Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ellers er det svært mye praktiske effekter

Da er det mulig jeg kan like den! Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Everly, etter tips fra Mann42. Skjønner ikke hvordan den har fått under 5.

Into the storm. Standard twisterfilm. Men den fenget likevel såpass mye at jeg ble sittende og holde pusten et par ganger. Enjoyable.

Stretch. Artig greie med down in the dumps limo driver som kjører rundt på en gærning i håp om å dekke gjeld.

Skrevet

Selvfølgelig er det camp, alle Mad Max-filmene er det. Ellers er det svært mye praktiske effekter og langt mindre CGI enn i den gjengse actionfilm. Smak og behag, men jeg mener som sagt den er bedre enn alt vi har sett fra Marvel og kompani de siste årene, og når det gjelder biljakter blir Fast & The Furious puslete greier i forhold.

Og best av alt: "Nobody got seriosly injured. Just some minor cuts and bruises!" Det sier litt om regissøren og hele prosjektet når det er noe han finner grunn til å nevne i et intervju.

Så vidt jeg husker så har ALLE Mad Max-filmene vært tunge på praktiske effekter. På 80-tallet hadde man jo ikke noe valg, egentlig, men det er litt kult at de fortsetter litt i det samme sporet nå som computere kan gjøre halve jobben.

Men praktiske effekter gir en del som ofte forsvinner når skuespillere må forholde seg alt for mye til grønne skjermer.

Skrevet

Siste filmen jeg så, som jeg kan huske, iallefall, var den siste Fast&Furious filmen. Ante knapt hva jeg gikk til, har ikke sett en eneste en av de andre, men jeg likte den. Hjernedød action er gull. :)

Skrevet

Jupiter Ascending. Flotte effekter, men ikke mye mer enn dette.

Skrevet

Shrek. Igjen. Jeg elsker den filmen. :)

Skrevet

Exodus Gods and Kings, vet ikke helt.

Den var grei nok med dyktige skuespillere. Men meeehhh, kommer ikke til å se den flere ganger.

Skrevet (endret)

Shrek. Igjen. Jeg elsker den filmen. :)

Klassiker, og det kommer den til å være for all fremtid, tror jeg.

Det er ikke bare animasjonen og skuespillet, det er hele greia med animasjon, stemmeskuespillere, musikkvalg, musikalske referanser. Total fulltreffer.

Endret av Mann 42
Skrevet

Klassiker, og det kommer den til å være for all fremtid, tror jeg.

Det er ikke bare animasjonen og skuespillet, det er hele greia med animasjon, stemmeskuespillere, musikkvalg, musikalske referanser. Total fulltreffer.

Ja enig, og det er morsomt at de gjør narr av eventyr, hehe. :)

Skrevet

Mad Max - Fury Road. Galskap på høyt teknisk nivå!

Skrevet

Kingsman. Me like.

Skrevet

Equalizer. En gang til. Og den var like bra som sist.

Skrevet

The Burrowers. Halvgrei westernskrekk. Ikke noe jeg kommer til å se igjen.

Skrevet

Unbroken. Film om Louis Zamperini, reggisert av Angelina Jolie faktisk. Ble positivt overrasket. Trekker ikke ned at Jack O´ Connell har hovedrollen, har fått skikkelig sansen for han i det siste:D

Skrevet

Still Alice.

Skrevet

Kingsman The Secret Service

Utrolig artig film.

Skrevet

Minority Report. Kjøpte den på blåstråle forleden, og jeg har ikke sett den siden foreldrene mine leide den da den var ny på video. Knallfilm! :biggrin:

Skrevet

Minority Report. Kjøpte den på blåstråle forleden, og jeg har ikke sett den siden foreldrene mine leide den da den var ny på video. Knallfilm! :biggrin:

Da får du holde øynene åpne for tv-serien med samme navn som kommer i høst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...