Gå til innhold

Forræder høst 2023 - TV2 - Ingen spoiling


Ctrl

Anbefalte innlegg

Cookie123 skrev (30 minutter siden):

Fantastisk finale!! Heiet på Morten, men han ga jo helt opp dessverre.... Så da heiet jeg på Marlene i stedet, hun er vel den som har fått gjennomgå mest gjennom hele serien! Utrolig bra spilt av henne i finalen!! 💪

Men... Det var èn ting jeg reagerte litt på. Da Oskar hadde fått vite at Marlene var lojal, og de liksom var lojale sammen: Synes det er rart at ingen av de andre da mistenkte de to for å være forrædere sammen! Men de var vel kanskje alle så sikre på at Marlene var lojal, at tanken ikke streifet dem.....? 

Eller at ingen tok opp at Oskar kunne være forræder.. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cookie123 skrev (1 time siden):

Fantastisk finale!! Heiet på Morten, men han ga jo helt opp dessverre.... Så da heiet jeg på Marlene i stedet, hun er vel den som har fått gjennomgå mest gjennom hele serien! Utrolig bra spilt av henne i finalen!! 💪

Men... Det var èn ting jeg reagerte litt på. Da Oskar hadde fått vite at Marlene var lojal, og de liksom var lojale sammen: Synes det er rart at ingen av de andre da mistenkte de to for å være forrædere sammen! Men de var vel kanskje alle så sikre på at Marlene var lojal, at tanken ikke streifet dem.....? 

Det er nok fordi alle var så sikre på Morten, og det kunne ikke være 3 forrædere, så derfor kunne umulig Oskar og Marlene begge vært forrædere.

Det som var dumt for Oskar med at han sjekket Marlene og sa at hun var lojal, var at
Marlebe ble 100% sikra som lojal, fordi de visste at Morten allerede var den ene.

Derfor streifet ikke tanken dem, fordi det regnestykket ikke ville gått opp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (3 timer siden):

Anbefaler faktisk å høre nyeste episode av "Topp 3 med Mads og Rasmus". De snakker om Oskar ganske tidlig i episoden, blant annet om mye av det samme som jeg har skrevet om han. 🤓😝 Syns det var fint å høre! Håper de som er mest kritiske faktisk går inn og hører på det!

Han er med i en episode av The Big 5 med Nils og Harald også, fra mars i år. Det setter han i et litt annet lys enn fremstillingen av han i div kanaler og medier. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det kommer flere sesonger. Syns det er veldig psykologisk interessant. Håper på litt tøffere forrædere i en eventuell neste sesong. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Eva skuffer stort. Hun er så smigret og stolt over å være kompis med gutta at hun mister helt gangsyn. Vil ikke stemme på de fordi hun har lovet å ikke gjøre det! 😆 I ett spill som handler om å lure hverandre! Minner veldig om politisaker der en låser seg på en teori og ikke klarer å vurdere annet…

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marlene tok innersvingen på Oskar tilslutt.. jeg var så sikker på at Oskar skulle vinne.. ha ha ha.. beste jeg ser på tv er forræder. 

Gleder meg til neste sesong allerede. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, KokoRob said:

Synes Eva skuffer stort. Hun er så smigret og stolt over å være kompis med gutta at hun mister helt gangsyn. Vil ikke stemme på de fordi hun har lovet å ikke gjøre det! 😆 I ett spill som handler om å lure hverandre! Minner veldig om politisaker der en låser seg på en teori og ikke klarer å vurdere

Mtp mange stolte på hennes kunnskap, så ja, er det skuffende at hun bommet skikkelig.

Uff     

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var helt stresset under siste episode, og fattet ikke at Marlene valgte å slå seg sammen med Oskar! Så jeg jublet nesten for meg selv når de stemte han ut🙈😅

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, KokoRob said:

Synes Eva skuffer stort. Hun er så smigret og stolt over å være kompis med gutta at hun mister helt gangsyn. Vil ikke stemme på de fordi hun har lovet å ikke gjøre det! 😆 I ett spill som handler om å lure hverandre! Minner veldig om politisaker der en låser seg på en teori og ikke klarer å vurdere annet…

Nå er vel Eva kriminaltekniker, og ikke etterforsker som sådan. 

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare så innmari glad for at Oscar ikke vant!! 
Marlene og Jon Martin! 🤩

Digger det spillet de hadde på slutten der, helt fantastisk. Og Oscar sin reaksjon når Marlene brant rødt, gull! 
Veldig skuffet over Eva i denne serien. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker folk spoilertags? Man går da ikke inn i denne tråden etter torsdag kveld før man har sett den nye.

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting jeg liker med programmet er deltagerne. Stort sett. At det ikke er en haug av influensene og tidligere paradise folk. 

  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste dumme med finalen er at klippingen gjorde det for åpenbart at de lojale ville vinne, samme (bare omvendt roller) med sesong 2.

Endret av dørmatten
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dørmatten skrev (5 minutter siden):

Det eneste dumme med finalen er at klippingen gjorde det for åpenbart at de lojale ville vinne, samme (bare omvendt roller) med sesong 2.

ja den siste tvisten om at jon martin og marlene hadde inngått en deal.. kom som ut av det blå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludovica- skrev (2 timer siden):

En annen ting jeg liker med programmet er deltagerne. Stort sett. At det ikke er en haug av influensene og tidligere paradise folk. 

Enig i det. Det dumme er at etter noen sesonger blir «alle» brukt opp og så begynner influenserne å få innpass der også…

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Zenhouse skrev (1 time siden):

Enig i det. Det dumme er at etter noen sesonger blir «alle» brukt opp og så begynner influenserne å få innpass der også…

Tror faktisk ikke det siden Mads Hansen selv ikke ønsker det. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludovica- skrev (8 minutter siden):

Tror faktisk ikke det siden Mads Hansen selv ikke ønsker det. 

Høres bra ut!  😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komisk hvor fornøyd Oscar var med seg selv, syntes selv han var så slu og rundlurte alle. Og det fjeset hans på slutten, når han så hvor det bar…priceless👍 Han hadde heldigvis evne til å le av det selv.

Og det intervjuet med vinnerne på slutten var så morsomt: begge var på en snurr, småsnøvla og JM sølte ut drikka si😅🥂😂

Endelig vant de lojale, trodde det var nesten umulig baser på de andre sesongene, virket nesten så det var lagt opp til at foræderne skulle vinne.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, GrønnNellik68 said:

ja den siste tvisten om at jon martin og marlene hadde inngått en deal.. kom som ut av det blå. 

Husker jeg feil eller ble det klippet viset etter at de viset at Marlene sin flame ble rød? Altså at hun valgte å fortsette å stemme ut? Der og da var det ikke lenger tvil at hun ville stemme ut Oskar, de ville bare gni det litt inn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...