Gå til innhold

Forræder høst 2023 - TV2 - Ingen spoiling


Ctrl

Anbefalte innlegg

INGEN SPOILING - TRÅDEN FØLGER SENDINGENE PÅ LINEÆR-TV - KOMMENTARER FØR DEN TID MÅ SKRIVES INNI SPOILERTAG!

Deltakere:

Carina Olset (41), tidligere programleder i NRK

Even Northug (27), langrennsløper

Desta Marie Beeder (35), programleder i TV 2

Oskar Westerlin (25), TikToker og VGTV-profil

Kjersti Grini (51), tidligere håndballspiller

Petter «Katastrofe» Kristiansen (34), artist

Marte Bratberg (33), programleder

Fridtjov Såheim (54), skuespiller

Morten Thoresen (26), bryter

Bjørg Thorhallsdottir (48), kunstner og forfatter

David Mokel (19), TikToker og influenser

Karianne Amlie, eiendomsmegler og programleder

Viggo Venn (34), klovn

Michael Andreassen (50), P4-programleder

Tamanna Agnihotri (25), programleder i NRK P3

Frode Grodås (58), tidligere fotballspiller

Marlene Stavrum (28), komiker og skuespiller

Nils Jørgen Kaalstad (44), skuespiller

Eva B. Ragde (60), kriminaltekniker

Jon Martin Henriksen (33), programleder i VGTV

Sunniva Rose (39), kjernefysiker

Tom Egeland (60), forfatter

«Forræder» - sesong 3, får premiere i høst på TV 2 Direkte og TV 2 Play.

https://www.tv2.no/underholdning/dette-er-de-nye-forraeder-deltakerne/15794254/

Ny sesong starter 8/9-23 på TV2 og TV2 Play.

Endret av Ctrl
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ctrl skrev (På 11.8.2023 den 11.08):

Viggo Venn (34), klovn

Her har vi klovnen som ikke bare blir kalt klovn, men som faktisk er det

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

På fredag braker den nye sesong løs! :D 

Det er hele 22 deltakere med fra start når sesongen starter. Det var 16 stk med på vårsesongen. Så er spent på hvorfor det er så mange denne gang, og hvordan dette utarter seg. Tenker det kan være kaotisk i starten. Og mulig vanskelig for oss seere å holde følge på ting. Særlig for oss som ikke kjenner alle 22 fra før av. 13 av deltakerne klarer jeg ikke å koble et ansikt på navnene i HI, og er således noe jeg må lære meg for å henge med. 

Uansett, nå er jeg klar for ny sesong! 😊

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg skikkelig! Selv om det var en smule «irriterende» (for oss ekstra nysgjerrige😂) forrige sesong så håper jeg at klippingen blir lik, dvs at de gjør det spennende for seerne ved å ikke avsløre alt umiddelbart! Det er så gøy når man bare ikke klarer å vente på neste episode😁

 

Morsom blanding av deltakere, det blir spennende å se utviklingen i spillet, hvor mange går ut og hvor mange er igjen når det nærmer seg slutten etc.!

I de forrige sesongene er det deltakere som har blitt SUS (😂) bare fordi de er den de er, tenker da feks på Torstein og Jørn spesielt!, hvem tror vi bli mistenkt umiddelbart? Føler kanskje Ragde er utsatt?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var ny sesong i gang! :D 

Dagens episoder:

Spoiler

Ja, førsteinntrykket ble som jeg mistenkte: mye folk og mange ukjent, så vanskelig å holde styr på spillerne.

Kan vi stole på at den såkalte "loddtrekningen" om å bli Forrædere faktisk skjer ved loddtrekning?

Forræderne ble: Jon Martin Henriksen, Morten Thoresen og Tamanna Agnihotri. Men Jon Martin takket nei til rollen, og den 3. forræderen ble holdt skjult videre. Kjedelig at Jon Martin ikke tok i på rollen, men har man det ikke i seg så har man ikke det, og da er det likegreit å si pass. 

Deltakerne ut i hinderløype, og klarte å sanke 7 sølvbarer av det. 

Tamanna blir overraskende nok mistenkt tidlig av flere. Men hun er veldig "på", og da lett å mistenke. Man mistenker vel gjerne de som tar stor plass i starten. Noe sier meg at Tamanna blir utstemt tidlig i programmet.

Smykkeseremoni der man skulle gi smykke til den man stolte minst på istedenfor rådsal. Litt interessant at smykkene stort sett ble spredt rundt på mange i rommet. Flere endte da med 2 stk, og ble belønnet med immunitet på natten. Fin twist. :) 

Spent på hvem som er den tredje forræderen og hvem som ble drept på natta. Det er vel "lett" å drepe en person som Ragde, Egeland og Rose fordi de er så analytiske, og ingen av disse har immunitet på natta. 

 

Endret av Ctrl
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Woho, gleder meg til å bli hekta!! 🤩 22 deltakere er vel mye, men det går jo fort da, deltakerne ryker fort. Godt fornøyd med at det ble andre forrædere enn jeg så for meg 👍

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror vi er forræder nr 3? :D håper det ikke er typ Ragde, Egeland osv. Det blir vår.23 all over again og det funka jo dårlig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (Akkurat nå):

Hvem tror vi er forræder nr 3? :D håper det ikke er typ Ragde, Egeland osv. Det blir vår.23 all over again og det funka jo dårlig.

Har en feeling på enten Desta eller Viggo

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (18 minutter siden):

Har en feeling på enten Desta eller Viggo

Jeg har også tenkt Desta!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (21 minutter siden):

Hvem tror vi er forræder nr 3? :D håper det ikke er typ Ragde, Egeland osv. Det blir vår.23 all over again og det funka jo dårlig.

Føler meg sikker på at det er en dame eller han David.  Er iallefall ikke en stor person under den sorte kappa. Så de største og lengste mennene kan vi nok sile ut først som sist.

Tenkte litt på ragde, men det tror j3g ikke, for da går tv2 vekk fra spekulasjonene hennes. Hvis de ikke har tatt en tvist. 

Så holder en knapp på desta eller marthe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt gøy og litt irriterende å ikke vite siste 😅

Vi har jo ikke stort mer å gå på enn hvem som var i monitor og ikke.

Så er jo spørsmålet om de klipper det til sånn at en av de personene vi har "fulgt" i første episodene er forrædere, eller om det er en av de som har vært mer i bakgrunnen, sånn at det blir større suprise-faktor.

Det er jo gøy om det er en av dem man ikke har tenkt på i det hele tatt. Ellerrrr om det er en av de som vi har sett mye av? Kanskje noe midt i mellom. Det blir litt rart hvis det er sånn at HER er forræderen, så er alle seerne litt sånn - hvem er du? Deg har jeg ikke rukket å bry meg om.

Jeg har som andre her en feeling på Desta jeg også, uten å ha noen spesielt smart grunn til det.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

DelvisPresley skrev (2 timer siden):

Det blir bare tipping på hvem den 3. forræderen er, siden det er null grunnlag å gå på.

Det er det, men det er jo det som er litt gøy :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et eller annet Oskar sa til kamera (husker ikke eksakt hva, men tror det var noe om at første dagen gikk lett) som fikk meg til å lure på om det kunne være han. Men kanskje litt åpenbart å ta med det utsagnet hvis det er han

Det virket også som de andre forræderne lo veldig når de så hvem den tredje var, som får meg til å tro at det enten ble en som kan sette opp veldig ansiktsuttrykk og se "onde" ut  som Oskar, eller en av de mer søte og uskyldige, typ Desta eller Viggo. 

Blir uansett spennende å se, kjenner ikke til deltagerne så godt i år, og likte godt da de hadde med mange analytiske gamere og sjakkspillere, men etter første episode har jeg trua i år også! Jeg tror ikke det gjør noe at forræderne stakk seg ut litt i starten, ingen av de har avslørt seg helt, og de har sjarm nok til å snakke seg ut av dette!

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...