netpuppy Skrevet 26. mai 2015 #7541 Skrevet 26. mai 2015 Så Kingsman i går og den skuffet ikke! Masse gladvold og noen av de beste voldscenene jeg noen gang har sett. Anbefales! Sist sette før det var From Dusk Till Dawn, da jeg fant ut at samboeren min ikke hadde sett den enda. han ble ikke skuffet
Adara Skrevet 26. mai 2015 #7542 Skrevet 26. mai 2015 Big Hero 6 og Askepott! Elsket begge to Hun som spiller askepott var bare helt nydelig. Likte så godt de mørke, tygge øyenbrynene til den fagre huden og det lyse håret! Og Prince Charming, vel, han er jo bare lekker. Fikk mer følelsen for han her enn i Game of Thrones!
Mann 42 Skrevet 27. mai 2015 #7543 Skrevet 27. mai 2015 Mad Max 1, 2 og 3, som oppvarming til Fury Road. Og det gikk opp for meg at selv om jeg trodde at jeg hadde sett Mad Max så HADDE jeg ikke det likevel. Så det var jo bra. Den første Mad Max-filmen jeg så var Road Warrior. Og det er altså nr 2. Jeg er himmelfallen over hvor puddingaktig, uferdig og pregløs Mel Gibson var i Mad Max. Hadde jeg ikke visst at det var han som var Mad Max, ville jeg gjetta på at det var rollefiguren Goose, for han hadde ganske MYE særpreg. Men det var ikke så allerverst som film betrakta. Litt uryddig regi, men den forteller jo faktisk en troverdig historie. Selv om den slutter litt brått.
Gjest Jean Valjean Skrevet 2. juni 2015 #7544 Skrevet 2. juni 2015 The Shop Around the Corner ( 1940 ) bra film med James Stewart og Margaret Sullavan 1
fitnessfreak91 Skrevet 2. juni 2015 #7545 Skrevet 2. juni 2015 Beverly Hills' Cop 1 & 2, Nr. 3 hoppet vi glatt over.
sofie777 Skrevet 2. juni 2015 #7546 Skrevet 2. juni 2015 The Shop Around the Corner ( 1940 ) bra film med James Stewart og Margaret Sullavan Da håper jeg du ser The Little Shop Around the Corner med Judy Garland og You've Got M@il for sammenligningens skyld
Gjest Jean Valjean Skrevet 2. juni 2015 #7548 Skrevet 2. juni 2015 Da håper jeg du ser The Little Shop Around the Corner med Judy Garland og You've Got M@il for sammenligningens skyld You've Got M@il så jeg da jeg var 16 eller 17. Like ikke den noe særlig. Får se om jeg ser den med Judy Garland en gang
sofie777 Skrevet 2. juni 2015 #7549 Skrevet 2. juni 2015 You've Got M@il så jeg da jeg var 16 eller 17. Like ikke den noe særlig. Får se om jeg ser den med Judy Garland en gang Ok, foreslo dem fordi de i bunn og grunn er samme filmen. Litt oppdatert med JG og mye oppdatert med Mail, men samme handling og samme setninger enkelte steder.
Silfen Skrevet 3. juni 2015 #7550 Skrevet 3. juni 2015 The Duff. Typisk fjortisfilm. Unfinished business. So and so. Chappie. Loved it.
radioactive Skrevet 3. juni 2015 #7552 Skrevet 3. juni 2015 Kingsman: The secret service. Den virket veldig rar i begynnelsen, men jo mer vi så, jo bedre ble den.
Mann 42 Skrevet 6. juni 2015 #7555 Skrevet 6. juni 2015 Kingsman. Oh, yeah! Sjeldent morsom film. Beste Bond-skurk. Beste svenske prinsesse. Beste fargerike fyrverkeri-finale! Med tonefylgje. Jeg husker ikke hva musikken som ble spilt i V da fyrverkeriet gikk av, heter, men det er den samme, og det er så utrolig bra. This isn't that kind of movie!
Gjest Castielz Skrevet 6. juni 2015 #7556 Skrevet 6. juni 2015 Run All Night: http://www.imdb.com/title/tt2199571/ Liam Neeson, bra for de som liker den typen actionfilmer han har spillt i de siste årene! 8/10 for min del!
Silfen Skrevet 7. juni 2015 #7557 Skrevet 7. juni 2015 Last knights. Den begynte litt meeh, men tok seg opp. Likte den.
Dark Angelina Skrevet 11. juni 2015 #7558 Skrevet 11. juni 2015 Mad Max 1, 2 og 3, som oppvarming til Fury Road. Og det gikk opp for meg at selv om jeg trodde at jeg hadde sett Mad Max så HADDE jeg ikke det likevel. Så det var jo bra. Den første Mad Max-filmen jeg så var Road Warrior. Og det er altså nr 2. Jeg er himmelfallen over hvor puddingaktig, uferdig og pregløs Mel Gibson var i Mad Max. Hadde jeg ikke visst at det var han som var Mad Max, ville jeg gjetta på at det var rollefiguren Goose, for han hadde ganske MYE særpreg. Men det var ikke så allerverst som film betrakta. Litt uryddig regi, men den forteller jo faktisk en troverdig historie. Selv om den slutter litt brått. Er Fury Road verdt å se på kino? Typen vil veldig gjerne reise på kino og se den, selv om han sier at han kommer nok ikke til å like den like godt som de andre Mad Max filmene. Jeg mener at det er ikke vits i å sløse vekk penger ved å se en film han ikke kommer til å like, da kan vi heller vente til den kommer på dvd.
Mann 42 Skrevet 11. juni 2015 #7559 Skrevet 11. juni 2015 Er Fury Road verdt å se på kino? Typen vil veldig gjerne reise på kino og se den, selv om han sier at han kommer nok ikke til å like den like godt som de andre Mad Max filmene. Jeg mener at det er ikke vits i å sløse vekk penger ved å se en film han ikke kommer til å like, da kan vi heller vente til den kommer på dvd. Who knows? Jeg har ikke sett den. Men den ser jo ut til å være Mad Max på steroider, med ekstremt mye bedre effekter og regi (la oss bare se det i øynene, den første filmen var litt vimsete sånn sett). Jeg tror jeg venter til jeg kan se den for halve prisen i sofakroken. Det tar ikke så hysterisk lang tid før ting kommer på nettverket. 1
-Jiinxs- Skrevet 12. juni 2015 #7560 Skrevet 12. juni 2015 Kingsman The Secret Service, artig film og en jeg fint kan se flere ganger The Interview, synes at James Franco var utrolig irriterende i starten men karakteren grodde på meg. En helt grei film. The Hurt Locker, forstod ikke så fryktelig mye av filmen og ikke en film jeg kommer til å se flere ganger. This Is Where I Leave You, morsom og underholdende film, passet akkurat til min humor Miss Meadows, tja, traileren fikk filmen til å se bra ut men nå som jeg har sett den så var den bare litt meehh.Men det er kjekt å se Katie Holms i en film og håper hun kommer med flere. Focus, meeehh.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå