skruf Skrevet 28. april 2015 #7461 Del Skrevet 28. april 2015 Gone Girl. Egentlig ikke så verst, men boka var bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 28. april 2015 #7462 Del Skrevet 28. april 2015 The Cube II. Ganske dårlige filmer, men egentlig ganske spennende. Fascinerende konsept Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 28. april 2015 #7463 Del Skrevet 28. april 2015 Gone Girl. Egentlig ikke så verst, men boka var bedre. Jeg også. Veldig bra underholdningsverdi, selv om jeg gjennomskuet plottet litt for tidlig. Veldig bra skuespill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #7464 Del Skrevet 28. april 2015 Focus. Noe av det verste jeg har sett, filmen var dritdårlig. Ikke betal for å se den! Anonymous poster hash: a9ec8...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 28. april 2015 #7465 Del Skrevet 28. april 2015 Citizenfour Sitter igjen med et helt annet syn på Edward Snowden og hele situasjonen etter å ha sett den. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 29. april 2015 #7466 Del Skrevet 29. april 2015 (endret) Automata. Ganske stillferdig og antakelig også nokså lavbudsjetts film om robotenes opprør. Men den var slett ikke dum. Det er en ting som er bra med lavbudsjetts filmer: De kan ikke være effektdrevne, så de er pent nødt til å fortelle en historie. "Captain Darling" fra "Black Adder goes forth" har rollen som en usedvanlig slesk sikkerhetssjef/bølle, mens Antonio Banderas har helterollen. Men han er litt antihelt. Det er ikke mye El Mariachi i denne filmen. Han spiller en ganske overbevisende byråkrat som snubler over noe som er utrolig mye større enn noen kunne forestilt seg mens han etterforsker et mulig tilfelle av tukling med produkter og overtredelse av softwareprotokoller. Endret 1. mai 2015 av Mann 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. april 2015 #7467 Del Skrevet 30. april 2015 The Cobbler - En merkelig Adam Sandler film... Veldig sær.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 30. april 2015 #7468 Del Skrevet 30. april 2015 The seventh son og 2047 sights of death. Begge har en del halvstore navn med i seg. Førstnevnte duger sånn passe. Eventyrfilm, men når definitivt ikke opp blant de store. Sistnevnte er så elendig at jeg ikke har ord. Så den ikke ferdig engang, men led meg gjennom store deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 1. mai 2015 #7469 Del Skrevet 1. mai 2015 'Nightcrawler' med Jake Gyllenhaal. Glitrende film, glitrende skuespill. Må ses! Lenge siden jeg har sett en så bra film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 4. mai 2015 #7470 Del Skrevet 4. mai 2015 Age of Ultron - veldig bra, det skjedde noe nesten hele tiden. Noen overraskelser og litt andre retninger på historien enn man har fått inntrykk av fra trailerne, men det var i grunnen bra!! Da kan jeg se videre på Agents of Shield med oppdatert historie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 4. mai 2015 #7471 Del Skrevet 4. mai 2015 Kung Fu Hustle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EpleDrue Skrevet 5. mai 2015 #7472 Del Skrevet 5. mai 2015 Law Abiding Citizen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. mai 2015 #7473 Del Skrevet 7. mai 2015 Fifty shades of grey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 7. mai 2015 #7474 Del Skrevet 7. mai 2015 Cyberbu//y Helt grei film med et viktig tema, men nokså enkel og forutsigbart lagd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 7. mai 2015 #7475 Del Skrevet 7. mai 2015 Babysitter's Black Book Næææh. Synes ikke den var veldig spennende. For lite action. Og for lite drama. For lite av alt. Kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. mai 2015 #7476 Del Skrevet 10. mai 2015 American Snipers - utrolig bra spilt av Bradley Cooper! Filmen anbefales!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 10. mai 2015 #7477 Del Skrevet 10. mai 2015 Still Alice. En av mine favorittskuespillerinner, Julianne Moore, leverer godt i denne sterke filmen. Jeg synes det var en flott film som viser fram viktige aspekter ved Alzheimers sykdom. Hjerteskjærende, urettferdig og realistisk film. Jeg kunne gjerne sett at den viste ennå litt mer av utfordringene med denne sykdommen, men da hadde det kanskje blitt mer dokumentaraktig. Fin film. Synes det er godt å se at det lages storfilmer med et sådan viktig tema. Ja takk til mer kunnskaper om Alzheimers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. mai 2015 #7478 Del Skrevet 11. mai 2015 A good lie - anbefales!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 11. mai 2015 #7479 Del Skrevet 11. mai 2015 Jupiter Ascending. Liker veldig godt sci-fi, men det var ikke helt det store. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 11. mai 2015 #7480 Del Skrevet 11. mai 2015 American sniper. Awesome. Age of ice. Totally crap Wedding ringer. Helt grei komedie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå