Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Now You See Me. Andre gang jeg ser den og jeg kunne ikke se noen tegn som ledet opp til den store twisten på slutten (bortsett fra klokken) selv om jeg visste hva det var. Herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Game.

Den var jo litt spennende underveis, men jeg fikk fort følelsen av at det var en typisk halv-gjennomført tullefilm hvor brorparten av det som skjedde ikke hang på greip og hvor slutten ikke ga noen mening. Og jeg hadde rett. Blæ!

Men siden skuespillerne og spenningen var ålreit gir jeg den 6/10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A most violent year.

Synes den var ganske 7/10 ish så absolutt ikke waste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest crazycatlady

Blues Brothers. En av mine absolutte favorittfilmer. Sett den sikkert 50 ganger, men den er like kul hver gang. Fantastiske filmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blues Brothers. En av mine absolutte favorittfilmer. Sett den sikkert 50 ganger, men den er like kul hver gang. Fantastiske filmen!

:5:

Så den vi og.

Fantastisk film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten pause i Watchmen, der Rorschak nettopp har sagt:

"You don't get it! You think I'm locked in here with YOU?! YOU are locked in here with ME!"

Gladvold i bøtter og spann i neste scene, der et ukjent antall kriminelle får en dårlig dag og kompliserte benbrudd.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gone Girl- var i utgangspunktet ikke interessert, men så at den fikk bra kritikker på tross av at Ben Affleck var med, så tenkte det var verdt sjansen. God kinematografi, fin prestasjon av Pike. Likte åpningen -ikke noe revolusjonerende, men igjen fangende bildevalg som setter premisset. Den holder spenningen oppe, alt i alt en god thriller.

Nightcrawler - har fått gode kritikker og Gyllenhaal er med, hadde forhåpninger til denne. Må si jeg ble skuffet, rollen hans var for endimensjonal, slutten var heller ikke overraskende.



Anonymous poster hash: 6929e...bf8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wyrmwood og The equalizer.

Det er pussig hvor overbevisende Denzel Washington er som badass. Jeg mener, han ser jo ganske snill ut. Sett "Man on Fire"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er pussig hvor overbevisende Denzel Washington er som badass. Jeg mener, han ser jo ganske snill ut. Sett "Man on Fire"?

Han er jo tvers gjennom snill i equalizer. Hallo lissom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...