Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så den siste Terminatorfilmen på kino. 

Full av irriterende klisjeer, men fungerer allikevel. Artig scenario, oppfinnsomt og noglunde smart. Arnold fungerer faktisk brukbart, til tross for høy alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Top Gun og Coyote Ugly.

Top Gun hadde jeg aldri før sett før nå i helga, og hadde lenge hatt lyst til å se den. Så endte med at jeg ble litt skuffet, syns ikke den var så bra som jeg hadde trodd. Men men! Da slipper man gå rundt å lure på om den er bra eller ikke :P

 

Coyote Ugly var faktisk ikke så verst, men kanskje mer en 'jentefilm'. En jente flytter fra småbyen inn til storbyen, har en drøm og må gå en kronglete vei for å komme dit. Ja, you name it :P

 

Endret av Lofotfrøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å se på "Night of the Living Dead", den opprinnelige av George Romero. Men den var så KJEDELIG. Jeg sovnet på sofaen halvveis igjennom. Jeg skal gjøre et nytt forsøk senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Air Rage, en film om flykapring med mange svakheter.

Det jeg ristet mest på hodet over var da lederen for angrepslaget som skal løse hele problemet, bestemmer seg for å gjøre det på den vanskelige måten, noe som fører til at... Ja, dere får se den selv.

Plan A var å snike seg ombord i flyet i lufta ved hjelp av en ombygd Blackbird, koble en beholder med sovegass inn på flyets luftforsyning, og lande flyet selv etter at kaprere, besetning og passasjerer hadde sovnet. Av ukjente grunner bstemte man seg for å angripe kaprerne med sjokkgranater og skytevåpen, noe som resulterte i at hele angrepslaget ble satt ut av spill. Deretter var det opp til en av flyvertinnene å redde dagen. Hun drepte tre av kaprerne og landet flyet med coaching fra flygeleder. Yay!

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hackers, fra 1995. Ekstremt dårlig hackerfilm, og av den grunn litt underholdende:P



Anonymous poster hash: 4d395...593
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så i går Paper Towns. Likte den veldig godt! Godt skuespill, god moral i historien, gode øyeblikk  :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ant-Man. Artig film, men enda artigere siden jeg har sett alt fra Marvel siden Iron Man 1. Mange referanser i flere retninger, og ja, Stan Lee var her også, men ikke med sin egen stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ant-Man. Artig film, men enda artigere siden jeg har sett alt fra Marvel siden Iron Man 1. Mange referanser i flere retninger, og ja, Stan Lee var her også, men ikke med sin egen stemme.

Morsomste Stan Lee-opptreden tror jeg må ha vært i en av Spiderman-filmene, der han er vaktmester. Han går med hodetelefoner og støvsuger til klassisk musikk, mens Spiderman og Green Goblin banker gørra ut av hverandre i bakgrunnen, uten at han merker noe.

Og det som gjorde det litt ekstra komisk er at soundtracket til den scenen bare er musikken som Stan har på øret.

Endret av Mann 42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Risky Business (Frekke forretninger) fra 1983 med Tom Cruise på tv i natt.

Så også den herlige komedien Old School med Luke Wilson og Will Ferrell på tv2 humor i går kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...