Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Han er jo tvers gjennom snill i equalizer. Hallo lissom.

Ja, bortsett fra når han dreper folk. Ikke at jeg har noen innvendinger. Enkelte mennesker gjør verden til et bedre sted ved ganske enkelt å dø, og det er ikke noe moralsk galt ved å fremskynde det.

Det pussige er at man tror på hans fremstilling av vennlige, empatiske, lettere nevrotiske drapsmaskiner som kan utradere hele forbryterkarteller egenhendig uten å noen sinne henfalle til krass språkbruk eller fuck-bombs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, bortsett fra når han dreper folk. Ikke at jeg har noen innvendinger. Enkelte mennesker gjør verden til et bedre sted ved ganske enkelt å dø, og det er ikke noe moralsk galt ved å fremskynde det.

Det pussige er at man tror på hans fremstilling av vennlige, empatiske, lettere nevrotiske drapsmaskiner som kan utradere hele forbryterkarteller egenhendig uten å noen sinne henfalle til krass språkbruk eller fuck-bombs.

Det er jo det som gjør det så bra. Og litt skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar jeg som en anbefaling. Traileren var dritstilig.

Ja, den var bra. Uten for mye staffasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så Fast and Furious 7 igår, tror hele salen gråt mot slutten. Ufattelig fin film med herlig avslutning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiderman 3. Minst like teit som jeg husket, men Bruce Campbell gjør det nesten verdt det likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee

Så Fast and Furious 7 igår, tror hele salen gråt mot slutten. Ufattelig fin film med herlig avslutning

Ååå jeg skal se den til helgen! Jeg grugleder meg, var stor fan av Paul Walker :snufs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Miyazaki filmene er herlige :biggrin:

Jeg tror jeg har "Spirited Away" ett eller annet sted. Årevis siden jeg så den sist.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The heat. Jeg liker Melissa McCarthy, det må jeg si. Selv om hun heter Tammy i mitt hode. Hun er awesome.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...