Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Laputa, slottet i skyene.

Gikk på NRK nå nettopp. Og det blir en ny Ghibli-film hver uke fremover i anledning jubileet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alice i Eventyrland, ikke den nye filmen med Johnny Depp for et par år siden men den gamle tegnefilmen. Likte den. :)

Endret av maia_02
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tammy. Syltynt plot, veldig overdrevet og bare... blæh. Må dog innrømme at den fikk meg til å le noen ganger, derfor får den ikke strykkarakter av meg. 2/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

How to Train Your Dragon 2. Nesten like bra som nummer 1. Flott film med god moral og herlig musikk!! Må vel skaffe meg den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pacific Rim. For n'te gang. Jeg har kommet ut av tellinga.

Jeg driter i hva folk sier, den er fortsatt kul. Uansett. Og nå liker jeg machismoen og testosteron-scenene enda bedre! Og vet dere hvorfor det? Den er så til de GRADER manga at det nesten ikke går å få sagt det. Tegneserie-estetikken er gjennomført, og det er überkult.

Min favorittscene er fortsatt den der Gypsy Danger leiter opp den siste Kaijuen i Hong Kong, og drar etter seg en tanker for å bruke den som kølle. Yeah! Come GET some!

Men det er så mye eye candy. Når Gypsy Danger vakler inn til stranda og kollapser helt i starten på filmen, f.eks. Jeg får gåsehud bare av å skrive om det.

Guillermo del Toro bør kanoniseres. Eller i det minste bli president.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fifty shades of grey .. :lur:  :rodmer:



Anonymous poster hash: f3d8f...be7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paul Gascoigne dokumentaren - Verdt å se, trenger ikke være super interessert i fotball. For en karakter den mannen har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brave/Modig - herlig søt film som er verdt å se igjen. DVD Profiler foreslo den og det var et godt valg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jurassic world.

 

Ikke noe poeng om man har nok med å se jurassic park. Same shit, same wrapping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jurassic world.

 

Ikke noe poeng om man har nok med å se jurassic park. Same shit, same wrapping.

Men effektene var vel fantastiske.

Jeg digger at ingen lærte noe som helst av katastrofene som ble skildret i de tre foregående filmene, men faktisk lager en NY og spennende dino med uante krefter.

Just when you thought cloning dinosaurs was safe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, effekter og effekter. Jeg likte den første best.

Og den var basert på en ganske interessant bok, også. Den likte jeg. Særlig når matematikeren hele tida forsøker å forklare hvorfor dette prosjektet er dømt til å gå til helvete, uten at noen vil høre på ham.

Og de bare "Neida, neida, dette opplegget er idiotsikkert. Så lenge strømmen ikke går." Så går strømmen. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sove i natt, så jeg tok et gjensyn med den første Death Wish filmen. Fenger fortsatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...