Gå til innhold

Forræder høst 2023 - TV2 - Ingen spoiling


Ctrl

Anbefalte innlegg

Viggo er vel ganske høy.. trur forrædereren er lavere 

Gøy i år, når de har så stort spenn av deltakere, så mange er ukjent både for hverandre og oss

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Adobyen skrev (9 timer siden):

Ha ha, for en gjeng med kaklende høns 😂 «en ny type psyko»

Foreløpig "catcher" ikke serien meg. Håper det blir mer spennende etterhvert.

Endret av Linazer
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linazer skrev (51 minutter siden):

Foreløpig "catcher" ikke serien meg. Håper det blir mer spennende etterhvert.

Har du ikke sett de to første sesongene?  De var kjempegode, og jeg tror denne også blir det. Nå er det litt typisk oppstart, alle er nye og ukjente for hverandre. De er stresset og nervøse, og leter etter alle mulige grunner til å peke på noen. Snakker de for lite så er det rart, og skravler de hele tiden så er det også rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (2 timer siden):

Har du ikke sett de to første sesongene?  De var kjempegode, og jeg tror denne også blir det. Nå er det litt typisk oppstart, alle er nye og ukjente for hverandre. De er stresset og nervøse, og leter etter alle mulige grunner til å peke på noen. Snakker de for lite så er det rart, og skravler de hele tiden så er det også rart. 

Jeg har sett begge de to første pluss den engelske og den australske 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episoder:

Spoiler

Carina som forræder nr 3. Det var akkurat det jeg håpte på :) 

Flere som kom inn døra på frokostrommet hadde jeg helt glemt var med i den store gruppa. Så ble overrasket hver gang 😄

Første drap på natten ble Marte Bratberg. Kjedelig :( Forræderne kunne heller gått for noen av tørrpinnene der inne. Som f.eks Frode Grodås. Er null underholdning i han.

Carina med en kjempeblunder under frokosten når hun begynte å le og sa "vi dreper" til at Marte ble drept. Nei nei nei! 😮 Kan hun redde seg inn?!

Håper at Tamanna blir avslørt som forræder tidlig... Jeg får ikke helt tak på henne.

Oskar med en fiffig teori. Siden Marte er så pen, så kan det ikke være overvekt menn som forrædere. For menn sender aldri ut den peneste jenta først. Som mann kjøper jeg teorien. Det er noe i det, faktisk. 😜  
Sa forresten Oskar at han var på høy på kokain?? Edit: Nei, han sa visst koffein 😜 

Sølvjakt i kirken. Spenstige kulisser. 3 sølvbarer.

Fridtjof vant skjold. Og Karianne tålte svært dårlig å bli mistenkt. Snakk om bunntenning. :D 

I rådsalen ble Fridtjof, Karianne og forræder Carina anklaget. Carina av selveste kriminaltekniker Ragde. 
Fridtjof ble stemt ut som lojal. Så Carina berget seg. Puh. 

Desta er bare helt herlig. :) Men herligheten har sørget for å få henne i spotlyset. Håper hun klarer seg neste gang!

For øvrig godt vi har Forræder å kose oss med som avkobling fra alle politikerskandalene ;) 

Endret av Ctrl
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Spoiler

Synes også det var mye klønerier i dag, hjelpes. Overraskende at så mange hopper på Fritjov-teorien når Carina forsnakket seg så grovt. 
 

spennende at den eneste rundt bordet som faktisk er inne på noe, er minstemann David

Jeg hørte at Oskar sa at han hadde to mg koffein jeg 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ctrl skrev (2 timer siden):

Dagens episoder:

  Vis skjult innhold

Carina som forræder nr 3. Det var akkurat det jeg håpte på :) 

Flere som kom inn døra på frokostrommet hadde jeg helt glemt var med i den store gruppa. Så ble overrasket hver gang 😄

Første drap på natten ble Marte Bratberg. Kjedelig :( Forræderne kunne heller gått for noen av tørrpinnene der inne. Som f.eks Frode Grodås. Er null underholdning i han.

Carina med en kjempeblunder under frokosten når hun begynte å le og sa "vi dreper" til at Marte ble drept. Nei nei nei! 😮 Kan hun redde seg inn?!

Håper at Tamanna blir avslørt som forræder tidlig... Jeg får ikke helt tak på henne.

Oskar med en fiffig teori. Siden Marte er så pen, så kan det ikke være overvekt menn som forrædere. For menn sender aldri ut den peneste jenta først. Som mann kjøper jeg teorien. Det er noe i det, faktisk. 😜  
Sa forresten Oskar at han var på høy på kokain??

Sølvjakt i kirken. Spenstige kulisser. 3 sølvbarer.

Fridtjof vant skjold. Og Karianne tålte svært dårlig å bli mistenkt. Snakk om bunntenning. :D 

I rådsalen ble Fridtjof, Karianne og forræder Carina anklaget. Carina av selveste kriminaltekniker Ragde. 
Fridtjof ble stemt ut som lojal. Så Carina berget seg. Puh. 

Desta er bare helt herlig. :) Men herligheten har sørget for å få henne i spotlyset. Håper hun klarer seg neste gang!

For øvrig godt vi har Forræder å kose oss med som avkobling fra alle politikerskandalene ;) 

Koffein!! Ikke kokain😅

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjeleglad skrev (9 minutter siden):

Koffein!! Ikke kokain😅

Jeg sverger på at jeg hørte kokain, og ble blåst av banen da. 😜 

Men koffein gir mye, mye mer mening, så jeg har garantert hørt feil! :D 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...