Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gone Girl.

Egentlig ikke så verst, men boka var bedre.

:vin:

Jeg også.

Veldig bra underholdningsverdi, selv om jeg gjennomskuet plottet litt for tidlig. Veldig bra skuespill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Focus.

Noe av det verste jeg har sett, filmen var dritdårlig. Ikke betal for å se den!

Anonymous poster hash: a9ec8...e97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Automata. Ganske stillferdig og antakelig også nokså lavbudsjetts film om robotenes opprør. Men den var slett ikke dum.

Det er en ting som er bra med lavbudsjetts filmer: De kan ikke være effektdrevne, så de er pent nødt til å fortelle en historie.

"Captain Darling" fra "Black Adder goes forth" har rollen som en usedvanlig slesk sikkerhetssjef/bølle, mens Antonio Banderas har helterollen. Men han er litt antihelt. Det er ikke mye El Mariachi i denne filmen. Han spiller en ganske overbevisende byråkrat som snubler over noe som er utrolig mye større enn noen kunne forestilt seg mens han etterforsker et mulig tilfelle av tukling med produkter og overtredelse av softwareprotokoller.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The seventh son og 2047 sights of death.

Begge har en del halvstore navn med i seg. Førstnevnte duger sånn passe. Eventyrfilm, men når definitivt ikke opp blant de store. Sistnevnte er så elendig at jeg ikke har ord. Så den ikke ferdig engang, men led meg gjennom store deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Nightcrawler' med Jake Gyllenhaal. Glitrende film, glitrende skuespill. Må ses!

Lenge siden jeg har sett en så bra film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Age of Ultron - veldig bra, det skjedde noe nesten hele tiden. Noen overraskelser og litt andre retninger på historien enn man har fått inntrykk av fra trailerne, men det var i grunnen bra!! Da kan jeg se videre på Agents of Shield med oppdatert historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cyberbu//y

Helt grei film med et viktig tema, men nokså enkel og forutsigbart lagd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babysitter's Black Book

Næææh. Synes ikke den var veldig spennende. For lite action. Og for lite drama. For lite av alt. Kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

American Snipers - utrolig bra spilt av Bradley Cooper! Filmen anbefales!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Still Alice.

En av mine favorittskuespillerinner, Julianne Moore, leverer godt i denne sterke filmen. Jeg synes det var en flott film som viser fram viktige aspekter ved Alzheimers sykdom. Hjerteskjærende, urettferdig og realistisk film. Jeg kunne gjerne sett at den viste ennå litt mer av utfordringene med denne sykdommen, men da hadde det kanskje blitt mer dokumentaraktig. Fin film. Synes det er godt å se at det lages storfilmer med et sådan viktig tema. Ja takk til mer kunnskaper om Alzheimers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupiter Ascending.

Liker veldig godt sci-fi, men det var ikke helt det store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

American sniper. Awesome.

Age of ice. Totally crap

Wedding ringer. Helt grei komedie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...