Gå til innhold

Forræder høst 2023 - TV2 - Ingen spoiling


Ctrl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gleder meg allerede til å høre dem snakke om dette i Spårtsklubben. Tror absolutt ingen av dem trodde han skulle vinne :laugh:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (3 timer siden):

Fyfaen for en rå slutt!

Veldig bra. En god taper, Oskar, det skal han ha, men så var det heller lite penger uansett. Mulig Oskar burde valgt Eva som «partner» fremfor Marlene, ellers var han vel nokså sjanseløs.

Smart av Marlene å inngå den dealen med Jon Martin, uansett.

Ellers morsomt å se Eva, som stort sett har gjort en dårlig figur, i realiteten ta «selvmord» gjennom å ønske å avslutte spille når alle visste det måtte være minst én forræder igjen. Nesten verre enn Tarjei i sesong 2.

 

Endret av Djækklåsst
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Viggo røk hadde jeg ingen å heie på følte jeg. Men så etter snøstorm seansen 😁☃️, så begynte jeg å heie på Marlene, og hele finalen var bare sykt deilig å se på. 

Guutteklubben har bare vært snork ja, sånn sett var Oscar bedre. Men greit de gode vant over det "onde" likevel da. 😄

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marlene spilte ut Oskar med å bruke hans egen taktikk mot han, så kult 😁 Da han allierte seg med henne så tenke jeg "åh nei, ikke gå på den", hun spilte jo så bra at jeg trodde hun gikk på derfor var det ekstra morsomt at hun vant 💰

  • Liker 34
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jordy skrev (3 minutter siden):

Marlene spilte ut Oskar med å bruke hans egen taktikk mot han, så kult 😁 Da han allierte seg med henne så tenke jeg "åh nei, ikke gå på den", hun spilte jo så bra at jeg trodde hun gikk på derfor var det ekstra morsomt at hun vant 💰

Spoiler

Haha, ja. Jeg sa det høyt her også.. «Æsj, der vant Oscar». Så kom twisten, og jeg reiste meg av glede i sofaen 😂

 

  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jordy skrev (1 time siden):

Marlene spilte ut Oskar med å bruke hans egen taktikk mot han, så kult 😁 Da han allierte seg med henne så tenke jeg "åh nei, ikke gå på den", hun spilte jo så bra at jeg trodde hun gikk på derfor var det ekstra morsomt at hun vant 💰

Så finalen nå, var mye jobb å holde seg unna internett og sosiale medier for å ikke få noe spoilet 😁

Både jeg og de heg så med reagerte alle på samme måten. Tror de fleste tenkte «ånei, Marlene gikk rett på og er kun fornøyd fordi hun ble cleara». Så det skal hun ha, hun spilte veldig godt, var veldig troverdig, for alle jeg så på med ble lurt og trodde Oskar hadde seieren.

Derfor var det rått når Marlene klarte å snu den. Imponerende spill. Det ironiske var jo at det som skulle felle Oskar var at han alltid satset bort gullbarer, og at han spilte bort 117 000 i dag var det som fikk det til å renne over. I tillegg undervurderte han nok Marlene.

Gogglebox skrev (3 timer siden):

Var vel sikkert bare en bekreftelse på at det kommer en ny sesong 

Kan bekrefte at de har spilt inn ny sesong i Sandefjord nå i høst. Var kamerateam, bannere, men ikke mulig å se noen av deltagerne 🙁

Tipper ny sesong starter på TV våren 2024.

Er også bekreftet på TV2 sine egne nettsider at det kommer ny sesong: https://www.glomdalen.no/tv-2-bekrefter-kommer-en-fjerde-sesong-av-forrader/s/5-19-1437579

  • Liker 18
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra finale!! 
Gøy at de lojale vant denne gangen, selvom jeg heiet mest på forræderne. Mem fornøyd med at Marlene var en av vinnerne. 

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon Martin og Marlene er et søtt vinnerpar. Umulig å ikke trekke på smilebåndet av intervjuet med de etterpå. 
 

for ja. De var to om seieren 🥳

  • Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 hours ago, jordy said:

Marlene spilte ut Oskar med å bruke hans egen taktikk mot han, så kult 😁 Da han allierte seg med henne så tenke jeg "åh nei, ikke gå på den", hun spilte jo så bra at jeg trodde hun gikk på derfor var det ekstra morsomt at hun vant 💰

Virka for meg som om hun trodde Oskar var lojal, men spilte ham ut på slutten fordi hun var sur for at han hadde gambla bort hele potten. Uansett en nydelig og spennende finale!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

"Jeg vil heller tape med Jon Martin enn vinne med Oskar" var altså heeelt🤌

ELSKET at Marlene fikk revensje etter å nærmest ha blitt trakassert av Oskar gjennom hele sesongen. Positivt overrasket over hvor god taper Oskar var, for øvrig. Var overbevist om at han skulle være en verre taper enn vinner (og rimelig uspiselig, med andre ord). Synes også han spilte så godt som han kunne mot slutten der.

 

  • Liker 29
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste og mest spennende avslutning på foræder noensinne. 

Håpet eva også skulle være med til slutt. Men ikke overaskende var hun atter en gang tydelig og tro mot seg selv, og gikk på et tap. Uansett digger dama. 

Marlene, må heg si stemmer godt med utrykket,  man skal ikke skue hunden på hårene. Hun kan nok fremstå som , en litt forvirret høne og ikke så smart utad. Men sett igjennom hele serien, så er det jammen hun som har hatt mest rett hele veien. Hun blr virkelig stole litt mer på seg selv. Da hun stadig endrer mening under rådet, i påvirkning av andre. På en annen sode har vel det også hindret henne i å dø på natten. Så dumt valg har det ikke vært. 

Hun eren absolutt verdig vinner.  Og fikk sin lille hevn dobbet opp på slutten der. Han andre har vel mest overlevd på flaks. 

Hun vil jeg påstå også har fått gjennomgå spillet mest. Så at hun skulle klare dette så lenge, er det bare, å unne henne sieren.

  • Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper ikke det er helt ulovlig: Jeg postet denne i Oskar-tråden, men ville gjerne skrive det her også ettersom jeg mistenker at noen av hans største skeptikere ikke vanker i tråden hans (siden jeg har skrevet noe av det samme som ble sagt både her og i tråden håper jeg det er innafor å dele her også)... 🙈🤓:

Anbefaler faktisk å høre nyeste episode av "Topp 3 med Mads og Rasmus". De snakker om Oskar ganske tidlig i episoden, blant annet om mye av det samme som jeg har skrevet om han. 🤓😝 Syns det var fint å høre! Håper de som er mest kritiske faktisk går inn og hører på det!

Endret av dårligbrukernavn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jojojo1988 skrev (3 timer siden):

Virka for meg som om hun trodde Oskar var lojal, men spilte ham ut på slutten fordi hun var sur for at han hadde gambla bort hele potten. Uansett en nydelig og spennende finale!

Ja, det og at han hele tiden var ute etter henne.

Elsket at hun laget en allianse med han for så å gå bak ryggen hans, lage en ny allianse og vinne uten han.

Han var så sikker på at alt var i boks. I intervjuene etterpå så det ut som at han faktisk var imponert over henne, men det er ikke så rart - hun brukte jo hans kyniske oppskrift 👍😂 

Gleder meg allerede til neste sesong 😊

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (1 time siden):

Beste og mest spennende avslutning på foræder noensinne. 

Håpet eva også skulle være med til slutt. Men ikke overaskende var hun atter en gang tydelig og tro mot seg selv, og gikk på et tap. Uansett digger dama. 

Marlene, må heg si stemmer godt med utrykket,  man skal ikke skue hunden på hårene. Hun kan nok fremstå som , en litt forvirret høne og ikke så smart utad. Men sett igjennom hele serien, så er det jammen hun som har hatt mest rett hele veien. Hun blr virkelig stole litt mer på seg selv. Da hun stadig endrer mening under rådet, i påvirkning av andre. På en annen sode har vel det også hindret henne i å dø på natten. Så dumt valg har det ikke vært. 

Hun eren absolutt verdig vinner.  Og fikk sin lille hevn dobbet opp på slutten der. Han andre har vel mest overlevd på flaks. 

Hun vil jeg påstå også har fått gjennomgå spillet mest. Så at hun skulle klare dette så lenge, er det bare, å unne henne sieren.

Oscar skulle jo vært forgiftet istedet for Bjørg, så ganske flaks ja 🤭

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk finale!! Heiet på Morten, men han ga jo helt opp dessverre.... Så da heiet jeg på Marlene i stedet, hun er vel den som har fått gjennomgå mest gjennom hele serien! Utrolig bra spilt av henne i finalen!! 💪

Men... Det var èn ting jeg reagerte litt på. Da Oskar hadde fått vite at Marlene var lojal, og de liksom var lojale sammen: Synes det er rart at ingen av de andre da mistenkte de to for å være forrædere sammen! Men de var vel kanskje alle så sikre på at Marlene var lojal, at tanken ikke streifet dem.....? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...