Gå til innhold

Sist sette film?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han er jo tvers gjennom snill i equalizer. Hallo lissom.

Ja, bortsett fra når han dreper folk. Ikke at jeg har noen innvendinger. Enkelte mennesker gjør verden til et bedre sted ved ganske enkelt å dø, og det er ikke noe moralsk galt ved å fremskynde det.

Det pussige er at man tror på hans fremstilling av vennlige, empatiske, lettere nevrotiske drapsmaskiner som kan utradere hele forbryterkarteller egenhendig uten å noen sinne henfalle til krass språkbruk eller fuck-bombs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, bortsett fra når han dreper folk. Ikke at jeg har noen innvendinger. Enkelte mennesker gjør verden til et bedre sted ved ganske enkelt å dø, og det er ikke noe moralsk galt ved å fremskynde det.

Det pussige er at man tror på hans fremstilling av vennlige, empatiske, lettere nevrotiske drapsmaskiner som kan utradere hele forbryterkarteller egenhendig uten å noen sinne henfalle til krass språkbruk eller fuck-bombs.

Det er jo det som gjør det så bra. Og litt skummelt.

Skrevet

I am soldier.

Det tar jeg som en anbefaling. Traileren var dritstilig.

Skrevet

Det tar jeg som en anbefaling. Traileren var dritstilig.

Ja, den var bra. Uten for mye staffasje.

Skrevet

Så Fast and Furious 7 igår, tror hele salen gråt mot slutten. Ufattelig fin film med herlig avslutning

Skrevet

Spiderman 3. Minst like teit som jeg husket, men Bruce Campbell gjør det nesten verdt det likevel.

Gjest Nikee
Skrevet

Så Fast and Furious 7 igår, tror hele salen gråt mot slutten. Ufattelig fin film med herlig avslutning

Ååå jeg skal se den til helgen! Jeg grugleder meg, var stor fan av Paul Walker :snufs:

Gjest Jean Valjean
Skrevet

The Pride of the Yankees

The Little Foxes

Skrevet

The Theory of Everything. Flott film om en bemerkelsesverdig mann!

Skrevet

Min nabo Tottoro.

Miyazaki filmene er herlige :biggrin:

Skrevet (endret)

Miyazaki filmene er herlige :biggrin:

Jeg tror jeg har "Spirited Away" ett eller annet sted. Årevis siden jeg så den sist.

Endret av Mann 42
Skrevet

The heat. Jeg liker Melissa McCarthy, det må jeg si. Selv om hun heter Tammy i mitt hode. Hun er awesome.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...