Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Boy choir og Robot overlords.

Skrevet

Birdman - verdt all hypen? Vel, jeg satt på mobil gjennom halve filmen. Absolutt ikke som jeg hadde forestilt meg. Jeg ble imponert over de lange tagningene, men det var alt.

Skrevet

Requiem for a dream - igjen. Utrolig sterk film, sitter alltid igjen med en ekkel følelse etter å ha sett den.

• Liker 1
Skrevet

Birdman - verdt all hypen? Vel, jeg satt på mobil gjennom halve filmen. Absolutt ikke som jeg hadde forestilt meg. Jeg ble imponert over de lange tagningene, men det var alt.

Jeg synes Birdman var oppskrytt. Helt grei, på ingen måte fantastisk  :dry:

Skrevet

Jeg har sett Innsiden Ut i helgen, med engelsk tale. Jeg ser sjeldent animasjonsfilm, men denne hadde jeg hørt bra om, så da ble det slik. Og jeg må bare si, for en film!! Elsket den  :rodmer: Morsom og rørende. Både for store og små!

Skrevet (endret)

The Man from U.N.C.L.E.

Gørrkjedelig film...

Endret av Jacklost
Skrevet

The Man from U.N.C.L.E.

Gørrkjedelig film...

Jeg digget den jeg :) Håper det kommer en oppfølger

Anonymous poster hash: 5d756...6d9

Skrevet (endret)

Jeg vil se 2013 versjonene av dem, gamlingene som samler seg for et siste oppdrag :P

Endret av Jacklost
Skrevet

Jeg synes Birdman var fantastisk fra begynnelse til slutt, og det til tross for at forventningene mine var skyhøye. Gleder meg helt vilt til The Revenant etter den glimrende traileren.

Sist sette film: The Imitation Game. Uoppfinnsomt manus og middelmådig regi trekker ned, men Cumberbatch klarer egenhendig å heve verket over det ordinære.

Skrevet

Amy 

Absolutt verdt å se, synes den var utrolig sterk og ikke minst trist

Skrevet

Boyhood. Tamt men koselig oppvekstdrama som tross sitt trivielle innhold aldri blir kjedelig. Minus for "parade of drunken assholes", stort pluss for konseptet.

Skrevet

Innsiden ut. Den var superduperfin. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...