Gå til innhold

Kvinner trenger faktisk ikke menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sannt! Blir sjokkert av å høre alt det kompisene mine fannt på spesielt i ungdommen. Var direkte hærverk i form av utforskning noen ganger. Men selv om de er snille nå, så virker det ikke som om de offset det en tanke da, var bare kult og de syns det var lættis. Jeg tenker, dere kunne ha dødd eller drept noen med uhell, eller uhell og uhell, det var ganske viljestyrt risiko sport.

Anonymkode: ade30...922

En annen gutteting jeg ikke forstår, er å kaste ting, gjerne så tunge og store som mulig fra ulike høyder. I sjøen, fra en bro, eller fra en veranda.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helene1982 skrev (4 timer siden):

En annen gutteting jeg ikke forstår, er å kaste ting, gjerne så tunge og store som mulig fra ulike høyder. I sjøen, fra en bro, eller fra en veranda.

 

Dere kvinner/jenter hater virkelig at menn/gutter har det gøy.

 

Anonymkode: 5f1a9...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

 

Dere kvinner/jenter hater virkelig at menn/gutter har det gøy.

 

Anonymkode: 5f1a9...36f

Det eskalerte raskt. Jeg sa at jeg ikke forsto noe menn gjør og vips ble alle kvinner OG jenter fylt med hat for at menn skal ha det gøy.

Endret av Helene1982
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

 

Dere kvinner/jenter hater virkelig at menn/gutter har det gøy.

 

Anonymkode: 5f1a9...36f

Nei, eller jo om jeg blir fysisk utsatt for denne morroheten som uskyldig i skuelinjen. Og lurer også på hva som er morsomt med det. 

Helene1982 skrev (5 timer siden):

En annen gutteting jeg ikke forstår, er å kaste ting, gjerne så tunge og store som mulig fra ulike høyder. I sjøen, fra en bro, eller fra en veranda.

Ja! 😂 

Anonymkode: ade30...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så deilig å ikke på noen som helst måte må ha en kvinne i livet mitt, spesielt når jeg ser alle de desperate slevende mannfolka som oppfører seg som tragisk svake mennesklige offer.

I stedet for å ta tak i sine svakheter og bli sterkere som menneske, så sitter dem å synes synd på seg selv. Er flau på vegne av menn.. er bare glad jeg ikke er slik.

 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit du ka?!.

Jeg kjøpte en 60 liters sekk med bjørkeved på Esso til den nette sum av 189,- bingelinger! 

Wow... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 12.7.2023 den 8.47):

Ingen trenger en partner, men det er ganske koselig, mener jeg.

Anonymkode: f94b3...60e

Koselig å ha en katt og.

Anonymkode: e3b9b...577

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje ikke kvinner trenger menn og menn ikke trenger kvinner. Men verden ville vært dø innen svært kort tid uten menn eller uten kvinner. 

JA kvinner kan få barn som single, men vi trenger fremdeles sperm.. 

Menn kan få barn uten å være sammen med en kvinne, men trenger fremdeles egg og en livmor til å bære barnet. 

Så nei. Vi er begge kjønn avhengig av hverandre for at verden skal gå videre. Ønsker vi å dø ut, så klarer vi oss alene. 

Anonymkode: 67a13...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.11.2023 den 22.03):

Kansje ikke kvinner trenger menn og menn ikke trenger kvinner. Men verden ville vært dø innen svært kort tid uten menn eller uten kvinner. 

JA kvinner kan få barn som single, men vi trenger fremdeles sperm.. 

Menn kan få barn uten å være sammen med en kvinne, men trenger fremdeles egg og en livmor til å bære barnet. 

Så nei. Vi er begge kjønn avhengig av hverandre for at verden skal gå videre. Ønsker vi å dø ut, så klarer vi oss alene. 

Anonymkode: 67a13...058

Det var da svært til drama. At mange velger å være single vil ikke gå utover menneskeheten. Vi hadde dog hatt godt av å blitt litt mindre antall på denne kloden. Vet du hva damer mener med at de ikke trenger menn? At de ikke trenger å bli forsørget, at de fint kan leve sitt liv uten en mann i sitt eget hjem. Skulle de møte den rette det klaffer for så kanskje de flytter sammen. Kanskje de også velger å bo hver for seg. 

 

Det er jo et faktum at mange forhold der ute sliter. Mange er i et forhold fordi de ikke kan være alene. De tar den de får. Tragiske mennesker i mine øyne. Mange lever det perfekte livet på overflaten, men hjemme i privaten er det alt annet enn idyllisk. Ofte lider barna pga det også. 

Mange skulle heller aldri hatt barn. 

 

Så hva er denne trangen med å presse andre til å få seg partner og barn? Fortsatt mange som velger det livet. Verden går ikke under bare for at flere velger singellivet. En skal tross alt være lykkelig også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (16 minutter siden):

Vet du hva damer mener med at de ikke trenger menn? At de ikke trenger å bli forsørget, at de fint kan leve sitt liv uten en mann i sitt eget hjem.

Og det er vel ikkje akkurat ei nyhende som gjer seg fortent til spalteplass… Eg har sett lyset: «det går bra å vere einsleg!»

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud skrev (15 minutter siden):

Og det er vel ikkje akkurat ei nyhende som gjer seg fortent til spalteplass… Eg har sett lyset: «det går bra å vere einsleg!»

Hva er galt med å gi dette et lite spalteplass? Er fortsatt mange som mener kvinner trenger en mann. Mange kvinner får høre dette fra de er svært unge også. De ønsker vel å si ifra da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (4 minutter siden):

Hva er galt med å gi dette et lite spalteplass? Er fortsatt mange som mener kvinner trenger en mann. Mange kvinner får høre dette fra de er svært unge også. De ønsker vel å si ifra da. 

For all del. Saman med «ein kan handle på tysdagar» og «raude bilar kan også rygge».

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud skrev (5 minutter siden):

For all del. Saman med «ein kan handle på tysdagar» og «raude bilar kan også rygge».

Ble du krenket?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig teit at kvinner synes det er kult å si dette,
men hvis en mann sier at han ikke trenger en dame og foretrekker singellivet,
da får de helt 'panties in a knot'

Anonymkode: 4c217...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.11.2023 den 2.43):

Skikkelig teit at kvinner synes det er kult å si dette,
men hvis en mann sier at han ikke trenger en dame og foretrekker singellivet,
da får de helt 'panties in a knot'

Anonymkode: 4c217...ae7

Der kom offerrollen. "Hvis en mann hadde sagt dette"

Hvor mye dritt har ikke kvinner funnet seg i? Sier kvinner ifra så blir feministkortet brukt, eller kvinnegruppa Ottar. 

 

Skjønner du hva jenter/kvinner egentlig mener med at de ikke trenger menn?

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sannhetsøkende skrev (12 minutter siden):

Der kom offerrollen. "Hvis en mann hadde sagt dette"
Hvor mye dritt har ikke kvinner funnet seg i? Sier kvinner ifra så blir feministkortet brukt,
eller kvinnegruppa Ottar. Skjønner du hva jenter/kvinner egentlig mener med at de ikke trenger menn?

Jeg vet hva de mener, men det er så obvious at dere behøver ikke å fortelle det til oss
om og om igjen. På dette punktet, sier dere det bare for å irritere.
Vi har skjønt det nå. Dere trenger ikke et forhold, og vi trenger det heller ikke. Jolly good?
Vil bare legge til at vestlige kvinner har det overhodet ikke forferdelig i dag.
Dere erfarer litt "urett", men dere har det ganske bra.
Så er det noen som bruker offerrollen så er det visse fruer som påstår slik

Anonymkode: 4c217...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn trenger kvinner like mye som en fisk trenger en sykkel 😂

Anonymkode: d309b...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Menn trenger kvinner like mye som en fisk trenger en sykkel 😂

Anonymkode: d309b...c27

Like mye som en fiskekrok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...