Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest morhjertegod

Amerikan sniper, likte den overaskende godt. Spennende, sann historie, gode skuespillere og i alt en veldig god film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ant-Man. Egentlig lenge siden jeg har sett en Marvel-film som ikke føltes som alle andre Marvel-filmer (selv om den, om man ser nøyere på det, egentlig er veldig litt i oppbygning), så kan vel si jeg ble positivt overrasket. Beste bruk av Thomas siden den Skyrim-modden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Little boy

 

Litt.. kjedelig. Folk påsto de gråt av den, jeg var helt tørr  :fnise:

Ga opp da det var 20 min igjen av filmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whiplash. Hardtslående og fengslende spenningsdrama fra musikkskolemiljø som treffer alle notene. Teknisk briljant, med utsøkt skuespill fra Teller og Oscar-belønnede Simmons.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Convict.

Britisk fengselsfilm med pakistansk/arabisk rolleliste.

Eks-soldat forsvarer sin forlovedes ære, vikler seg inn i slåsskamp og ender med å forvolde en manns død. Han får en kort fengselsstraff, siden det langt på vei var selvforsvar.

Offerets familie bestikker fengselsdirektøren for å så ham til å forlenge straffen, gjennom stadige provokasjoner fra vaktene for å få ham til å gå over streken.

Slutten var ganske bra, med et anstrøk av poetisk rettferdighet, og alt i alt likte jeg den ganske godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avatar :P

Noen som vet når oppfølgeren kommer? Jeg mener Cameron hadde en Avatar 2 på beddingen, men det er en stund siden jeg hørte noe mer om det.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Whiplash. Hardtslående og fengslende spenningsdrama fra musikkskolemiljø som treffer alle notene. Teknisk briljant, med utsøkt skuespill fra Teller og Oscar-belønnede Simmons.

 

Aldri har en Oscar vært mer fortjent. For et fantastisk bra skuespill! Ble nesten litt redd jeg...

 

Siste jeg så var Focus med Will Smith. Den skuffet litt, manuset var for svakt. Noen gode scener var det dog.

Endret av DeLorean
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...