Carabilla Skrevet 12. oktober 2023 #341 Del Skrevet 12. oktober 2023 I år var det vel bare de 4 alternativene? Før har det vært flere bønder og de 4 som får flest brev blir med videre. De andre får frierbrevene sine og kan fortsette jakten på egenhånd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 12. oktober 2023 #342 Del Skrevet 12. oktober 2023 (endret) Det er mye som skurrer med Erlend og vennegjengen hans, ja! Skulle gitt mye for å være flue på veggen der! At han valgte Vera er jo ikke vanskelig å forstå! Heller ikke overraskende at Sigrid valgte Ben, og at Martin valgte May Jeanette. Håper Silje, Idun og de andre frierne finner seg noen bra! Endret 12. oktober 2023 av Kveldshimmel 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. oktober 2023 #343 Del Skrevet 13. oktober 2023 Carabilla skrev (12 timer siden): I år var det vel bare de 4 alternativene? Før har det vært flere bønder og de 4 som får flest brev blir med videre. De andre får frierbrevene sine og kan fortsette jakten på egenhånd. Jeg savner den opprinnelige varianten, for det ble mer spennende da. La oss bli litt kjent med alle bøndene, se hele brevsituasjonen og utvelgelsen og så er det greit at de plukker ut noen få som går videre på tv. Jeg kjenner meg litt snytt sånn som de nå har valgt å gjøre det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 13. oktober 2023 #344 Del Skrevet 13. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg savner den opprinnelige varianten, for det ble mer spennende da. La oss bli litt kjent med alle bøndene, se hele brevsituasjonen og utvelgelsen og så er det greit at de plukker ut noen få som går videre på tv. Jeg kjenner meg litt snytt sånn som de nå har valgt å gjøre det. Jeg synes det var en helt håpløs løsning som kanskje også fikk færre bønder til å ville bli med. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 13. oktober 2023 #345 Del Skrevet 13. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg savner den opprinnelige varianten, for det ble mer spennende da. La oss bli litt kjent med alle bøndene, se hele brevsituasjonen og utvelgelsen og så er det greit at de plukker ut noen få som går videre på tv. Jeg kjenner meg litt snytt sånn som de nå har valgt å gjøre det. Enig☹️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 13. oktober 2023 #346 Del Skrevet 13. oktober 2023 Hadde jeg vært Silje hadde jeg vært sjeleglad for at jeg kom meg unna det galehuset av et kollektiv, og stakkars Vera som mistet hodet heeelt. Hun venninna til Erlend virker jo heeelt ustabil, satt å blikka damene og grillet dem som om dette var et jobbintervju til noe topphemmelig oppdrag. Som Silje sa, det skal tross alt oppleves fint å være der for damene ikke bare Erlend. At han ikke tok ansvar og skiftet tema synes jeg dessuten var feigt av han. Virker som en meeeget spesiell gjeng. Sitter og "puster for maten" før de skal avhøre besøket liksom. Virker som et miljø hvor det er veldig viktig å mene og si de riktige tingene, lite tilgivende overfor nye impulser eller meninger. Kan bare tenke meg reaksjonen til hun grillmesteren dersom Vera hadde sett ut som en bimbo og sagt hun var opptatt av interiør eller mote eller noe i den gaten 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkertøy Skrevet 13. oktober 2023 #347 Del Skrevet 13. oktober 2023 Jeg ble helt oppgitt jeg, da jeg så episoden. At Silje faktisk valgte å bli og ligge på sofaen med Erlend forstår jeg ikke. Men uansett godt at hun kom seg unna. Og Vera da. Fint å se en styrke i henne da hun sa fra om at hun ble sint, men jeg tror ikke Erlend er bra for henne. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 13. oktober 2023 #348 Del Skrevet 13. oktober 2023 Tråden er ryddet for spekulasjoner, persondebatt, personangrep og svar til slettede innlegg. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 13. oktober 2023 #349 Del Skrevet 13. oktober 2023 (endret) Sukkertøy skrev (7 timer siden): Jeg ble helt oppgitt jeg, da jeg så episoden. At Silje faktisk valgte å bli og ligge på sofaen med Erlend forstår jeg ikke. Men uansett godt at hun kom seg unna. Og Vera da. Fint å se en styrke i henne da hun sa fra om at hun ble sint, men jeg tror ikke Erlend er bra for henne. Silje var vel inni en boble der og da, da de bodde på gården sammen. Målet var jo å finne kjærligheten å vinne Erlend. Nå som hun er hjemme og tilbake i den virkelige verden, håper jeg er glad hun ikke ble valgt... Hun har vel fått det mer på avstand nå forhåpentligvis. Når det gjelder Vera tror jeg faktisk hun passer godt sammen med Erlend, Sara Oline, og alle de andre på gården. Hun passer bedre der en i en vanlig setting i et a4 liv som de fleste lever. Endret 13. oktober 2023 av Castor Troy 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løvemamma123 Skrevet 13. oktober 2023 #350 Del Skrevet 13. oktober 2023 (endret) Castor Troy skrev (På 14.10.2023 den 1.09): Silje var vel inni en boble der og da, da de bodde på gården sammen. Målet var jo å finne kjærligheten å vinne Erlend. Nå som hun er hjemme og tilbake i den virkelige verden, håper jeg er glad hun ikke ble valgt... Hun har vel fått det mer på avstand nå forhåpentligvis. Når det gjelder Vera tror jeg faktisk hun passer godt sammen med Erlend, Sara Oline, og alle de andre på gården. Hun passer bedre der en i en vanlig setting i et a4 liv som de fleste lever. . Endret 5. mai 2024 av Løvemamma123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 13. oktober 2023 #351 Del Skrevet 13. oktober 2023 Løvemamma123 skrev (24 minutter siden): Kan du utdype? Hvorfor tenker du at Vera ikke passer i vanlig a4 liv? Jeg tror hun kanskje kan ha bedre av et mer «vanlig» liv Hun virker mer alternativ, faller litt utenfor normen slik jeg ser det. Tror hun hadde likt hierarkiet på gården, og kunne funnet sin plass der. Det er noe med henne, Silje virker ikke som typen, slik jeg ser det. Vera skled jo også veldig godt inn med gjengen under middagen, Silje passet ikke inn i det hele tatt. Vera ga de riktige svarene de ønsket, og jeg tror det var oppriktig det hun svarte også. Noen mennesker tiltrekkes av å bo i et slikt kollektiv, mens andre kunne ikke tenke seg å bo der i det hele tatt. Men vi vet jo ikke, vi har jo bare sett disse menneskene på tv over en kort periode. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasifica Skrevet 14. oktober 2023 #352 Del Skrevet 14. oktober 2023 Castor Troy skrev (4 timer siden): Vera skled jo også veldig godt inn med gjengen under middagen, Vi hørte henne si knapt et par setninger. Føler ikke vi så nok til å kunne uttale oss om akkurat det. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. oktober 2023 #353 Del Skrevet 14. oktober 2023 Pasifica skrev (1 time siden): Vi hørte henne si knapt et par setninger. Føler ikke vi så nok til å kunne uttale oss om akkurat det. Det var jo det som var greia da; hun sa minst mulig, smilte og var tilsynelatende enig i alt som ble sagt og når hun svarte litt, var det noe som gjengen likte. Det gikk i deres favør og hun sa ingen imot. Gled rett inn i rangordningen for et nytt menneske blant dem. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blærgh Skrevet 14. oktober 2023 #354 Del Skrevet 14. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Det var jo det som var greia da; hun sa minst mulig, smilte og var tilsynelatende enig i alt som ble sagt og når hun svarte litt, var det noe som gjengen likte. Det gikk i deres favør og hun sa ingen imot. Gled rett inn i rangordningen for et nytt menneske blant dem. Vi vet jo ingenting om hvordan det er klippet. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concert Skrevet 14. oktober 2023 #355 Del Skrevet 14. oktober 2023 Ser for meg "Drapene på Finnskogen"..... Oppslag i VG, der bilder viser at politiet graver rundt på gården etter lik, etter at Erlend er fengslet sammen med Sara Oline. Alle andre på gården er forsvunnet. Et nytt orderud! 😂 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. oktober 2023 #356 Del Skrevet 14. oktober 2023 Blærgh skrev (43 minutter siden): Vi vet jo ingenting om hvordan det er klippet. Nei, vi gjør jo ikke det, men jeg går ut fra at den stille, snille, enige damen er nokså slik i sitt vesen og glimter til med temperament når sjalusien våkner til live. Normalt sett ikke til hverdags altså. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 14. oktober 2023 #357 Del Skrevet 14. oktober 2023 Concert skrev (4 timer siden): Ser for meg "Drapene på Finnskogen"..... Oppslag i VG, der bilder viser at politiet graver rundt på gården etter lik, etter at Erlend er fengslet sammen med Sara Oline. Alle andre på gården er forsvunnet. Et nytt orderud! 😂 Sara Oline kunne aldri gjort en flue fortred ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 14. oktober 2023 #358 Del Skrevet 14. oktober 2023 Det hadde vært spennende å se fortsettelsen, livet på gården , kollektivet med Erlend , Vera og resten av gjengen. Bordbønnen , felles måltider. , samarbeid , kjærlighetsforholdet(ene) m.m. TV 2 kunne laget en egen reality serie Kollektiver på Finnskogen 😀😂 13 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. oktober 2023 #359 Del Skrevet 14. oktober 2023 Lana01 skrev (38 minutter siden): Det hadde vært spennende å se fortsettelsen, livet på gården , kollektivet med Erlend , Vera og resten av gjengen. Bordbønnen , felles måltider. , samarbeid , kjærlighetsforholdet(ene) m.m. TV 2 kunne laget en egen reality serie Kollektiver på Finnskogen 😀😂 ...plutselig så jeg for meg en ny landlig hotell cæsar....i syv tusen episoder...som en start. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 14. oktober 2023 #360 Del Skrevet 14. oktober 2023 Concert skrev (7 timer siden): Ser for meg "Drapene på Finnskogen"..... Oppslag i VG, der bilder viser at politiet graver rundt på gården etter lik, etter at Erlend er fengslet sammen med Sara Oline. Alle andre på gården er forsvunnet. Et nytt orderud! 😂 Spahn ranch 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå