Gå til innhold

Forræder høst 2023 - TV2 - Ingen spoiling


Ctrl

Anbefalte innlegg

Djækklåsst skrev (7 timer siden):

Ja, spørsmålet er om man tror Frode er helt dum eller ikke. Om man tror dette, så bør man ha annen info som peker i samme retning, og det kan jeg ikke si at forelå. Så kan man alltids mistenke at Frode gjorde nettopp dette  for at han skulle kunne si "så dum er jeg ikke" etterpå. Men det er ingenting som tydet på en slik plan, ut fra hva han sa i etterkant. Og det er uansett en forskjell på å bare mistenke Frode, fremfor å hevde man har "objektive bevis" og være sikker på at han er forræder.

Nei. Eva sa i programmet, at hun så etter spontane reaksjoner som kunne være en glipp. Iht high five, så kan det være objektivt bevis på at han var foræder  med carina.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krokenguri skrev (11 minutter siden):

Iht high five, så kan det være objektivt bevis på at han var foræder  med carina.  

Nå driver du med subjektiv tolkning, igjen.

Kan du ikke innrømme at du ikke forstår forskjellen på subjektiv og objektiv?! Må du fortsette å gjenta det samme våset?

Endret av kaarebjarne
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finalen og spillet i den toppet en hel sesong der jeg har spolt over rimelig mye, men er jeg den eneste som ble forvirret over at det ikke var mulighet for EN vinner? Morten fikk ikke si han var foræder, oscar fikk, de to siste måtte avsløre rollene sine, de to visste ikke om den andre var forræder før det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mousj skrev (6 timer siden):

Finalen og spillet i den toppet en hel sesong der jeg har spolt over rimelig mye, men er jeg den eneste som ble forvirret over at det ikke var mulighet for EN vinner? Morten fikk ikke si han var foræder, oscar fikk, de to siste måtte avsløre rollene sine, de to visste ikke om den andre var forræder før det? 

Hadde Oskar stått igjen til slutt hadde han jo vært den eneste vinneren. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mousj skrev (16 timer siden):

Finalen og spillet i den toppet en hel sesong der jeg har spolt over rimelig mye, men er jeg den eneste som ble forvirret over at det ikke var mulighet for EN vinner? Morten fikk ikke si han var foræder, oscar fikk, de to siste måtte avsløre rollene sine, de to visste ikke om den andre var forræder før det? 

Mener spillet blir avsluttet uansett når det er to spillere igjen, og er de da begge lojale vinner de sammen

 

Endret av alkasil
føye på en detalj
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

alkasil skrev (5 timer siden):

Mener spillet blir avsluttet uansett når det er to spillere igjen, og er de da begge lojale vinner de sammen

 

Stemmer. Og om den ene av de to hadde vært forræder, så hadde han/hun vunnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mousj skrev (På 30.11.2023 den 0.56):

Finalen og spillet i den toppet en hel sesong der jeg har spolt over rimelig mye, men er jeg den eneste som ble forvirret over at det ikke var mulighet for EN vinner? Morten fikk ikke si han var foræder, oscar fikk, de to siste måtte avsløre rollene sine, de to visste ikke om den andre var forræder før det? 

Når det kun er to spillere igjen, så er spillet ferdig, for det vil jo bare bli 1-1 om de skal stemme over hvem som skal forvises. Med mindre en av dem hadde stemt på seg selv, da. Uansett får de ikke muligheten til det.

Så derfor kunne både Oskar og de to gjenværende avsløre rollene sine, uten at det fikk betydning for det som skjedde videre, noe som ikke var tilfellet med Morten og Eva, for dersom de hadde hatt andre roller enn forventet, kunne det påvirket hva som skjedde videre.

Ellers er det fullt mulig at én person vinner, men da må det være en forræder. Om lojale skal vinne, må det alltid være minst to.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mousj skrev (På 30.11.2023 den 0.56):

Finalen og spillet i den toppet en hel sesong der jeg har spolt over rimelig mye, men er jeg den eneste som ble forvirret over at det ikke var mulighet for EN vinner? Morten fikk ikke si han var foræder, oscar fikk, de to siste måtte avsløre rollene sine, de to visste ikke om den andre var forræder før det? 

Ja hvordan hadde det utspilt seg i praksis? De hiver rød flamme og begge to stemmer på den samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeffe skrev (14 timer siden):

Ja hvordan hadde det utspilt seg i praksis? De hiver rød flamme og begge to stemmer på den samme?

Det var jo det som skjedde nå. To stk stemte på Oskar- han ble «forevist» og dermed er det to stk igjen og spillet er slutt, uansett rollen til den forviste.

 

dersom Oskar hadde væet lojal og en av de to gjenværende hadde vært foræder hadde foræderen vunnet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (41 minutter siden):

Det var jo det som skjedde nå. To stk stemte på Oskar- han ble «forevist» og dermed er det to stk igjen og spillet er slutt, uansett rollen til den forviste.

 

dersom Oskar hadde væet lojal og en av de to gjenværende hadde vært foræder hadde foræderen vunnet. 

Nei. Han spurte om hvorfor kunne ikke de to som var igjen fortsette å stemme. Spillet var slutt ja, hvorfor? Du skriver om at de var tre igjen. Selvfølgelig ka tre stk som stemmer stemme ut en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeffe skrev (2 minutter siden):

Nei. Han spurte om hvorfor kunne ikke de to som var igjen fortsette å stemme. Spillet var slutt ja, hvorfor? Du skriver om at de var tre igjen. Selvfølgelig ka tre stk som stemmer stemme ut en. 

Han skrev «begge to stemmer på den samme»- det kan de jo bare gjøre om det er tre igjen. Og det skjedde nå. 

selvsagt kan mAn ikke stemme videre om det kun er to igjen, det går jo ikke opp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (5 minutter siden):

Han skrev «begge to stemmer på den samme»- det kan de jo bare gjøre om det er tre igjen. Og det skjedde nå. 

selvsagt kan mAn ikke stemme videre om det kun er to igjen, det går jo ikke opp. 

Ja det er eneste muligheten for at det han sa skulle gå opp. Han spurte om hvorfor kan de ikke fortsette å stemme så det blir en vinner. Det kan bare skje hvis 2 er igjen og de begge stemmer på den samme.  Det er ulogisk og mot reglene. Det er jeg som skriver at de begge stemmer på den samme over som premisset for at dette skal gå.

Ikke bland inn at det skulle være en foreder igjen. Ikke skriv om det som skjedde igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Jeg er litt på etterskudd her, jeg har først sett Forræder nå. Jeg har ikke turt å åpne noen av Forrædertrådene, jeg var så redd for å bli spoilet! Veldig glad for at ikke Oskar vant, som jeg fryktet, da han var den eneste forræderen igjen, og Marlene tilsynelatende stolte på ham og hadde en avtale med ham. Heldigvis var hun smartere enn som så! Til pass for ham, så dårlig som han hadde behandlet henne! 
Var også artig å se Morten og Bjørg - ser de har holdt kontakten videre også. De satt aaaaltfor nært til at det er noe tante-forhold, beklager. 🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...