Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hummingbird med Jason Statham i hovedrollen.

Det var VELDIG bra. Statham blir bedre og bedre som skuespiller og jeg syns noen burde gi mannen en Oscar snart. Han har alltid vært storartet som actionhelt, men det er gøy å se ham skikkelig instruert som skuespiller også.

Det tror jeg ikke egentlig jeg har sett siden "Lock, Stock & Two Smoking Barrels". Og da var han ikke hovedpersonen.

Og det er litt kult å se ham i en rolle der han ikke har kontroll på livet sitt. Alle hans actionhelter har vært hardt prøvede, men med stålkontroll.

Men Joseph "Crazy Joe" Smith er en mann med stø kurs mot undergangen.

Endret av Mann 42
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser Ronja Røverdatter med datteren nå.

Skrevet

Star Wars IV: A New Hope. Storywonk har seminar om filmene noen uker fremover, og så har jeg hørt rykter om at det kommer en ny film i desember... :ironi:

Skrevet

Jeg og gubben tok et Indiana Jones maraton i går. Kjenningsmelodien sitter fortsatt i hodet, og jeg er sykt lei av popcorn. :P

Star Wars IV: A New Hope. Storywonk har seminar om filmene noen uker fremover, og så har jeg hørt rykter om at det kommer en ny film i desember... :ironi:

Gleder meg som en unge til den filmen kommer. :D

• Liker 1
Skrevet

American Sniper

Veldig bra og rørende film basert på ekte hendelser 

Skrevet

Everest. Denne var virkelig sterk og ikke minst realistisk. For meg ihvertfall.

Skrevet

Jeg og gubben tok et Indiana Jones maraton i går. Kjenningsmelodien sitter fortsatt i hodet, og jeg er sykt lei av popcorn. :P

Gleder meg som en unge til den filmen kommer. :D

Jeg gleder meg også. Som en unge, men jeg håper det ikke blir enda en barnefilm.

Skrevet

Age of Adaline, fin film. Har ikke kommet på kino, ser ikke ut som den kommer heller.

Anonymous poster hash: 08bfb...a27
Skrevet

Jeg gleder meg også. Som en unge, men jeg håper det ikke blir enda en barnefilm.

Enig, men det kan ikke bli stort verre enn episode I-III, iallefall. :P

Skrevet

Gamer. Meh, for å være ærlig. Ventet ikke stort, fikk ikke det heller. The Running Man for fjesbokgenerasjonen, men uten Arnold forsvinner jo halve poenget. Tok seg selv litt for alvorlig også, og gikk veldig langt i å demonstrere at tjukke folk er ekle og ekle folk er tjukke.

Skrevet

Fikk endelig sett "2001: A Space Odyssey". Fantastisk bra, rett inn på topplisten av favorittfilmer.

Skrevet

Fast and Furious 7

Dæven for en bra film! Dette er en av mine favoritter i film serien :D Men jeg var samtidlig litt trist mens jeg så filmen fordi jeg visste at Paul Walker døde under innspillingen :( Det er så trist å tenke at han er død for lengst og vil aldri kunne spille inn en film igjen :(

Skrevet

Sicario. Så den på kino i går :) Ble litt skuffa. Hadde ventet meg litt mer action ut fra forventningene etter å ha sett traileren.

Skrevet

Magic Mike XXL - meeh

Man up  - yeah

Skrevet

Enig, men det kan ikke bli stort verre enn episode I-III, iallefall. :P

Grøss..... Ja, det skal noe til. Episode 1 var ikke så aller verst, forresten. Bortsett fra at den hadde Jar-Jar Binks, selvsagt. Det ødela mye. Men episode 2 og 3 var en sammenhengende lidelse med den elendige fremstillingen av Anakin Skywalker og hans ferd mot den mørke siden.

Det var horribelt at kanskje DEN viktigste personen i hele Star Wars-universet, gjennomgangsfiguren i alle de 6 filmene, får en så ELENDIG tilblivelses-historie.

Jeg mener, faen heller, Lucas hadde nesten 30 år på seg til å komme opp med en plausibel historie om hvordan Anakin Skywalker ble Darth Vader. Og så lager han den patetiske smørja. Det var rett og slett IKKE troverdig.

Forøvrig ville ingen med en halv hjerne forlatt den mektigste jedien i galaksen LEVENDE etter alt han hadde gjort. IRL ville Obi-Wan Kenobi tuppet ham ut i lavafloden eller kappet hodet av ham. Det er iallfall hva JEG ville gjort.

• Liker 1
Skrevet

Homefront.

Jeg er heldig på Jason Statham-fronten for tida.

Skal ikke si så mye om den. Bortsett fra at jeg likte den.

Straightheads. Gillian Anderson og Danny Dyer

Et pent par råker ut for tre drittsekker mens de er på vei hjem fra en fest. Mannen mishandles, kvinnen voldtas. De anmelder overfallet, men ikke voldtekten. Politiet finner ikke gjerningsmennene..

En måned senere gjenkjenner kvinnen en av gjerningsmennene ved en tilfeldighet, og de bestemmer seg for å ta hevn. Øye for øye, tann for tann, rot og gren, som det står i bibelen. Det var en ganske ubehagelig film, for den går inn på hva hevn gjør med folk. Du kan ikke bare ta hevn, og få fra stedet som den samme personen, og med en følelse av at rettferdigheten har skjedd fyllest.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Me Earl and the dying girl. Virkelig søt film. Liker at det er så mange filmreferanser i den og litt stop motion.

Jeg ble iallfall rørt! :)

Skrevet

Dallas Buyers Club. Drøya helt til nå med å se den, trodde av en eller annen grunn jeg ikke ville like den så mye, noe som viste seg å bare være tull. God film, men det som virkelig er fantastisk her er skuespillerprestasjonene, og jeg skjønner godt at det ble både Best Actor og Best Supporting for McConaughey og Leto!

Så den selv i går, var veldig ålreit. Kanskje ikke de helt store innsiktene her (og potensielt litt skummelt budskap i det nåværende politiske miljøet), med veldig vellaget. Kudos til Garner og, kanskje agentene hennes endelig har klart få tak i brukbare roller.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...