Gå til innhold

Ville du datet en trans?

Fremhevede innlegg

Skrevet

For meg som heteroseksuell mann, er det selvsagt helt utelukket å date en transkvinne. Det sier seg selv.

Anonymkode: 17f3e...00a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var sammen med en trans kvinne i 1 år. Så ja, jeg kan gjerne date en trans 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.9.2023 den 12.55):

Hadde du som heterofil datet en transperson? Et eksempel....

Hadde du som heterofil mann, datet en mann som kledde seg og identifiserte seg som kvinne (transkvinne)?
Og vil dere andre si at det er homofilt? Og ville noen av dere sagt det er transfobisk å ikke ville gjøre det?

Anonymkode: 6073d...fbb

😂🙈..Nei jeg hadde datet en hest før det! Og visst snakker vi homse..

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.10.2023 den 19.43):

Bjørn Eidsvåg på estrogen kur 🤣

Om han hadde tatt hormoner, ville han da vært ok som kvinne?

Han har allerede kjerringsveis.

Anonymkode: 9c2c5...be0

😂😂😂👌...Blir kåt bare av tanken jo....🙈....NOT

Skrevet
On 10/7/2023 at 11:21 PM, AnonymBruker said:

Faktisk ikke. En kunstig vagina laget ut av en penis vil aldri se ut som en naturlig vagina. Adamseplet er det kun menn som har. I tillegg har mannekroppen helt annerledes proporsjoner enn kvinnekroppen. 

Anonymkode: e6ae3...eef

For noe tull. Legger ved noen eksempler under. Jeg hadde ikke klart å se «forskjell», og jeg er lesbe, så jeg har nok sett langt flere underliv enn det du har.

NSFW. Inneholder linker med bilder av underliv.

Vil påpeke at dette ikke er seksualisert innhold, men medisinsk (?) da bildene viser resultat etter kjønnskorrigerende kirurgi.

Anonymkode: 3b207...fb8

• Nyttig 1
Skrevet

I utgangspunktet har jeg ingen regel mot det, men jeg vil date en jeg er tiltrukket av, og er bare tiltrukket av kvinnelig utseende. Så om de faktisk ser kvinnelige ut går det, men mange vil falle bort fordi de ikke ser kvinnelige nok ut til at jeg blir tiltrukket av dem.

Anonymkode: 4533e...e76

Skrevet
On 9/12/2023 at 12:55 PM, AnonymBruker said:

Hadde du som heterofil datet en transperson? Et eksempel....

Hadde du som heterofil mann, datet en mann som kledde seg og identifiserte seg som kvinne (transkvinne)?
Og vil dere andre si at det er homofilt? Og ville noen av dere sagt det er transfobisk å ikke ville gjøre det?

Nei hadde ikke datet, ja det er homofili. At velger å kalle seg noe annet får de bare gjøre. Men de kan ikke forvente at jeg skal ta hensyn til det å late som de er et annet kjønn 

Anonymkode: 40575...a3a

Skrevet
On 9/12/2023 at 2:07 PM, AnonymBruker said:

Det er en risikabelt tid å stille slike spørsmål og lage slike tråder.
Jeg valgte derfor å starte som anonym

Siden kommentarene hittil har vært siviliserte,
kommer jeg til å røpe hvem jeg her i nær fremtid

TS

Hvorfor skal vi bry oss om hvem du er? 😂 Wow så dramatisk! 😂

Anonymkode: 40575...a3a

Skrevet

Hvis du som "datet" mener "knulla" - absolutt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

For noe tull. Legger ved noen eksempler under. Jeg hadde ikke klart å se «forskjell», og jeg er lesbe, så jeg har nok sett langt flere underliv enn det du har.

NSFW. Inneholder linker med bilder av underliv.

Vil påpeke at dette ikke er seksualisert innhold, men medisinsk (?) da bildene viser resultat etter kjønnskorrigerende kirurgi.

Hvordan du ikke ser at de er operert, er forbi meg...

Forresten ville jeg droppa også at du er lesbe og heller lagt til at du er promiskuøs. Trenger ikke å legge det frem somat alle lesber høvler gjennom sexpartnere. 

Anonymkode: 1c2d8...7a1

• Nyttig 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvordan du ikke ser at de er operert, er forbi meg...

Forresten ville jeg droppa også at du er lesbe og heller lagt til at du er promiskuøs. Trenger ikke å legge det frem somat alle lesber høvler gjennom sexpartnere. 

Anonymkode: 1c2d8...7a1

1: Hvor har jeg lagt det frem som at ALLE lesber høvler gjennom sexpartnere? Siter meg gjerne 😉 Åneeei, det blir vanskelig for deg ettersom jeg aldri har uttrykt det 🥲

2: «Lesbe » sier ikke bare noe om min seksualitet, men også mitt kjønn. Kunne det kanskje tenkes at jeg jevnlig benytter offentlige garderober (eksempel: på treningssenter; ganske populært, i alle fall i de store byene) hvor det er sannsynlig at man vil se andre mennesker nakne? 🤔🤔🤔 Eller gjør det meg promiskuøs óg? 🤓

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...