Tradegy Skrevet 15. oktober 2023 #201 Del Skrevet 15. oktober 2023 Spoiler Hujedamej.. 😳 Denne Arvid er noe for seg selv. Likevel, så har Finn dominert både fysisk og psykisk ( ) , så det blir et friskt pust at han drar. Det er uforutsigbart og dèt er det beste som er. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. oktober 2023 Forfatter #202 Del Skrevet 15. oktober 2023 Spoiler Håper Chris og Kornelia får Arvid ut i Kamp mot Maria. Hvis de stemmer så blir det det nok 2-1 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. oktober 2023 Forfatter #203 Del Skrevet 15. oktober 2023 Spoiler Haha tenk om når de får brev hjemmefra, så får Arvid tilsendt skilsmissepapir 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 15. oktober 2023 #204 Del Skrevet 15. oktober 2023 Cid skrev (1 time siden): Skjul innhold Haha tenk om når de får brev hjemmefra, så får Arvid tilsendt skilsmissepapir 🤣 🤣😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. oktober 2023 Forfatter #205 Del Skrevet 15. oktober 2023 Adobyen skrev (1 time siden): 🤣😂 Da hadde jeg ledd meg i hjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. oktober 2023 #206 Del Skrevet 15. oktober 2023 Triste greier at Finn røk ut Arvid kommer til å drive Chris og Kornelia til vanvidd. Er vel Chris som skal i kamp med Maria og håper virkelig han vinner. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. oktober 2023 Forfatter #207 Del Skrevet 15. oktober 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Triste greier at Finn røk ut Arvid kommer til å drive Chris og Kornelia til vanvidd. Er vel Chris som skal i kamp med Maria og håper virkelig han vinner. Kanskje de klarer å presse Arvid ut i kamp mot henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. oktober 2023 #208 Del Skrevet 15. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Kanskje de klarer å presse Arvid ut i kamp mot henne. Håper det og at den jævla oppblåste fjotten ryker på hue og ræva ut! Hadde vært gøy. Men han nekter garantert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. oktober 2023 Forfatter #209 Del Skrevet 15. oktober 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Håper det og at den jævla oppblåste fjotten ryker på hue og ræva ut! Hadde vært gøy. Men han nekter garantert. Da får de sitte der til produksjonen griper inn 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. oktober 2023 #210 Del Skrevet 15. oktober 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Da får de sitte der til produksjonen griper inn 😆 Tenk om Mira Craig hadde vært der sammen med han Det hadde vært moro! Jeg syns oppriktig synd på Chris og Kornelia som må være der sammen med han. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. oktober 2023 Forfatter #211 Del Skrevet 15. oktober 2023 jukkapalme skrev (15 minutter siden): Tenk om Mira Craig hadde vært der sammen med han Det hadde vært moro! Jeg syns oppriktig synd på Chris og Kornelia som må være der sammen med han. Mira var krise 😆 hun og Erlend Elias sammen er nok til å starte verdens undergang 🤪 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. oktober 2023 #212 Del Skrevet 15. oktober 2023 Cid skrev (8 minutter siden): Mira var krise 😆 hun og Erlend Elias sammen er nok til å starte verdens undergang 🤪 Ja, hun var helt gal. Underholdende å se på da, hehe. Jeg lo godt Erlend Elias var også underholdende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. oktober 2023 Forfatter #213 Del Skrevet 15. oktober 2023 (endret) jukkapalme skrev (1 minutt siden): Ja, hun var helt gal. Underholdende å se på da, hehe. Jeg lo godt Erlend Elias var også underholdende. Var Erlend med på Torpet kjendis en gang? Vet mira var med og gjorde Linni og Svein sprø Endret 15. oktober 2023 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. oktober 2023 #214 Del Skrevet 15. oktober 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Var Erlend med på Torpet kjendis en gang? Vet mira var med og gjorde Linni og Svein sprø Jeg er litt usikker, men jeg trooor han har vært med. Hahah, ikke rart Mira gjorde dem sprø, hun kan gjøre selv den roligste og sindigste person sprø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. oktober 2023 Forfatter #215 Del Skrevet 15. oktober 2023 jukkapalme skrev (9 minutter siden): Jeg er litt usikker, men jeg trooor han har vært med. Hahah, ikke rart Mira gjorde dem sprø, hun kan gjøre selv den roligste og sindigste person sprø Håper Frank og Riise dukker opp i neste Torpet Kjendis, hadde blitt en ordentlig testosteron kamp mellom dem 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. oktober 2023 Forfatter #216 Del Skrevet 16. oktober 2023 Spoiler Håper de klarer å få Arvid til å trekke seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 16. oktober 2023 #217 Del Skrevet 16. oktober 2023 Cid skrev (6 timer siden): Var Erlend med på Torpet kjendis en gang? Vet mira var med og gjorde Linni og Svein sprø Var det ikke Farmen kjendis han var med i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 16. oktober 2023 #218 Del Skrevet 16. oktober 2023 Cid skrev (5 timer siden): Skjul innhold Håper de klarer å få Arvid til å trekke seg. Håper jeg da virkelig ikke. Tenk så kjedelig det blir der inne med de 3. Greit at Chris har jobbet greit nå, men spørs vel om han klarer å sette i gang et prosjekt på egenhånd. Nei, nå er det chris sin tur til kamp! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. oktober 2023 Forfatter #219 Del Skrevet 16. oktober 2023 tonebelinda skrev (4 minutter siden): Håper jeg da virkelig ikke. Tenk så kjedelig det blir der inne med de 3. Greit at Chris har jobbet greit nå, men spørs vel om han klarer å sette i gang et prosjekt på egenhånd. Nei, nå er det chris sin tur til kamp! Jeg synes Arvid er verst der inne så for min del så kan han gjerne trekke seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. oktober 2023 Forfatter #220 Del Skrevet 16. oktober 2023 Zenhouse skrev (2 timer siden): Var det ikke Farmen kjendis han var med i? Jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå