Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Someone marry Barry. Tyler Labine er seriøst den hotteste chubby duden around. DE øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Insurgent.

Del to av "Divergent".

Og etterpå tenkte jeg at "Faen heller, hvorfor gjorde jeg nå DET, da?"

Den er liksom litt teit. Periodevis spennende, men det er en utpreget ungdomsfilm, så drama gjør den jobben som ellers ville tilfalt et godt manus og en troverdig historie.

Særlig den katarsiske avslutningen der det avsløres hva som EGENTLIG er greia med kasteinndelingen, og der man får en klassisk happy ending hvor folket strømmer ut i gatene og samfunnets maktstrukturer faller sammen helt av seg selv når sannheten kommer for en dag.

Yeah, well, newsflash: Det skjer aldri i virkeligheten.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Wick.

Veldig imponert over at mobilen hans aldri knuste.

Enten har du det, eller så har du det ikke. John Wick har det.

Det jeg likte aller best var beskrivelsen av hvem John Wick, hunde-eier og bilentusiast, EGENTLIG er. Det er så herlig overdrevet at det blir superbra bare av den grunn.

Kanskje jeg må se den en gang til.

Åh! Og "rengjøringsbyrået"! Og politifolkene som kommer på døra etter "husbråket".

"Så, øh, har du begynt å jobbe igjen, John?"

"Neida, neida, bare en privatsak. No big deal."

"Kult, vi patruljerer vel bare videre, vi da. Hei så lenge."

Konge!

Jeg tror jeg må se den en gang til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Interstellar. Kult. Det var en ganske spennende film, til tross for at den er temmelig langsom. Mye nerve, og man føler virkelig at det er store ting som står på spill etter hvert som historien utfolder seg.

Beste romfilm siden 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Battleship, synes det var en ok film (ble litt forstyrret i første halvdel), men med åpenbare bloopers og litt sprang i fortellingen som det ikke var forklaring på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

P.S. I Love You. Trist og romantisk på samme tid. Hvor ble det forresten av alle irene fra den tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

What We Do In the Shadows

Fantastisk morsom mockumemtary laget av Jermaine fra Flight of the Conchords og en til om et bofellesskap av vampyrer på New Zealand. Anbefales på det sterkeste! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...