Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Ja, men det tok seg jo seriøst opp.

Trudde ikke mine egne øyne da jeg så første scene med Mel Gibson. "WTF?! Er den fløtepusen "Mad Max"?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ærligøs

Terminator Genisys. 

 

Første film jeg har prøvd meg på det siste halve året. Holdt ut i ett kvarter, så fikk jeg nok. 

 

Tror jeg holder meg til kattepusvideoer på Youtube. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Jurassic World i dag, synes den var bra, jeg! Man vet hva man får liksom.. Noen referanser og gjenskapte øyeblikk fra den første filmen, noen punch-lines, en episk slosse-scene med dinosaurene mot slutten av filmen og en slutt som kan hinte til enda en film. 

 

7/10. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johnny Warricker trilogien. Britisk spiondrama. Med Bill Nighy, en av mine absolutte favoritter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Johnny Warricker trilogien. Britisk spiondrama. Med Bill Nighy, en av mine absolutte favoritter.

Han er jo rimelig tøff, da. Iallfall når han spiller uten tentakler. Hjertet mitt blødde litt da han tok rollen som Davy Jones, skipper på Den Flygende Hollender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex Cross.
Helt OK thrilller om jakta på en psykopatisk og temmelig effektiv leiemorder.

Slutten har tonnevis av poetic justice.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo rimelig tøff, da. Iallfall når han spiller uten tentakler. Hjertet mitt blødde litt da han tok rollen som Davy Jones, skipper på Den Flygende Hollender.

Jeg håper han skal bli dr who. Han har sagt nei, men han hadde vært fantastisk.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper han skal bli dr who. Han har sagt nei, men han hadde vært fantastisk.

Vet ikke helt, jeg. Han hadde blitt en ganske skummel doktor, tror jeg. Jeg vet ikke om jeg ville klare å tro på ham når han sier "Relax, I'm the doctor!"

Jeg tenker meg mer noe i retning av "Be afraid. Be very afraid!"

Jeg mener, doktorene er jo stort sett ganske emosjonelle av seg. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt, jeg. Han hadde blitt en ganske skummel doktor, tror jeg. Jeg vet ikke om jeg ville klare å tro på ham når han sier "Relax, I'm the doctor!"

Jeg tenker meg mer noe i retning av "Be afraid. Be very afraid!"

Jeg mener, doktorene er jo stort sett ganske emosjonelle av seg. Eller?

Syns de er veldig forskjellige. Eccleston og Tennant er jo helt annerledes enn Smith og Capaldi. Sikkert fordi jeg ikke liker de to siste, men syns nå iallfall det er milesvis mellom dem og ikke bare på følelsesspekteret. Tror Nighy kunne vært en sprø og morsom doctor i tråd med Tennant. Syns de kan være veldig like og om man ser på Tennants andre roller så er nå han strengt tatt en mørkere skuespiller enn Nighy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de er veldig forskjellige. Eccleston og Tennant er jo helt annerledes enn Smith og Capaldi. Sikkert fordi jeg ikke liker de to siste, men syns nå iallfall det er milesvis mellom dem og ikke bare på følelsesspekteret. Tror Nighy kunne vært en sprø og morsom doctor i tråd med Tennant. Syns de kan være veldig like og om man ser på Tennants andre roller så er nå han strengt tatt en mørkere skuespiller enn Nighy.

Vel i så fall burde vi starte kampanjen "Nighy for Doctor" omgående.

Med slagord som "Yes we can", "Make it happen" og "Ex! Ter! Mi! Nate!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ninja 2: The Shadow of a Tear.

Episk drama om hevn.

"Confusius sier: Den som går på hevnens sti, må grave to graver."

Casey (vår helt) "Vi kommer til å trenge mye mer enn det!" Yeah!

Veldig bra kampscener, så langt jeg kan bedømme det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johan Falk "Fra asken til ilden" og "Stille diplomati". Veldig bra. Det spisser seg til med baltisk mafia og russiske gangstere, Seth Rydell drar det ene C-momentet etter det andre i særdeles fri dressur, og Falk havner i en lei knipe. Men mer om det når dere ser filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The journey within. Med han duden fra Misfits. Han er kul. Og klarer rollen som dude med tourettes særdeles bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...