgner om all mulig skade trans liksom gjør på samfunnet ved å eksistere. For ikke å nevne at et stygt ord for transpersoner er nå et av de mest populære skjeldsorda å bruke på hverandre på visse sider uansett kontekst. Det har gått for langt. Anonymkode: 75fa3...9c7 1
sicario Skrevet 19. september 2023 #183 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nei, du kan date hvem du vil men meningene som er å finne overalt om dagen går langt forbi "vil ikke date" og videre til mer hatefulle ytringer og løgner om all mulig skade trans liksom gjør på samfunnet ved å eksistere. For ikke å nevne at et stygt ord for transpersoner er nå et av de mest populære skjeldsorda å bruke på hverandre på visse sider uansett kontekst. Det har gått for langt. Anonymkode: 75fa3...9c7 Da er jeg helt enig med deg.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #184 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Det spørs på personen, alle er forskjellige både i kropp og personlighet. Hver person som sier blankt nei har visst ikke fått med seg dette og forestiller seg en stereotyp tenker jeg. Transhatet som foregår på nettet i dag er som å være femti år tilbake i tid når folk fremdeles var skeptiske til homofile.. Anonymkode: 75fa3...9c7 De av oss som tenner på velfungerende kjønnsorganer forestiller oss ikke stereotyp. Vil det at jeg ikke ønsker meg en mann på 70 si at jeg er gerontofob og hater eldre? Vil det at jeg ikke ønsker meg en sykelig overvektig partner si at jeg har fettfobi og hater overvektige mennesker? Vil det at jeg ikke ønsker meg en konservativt religiøs mann si at jeg driver med diskriminering på bakgrunn av religion, altså menneskerettsbrudd? Eller gjelder det bare når 100 prosent streite damer takker nei til å date en biologisk dame som aldri vil få en velfungerende penis? Anonymkode: e6ae3...eef 7 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #186 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Nei, du kan date hvem du vil men meningene som er å finne overalt om dagen går langt forbi "vil ikke date" og videre til mer hatefulle ytringer og løgner om all mulig skade trans liksom gjør på samfunnet ved å eksistere. For ikke å nevne at et stygt ord for transpersoner er nå et av de mest populære skjeldsorda å bruke på hverandre på visse sider uansett kontekst. Det har gått for langt. Anonymkode: 75fa3...9c7 Jeg har ingenting imot transer, jeg mener at de skal ha de samme rettighetene som alle andre. Men å date en bestemt person har aldri vært, er ikke og vil aldri bli en rettighet. Anonymkode: e6ae3...eef 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #187 Skrevet 19. september 2023 Inverto skrev (På 12.9.2023 den 14.28): TRÅDSTARTER HER Jeg kunne aldri datet en transkvinne, fordi det er fortsatt en mann. Og jeg er heterofil. Og jeg mener det ville vært homofilt eller "skeivt" å bli intim med den personen ja Denne tråden var inspirert av noe jeg leste på Reddit noen måneder tilbake. Noen mente faktisk dette ville vært transfobisk, noe jeg er uenig i Dette derimot er transfobisk og homofobisk. Og insistere at en kvinne er en mann. Det er en kvinne. Og hvordan vedkommende ser ut uten klær eller identifiserer seg som angår ikke deg mer enn hvilken sofa en random person velger seg å kjøpe. Det er ikke din sak. Jeg hadde forøvrig datet en transkvinne, fordi det er en kvinne. Anonymkode: b3607...8c9
Gjest Inverto Skrevet 19. september 2023 #188 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette derimot er transfobisk og homofobisk. Og insistere at en kvinne er en mann. Det er en kvinne. Og hvordan vedkommende ser ut uten klær eller identifiserer seg som angår ikke deg mer enn hvilken sofa en random person velger seg å kjøpe. Det er ikke din sak. Jeg hadde forøvrig datet en transkvinne, fordi det er en kvinne. Anonymkode: b3607...8c9 Deg om det
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #189 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De av oss som tenner på velfungerende kjønnsorganer forestiller oss ikke stereotyp. Vil det at jeg ikke ønsker meg en mann på 70 si at jeg er gerontofob og hater eldre? Vil det at jeg ikke ønsker meg en sykelig overvektig partner si at jeg har fettfobi og hater overvektige mennesker? Vil det at jeg ikke ønsker meg en konservativt religiøs mann si at jeg driver med diskriminering på bakgrunn av religion, altså menneskerettsbrudd? Eller gjelder det bare når 100 prosent streite damer takker nei til å date en biologisk dame som aldri vil få en velfungerende penis? Anonymkode: e6ae3...eef En heterofil kvinne dater ikke en kvinne fordi vedkommende er heterofil. En trans mann derimot er en mann. Dater en kvinne en mann så er de heterofil. Om man derimot velger å ikke date vedkommende så er det fordi man ikke finner vedkommende attraktiv uansett grunn, som jeg gjør med feks menn i trange bukser, kulemager, eller de som skryter for mye eller fordi de smatter. Det heter preferanser. De nederste setningen din viser bare at du er en hylende homofob, og gjør ikke at transmenn er mindre menn, eller at folk er mindre heterofile fordi de velger å date en mann som ikke passer dine preferanser. Anonymkode: b3607...8c9 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #190 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette derimot er transfobisk og homofobisk. Og insistere at en kvinne er en mann. Det er en kvinne. Og hvordan vedkommende ser ut uten klær eller identifiserer seg som angår ikke deg mer enn hvilken sofa en random person velger seg å kjøpe. Det er ikke din sak. Jeg hadde forøvrig datet en transkvinne, fordi det er en kvinne. Anonymkode: b3607...8c9 Så hvis denne kvinnen hadde sett ut som en mann, med skjegg, penis og baller, ville du fortsatt datet henne og ansett deres sex som heterofil sex? Anonymkode: e6ae3...eef 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #191 Skrevet 19. september 2023 Jepp! Anonymkode: ce020...1d3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #192 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En heterofil kvinne dater ikke en kvinne fordi vedkommende er heterofil. En trans mann derimot er en mann. Dater en kvinne en mann så er de heterofil. Om man derimot velger å ikke date vedkommende så er det fordi man ikke finner vedkommende attraktiv uansett grunn, som jeg gjør med feks menn i trange bukser, kulemager, eller de som skryter for mye eller fordi de smatter. Det heter preferanser. De nederste setningen din viser bare at du er en hylende homofob, og gjør ikke at transmenn er mindre menn, eller at folk er mindre heterofile fordi de velger å date en mann som ikke passer dine preferanser. Anonymkode: b3607...8c9 Sex med to vaginaer er homofil sex. Man kan imidlertid samtidig være i et heterofilt forhold med den samme personen. Anonymkode: e6ae3...eef
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #193 Skrevet 29. september 2023 Nei, det hadde jeg ikke gjort. Jeg er heterofil kvinne og ønsker ikke å date noen som var født kvinne. Anonymkode: da454...290 4
Artmo3 Skrevet 29. september 2023 #194 Skrevet 29. september 2023 Skal være bra tett i pappen om man tror det er transfobisk å ikke ville date en transperson. Selv tenner jeg ikke på transpersoner, og det har selvsagt ikke noe med hat å gjøre, akkurat på samme måte som at andre preferanser jeg har ikke er pga hat 9
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #195 Skrevet 29. september 2023 Nei, aldri. Tenner ikke på shemales. Anonymkode: e292f...4ab 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #196 Skrevet 29. september 2023 Never in a million years. Fullstendig turn off. Anonymkode: 61236...bb4 4 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #198 Skrevet 30. september 2023 Faktisk, kjæresten min i dag ser ut som en macho kar men han er sissy og lever ut dette med meg. Jeg pleier å si at damer synes han er kjekk men "feil" kjekk. Jeg synes han er finest som dame. Anonymkode: b92ec...9c9 1 2
Nattehimmel Skrevet 30. september 2023 #199 Skrevet 30. september 2023 Date en trans? Om jeg opplever personen som varm, hyggelig, reflektert og mentalt stimulerende, og interessene våre sammenfaller bra, så ja absolutt. Resten er for meg mindre viktig. Seksuelt spennende ville jeg nok funnet dem uansett hva de har å by på på det området, men dersom absolutt alle samtaler og alt fokus skal handle om deres transisjon så ville det fort blitt kjedelig tror jeg. Det må være plass til to hele mennesker i forholdet.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #200 Skrevet 30. september 2023 Tenker at det viktigere er uansett at vi trives godt sammen og at tiltrekningen og lidenskapen er på plass. Kjærlighet er kjærlighet kunne fint elsket en trans vil jeg tro. Har ikke prøvd men er åpen ☺️ Anonymkode: 3f0c7...09c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå