Gå til innhold

Forræder høst 2023 - TV2 - Ingen spoiling

Ctrl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

rosemarin skrev (2 timer siden):

Oi sorry! Trodde det hadde gått nå!! Trodde det ble lagt ut på sendetiden 

(men lurt å holde seg unna tråd hvis man ikke har sett da)

Jo da, men totalt unødvendig av deg. På tv2 er episode to ferdig etter kl 22 på kvelden. 

Jeg synes de fleste der bruker hodet dårlig i dagens episode, sett bort fra at de faktisk tok en forræder. De lojale tok det som en selvfølge at også forræderne hadde de samme valgene som dem selv når de valgte kofferter og kun hadde to og tre alternativer for hvert av de tre spørsmålene å velge mellom. De lojale kunne kun velge mellom Oskar og Viggo ja, men forræderne kunne velge blant alle deltagerne på de samme spørsmål. Så her har Mads/produksjonen styrt litt.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyface skrev (1 minutt siden):

Jo da, men totalt unødvendig av deg. På tv2 er episode to ferdig etter kl 22 på kvelden. 

Jeg synes de fleste der bruker hodet dårlig i dagens episode, sett bort fra at de faktisk tok en forræder. De lojale tok det som en selvfølge at også forræderne hadde de samme valgene som dem selv når de valgte kofferter og kun hadde to og tre alternativer for hvert av de tre spørsmålene å velge mellom. De lojale kunne kun velge mellom Oskar og Viggo ja, men forræderne kunne velge blant alle deltagerne på de samme spørsmål. Så her har Mads/produksjonen styrt litt.

Ja og jeg beklager, tenkte ikke over det i det hele tatt!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Fame said:

Det mest provoserende for meg i dag var at Tamanna ikke sa "Det skrives med to N'er" etter at Oskar sa "Det skrives med K"

IT WAS RIGHT THERE, TAMANNA

Jaaaaa! Var det første jeg tenkte. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De relativt passive valgene som forræderne denne sesongen fortsetter å komme tilbake og hjemsøke dem. Ja, jeg skjønner at Oskar dumt nok stoler på Morten av en eller annen grunn. Men han gjorde det også med Tamanna (så lenge det var andre kvinner å bry seg om), så hvorfor regne med at han ignorerer deg helt? Hvis Morten velger å rekruttere ham, fortjener han å tape spillet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arne Tiholt skrev (4 timer siden):

Tv4 og tv2 danmark

Ja men det går ikke an å se /lage konto uten svensk adresse..?

Endret av rosemarin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (8 timer siden):

Før vi får se fortsettelsen skal det både tvinges og drepes. Jeg er spent :) 

Får han drepe i tillegg til å tvinge ja? Da blir det litt mer spennende kanskje

Endret av rosemarin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (21 minutter siden):

Får han drepe i tillegg til å tvinge ja? Da blir det litt mer spennende kanskje

Ja, iflg. spillereglene:

TVINGE
Hvis det kun er en forræder igjen, må forræderen tvinge en lojal til å konvertere. Den lojale som blir tvunget må konvertere til forræder.
Om den lojale som blir tvunget har et skjold, er det opp til den lojale selv å velge om den vil legge skjoldet til side og akseptere tvingingen, eller bruke skjoldet og forbli lojal. Om skjoldet brukes må forræderen tvinge en ny spiller. Skjoldet vil fortsatt beskytte mot å bli drept denne natten.

Forræderne må også drepe noen denne natten.
Det kan kun tvinges i spillets første ti spillerunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (2 timer siden):

Ja, iflg. spillereglene:

TVINGE
Hvis det kun er en forræder igjen, må forræderen tvinge en lojal til å konvertere. Den lojale som blir tvunget må konvertere til forræder.
Om den lojale som blir tvunget har et skjold, er det opp til den lojale selv å velge om den vil legge skjoldet til side og akseptere tvingingen, eller bruke skjoldet og forbli lojal. Om skjoldet brukes må forræderen tvinge en ny spiller. Skjoldet vil fortsatt beskytte mot å bli drept denne natten.

Forræderne må også drepe noen denne natten.
Det kan kun tvinges i spillets første ti spillerunder.

Se der ja, de burde venta en uke med å ta Tamanna

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, rosemarin said:

Ja men det går ikke an å se /lage konto uten svensk adresse..?

Det går på TV. Man trenger ikke lage konto om man har altibox eller Twe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arne Tiholt skrev (13 minutter siden):

Har dessverre ikke noen av de.. har tv4 via teliaboks men for seint å få sett det som allerede er sendt av episoder 🙁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arne Tiholt skrev (17 minutter siden):

Noen her inne som vet om muligheter Til å benytte tv4play eller dr2 sine netttv i Norge da? Hva og hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (På 10.11.2023 den 22.34):

Syns denne sesongen er litt kjedelig, ift forrige sesong som var veldig bra

Jeg må si meg uenig i dette. Jeg synes sesongen starta tregt med kjedelige forrædere, men den hat blitt spennende og jeg gleder meg skikkelig til hver fredag. De har hatt gode rådsaler i år og forræderne har spilt godt sammen (selv om det tok tid før jeg skjønte det). Jeg synes det er en av de beste sesongene. 😊

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja rådsalene har vært bedre, de har snakket mye mer ut enn tidligere. Syntes også det er spennende nå, selv om sesong 2 fortsatt er favoritten her.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker meg at Oscar vurderer andre mennesker sin verdi etter hvilken nytte de har for han. Marlene fikk plutselig positiv skussmål etter at hun sa noe til han som han trodde hjalp han tenke ut forræderne. Andre mennesker er ikke individer med verdi for han, de har bare verdi om de er til nytte for han. Faren hans høres ikke bedre ut med sitt slagord om at mennesker enten er spikre eller hammere. I farens øyne er mennesker enten de som dominerer eller de som blir dominert.

Det til side, syntes det blir mer interessant nå. Vi ser fortsatt for lite prating og planlegging, for mye kjedelige konkurranser. De skulle lagd en forredær light der det var kun snakking i 30min, utstemming og dreping etterpå. For så å ta en ny runde med 30min snakking helt til noen vinner. Det hadde vært mye mer underholdende

Endret av Refreng
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan si hva de vil om Oskar....vet noen "elsker han", men når har liksom skyter folkene der inne, så blir det vemmelig!

Greit at du er med på et spill, men det må da gå an å oppføre seg. Håper virkelig ikke han blir forræder, for han kommer til å kaste Morten under bussen i første rådsal.

Eneste riktige i mine øyne, er å verve Marlene som forræder. Hun er firkjent nå, så ingen vil tror at hun er noe annet enn lojal.

Litt spennende også 🙈

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (6 timer siden):

Folk kan si hva de vil om Oskar....vet noen "elsker han", men når har liksom skyter folkene der inne, så blir det vemmelig!

Greit at du er med på et spill, men det må da gå an å oppføre seg. Håper virkelig ikke han blir forræder, for han kommer til å kaste Morten under bussen i første rådsal.

Eneste riktige i mine øyne, er å verve Marlene som forræder. Hun er firkjent nå, så ingen vil tror at hun er noe annet enn lojal.

Litt spennende også 🙈

Etter denne natta med tvangsrekruttering burde ikke de lojale anse noen som lojale lenger. Spørsmålet er om de får med seg at noen tvinges dersom det blir drap i tillegg. Men regner da med noen holder seg litt oppdatert på spillreglene😅

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...