Kakao Skrevet 14. februar 2006 #161 Del Skrevet 14. februar 2006 Klem til deg! Enig i at det er vanskelig å finne venner i voksen alder. De få jeg har er fra barndommen og videregående. Jeg har kun kontakt med ei fra høyskolen... Og det var jo der jeg var sist... Men jeg hadde kjæreste og var vel for oppslukt av han. Savner å ha noen i nærheten og bare shoppe sammen/gå på kafe, og sånt. God valentinsdag, Epona! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 14. februar 2006 #162 Del Skrevet 14. februar 2006 Heia på deia vennen! Innom med en valentine klem og ønsker deg ei fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 14. februar 2006 #163 Del Skrevet 14. februar 2006 Arg - av gammel vane klikker jeg ofte på "gravid A-L", det er liksom ikke innarbeidet at vi har eget prøverdagbokforum! GJorde det nå og.. Jaja TUSEN TAKK for alle hilsener jeg har fått, det varmer! Begynte på å skrive et svar her i går, men fikk ikke fullført. Hadde en ekstremt tung dag i går.. I dag har dagen vært som normalt, heldigvis. I dag har jeg vært til legen, og stoffskiftet er roet ned til det normale takket være medisinen. Skal nå halvvere dosen, og ta nye prøver om noen uker. Legen gav klarsignal for en evt kommende graviditet, stoffskiftet er riktig i forhold til det. Og om jeg blir det,må jeg ta kontakt og få time hos henne raskt. Godt å føle seg bra passet på! Og så har jeg vært på en liten shoppingrunde på et handlesenter jeg ikke har vært på før. Kjøpt meg ny mascara og et undertøyssett. Utrolig lenge siden jeg har shoppet noe som helst... Mest fordi vi ikke har hatt noe særlig med penger i vinter, men også fordi jeg ikke har hatt verken lyst eller ork.. Om tre uker har vi vært i Porsgrunn!! Er så spent!!!!!!!!!!!!! Skal snart legge meg, det har vært en laaang dag og jeg er sliten.. SOR klem til de som måtte titte innom fra - Epona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. februar 2006 #164 Del Skrevet 14. februar 2006 tusen takk for hilsen i boka mi. har savnet deg i det siste, men skjønte veldig godt hvorfor du ville ha en pause. Godt å ha deg tilbake, nytt nick og ny dagbok kan bare bety en ting; ny spire. Har god tro på at Porsgrunn er deres vei mot målet. Håper du fikk en fin valentinesdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 15. februar 2006 #165 Del Skrevet 15. februar 2006 Innom for å ønske deg en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 15. februar 2006 #166 Del Skrevet 15. februar 2006 Innom for å si at jeg tenker masse på deg Er ikke så flink til å skrive i boken din, men det betyr ikke at du ikke er i tankene mine! Kjenner litt til problemet å få nye venner. Min tidligere bestevenninne og jeg har mistet kontakten og da er det liksom ikke så enkelt.. Jeg har jo også flyttet hjemmefra.. Heldigvis har jeg en super svigerinne, men det er jo ren flaks. Også har jeg jo blitt kjent med noen veldig hyggelige kg-jenter. Det setter jeg stor pris på :-) Håper så veldig det ordner seg for deg på alle plan. Syns ikke det er noe kjekt at du ikke har det så bra Sender masse varme klemmer og tanker østover til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 15. februar 2006 #167 Del Skrevet 15. februar 2006 Bra at stoffskiftet har normalisert seg! Krysser fingre for at dette ordner seg. Og nå går det fort til dere skal til Porsgrunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. februar 2006 #168 Del Skrevet 16. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. februar 2006 #169 Del Skrevet 17. februar 2006 Innom for å ønske deg og mannen en riktig god helg! Plutselig er det mars ser du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. februar 2006 #170 Del Skrevet 17. februar 2006 Heia du! Ja mars er jo så like rundt hjørnet som den kan bli!! Tiden flyr! Håper den gjør det hos dere også! Så håper jeg at dere får ei kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 17. februar 2006 #171 Del Skrevet 17. februar 2006 innom for å ønske deg ei kjempe koselig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 18. februar 2006 #172 Del Skrevet 18. februar 2006 Ahhh, endelig en HELT FRI frihelg!!! Var skikkelig sliten i går, fy søren... Vi leide oss film i går, Madagaskar!! Sambo var veeeldig skeptisk til å leie en tegnefilm, men han lo nesten enda mer enn meg. Den var kjempemorsom!! Stor klem til Pondusa x2, AnneBeth x2, Meta, Miiip og Skytte x2 for at dere har holdt liv i dagboken min siden sist. Dere er en trofast gjeng! Og takk for praten på MSN hin dagen, AnneBeth!! et var kos! Gleder meg til kaffe mocca en dag!! I dag er det sånn: Hmm. Hva skal jeg bruke dagen til..? Litt deilig! Dag 24 i dag, ingen tegn til annet enn kommende mens. Hadde en dag med sykefravær denne uke, da jeg bare gråt hysterisk og ikke klarte noenting. Trodde selvf. jeg kunne bruke egenmelding, men det fikk jeg vite noen dagere etter jeg leverte den at jeg ikke kunne, jeg måtte ha sykmelding. Da jeg ringte legekontoret fikk jeg vite at da måtte jeg ringt inn syk til legen samme dag, for de har ikke lov å sykemelde tilbake i tid.. Så da blir det en dags trekk i lønn i stedet. Måtte ha vært ansatt 2 mnd før jeg kunne bruke egenmld, og det visste jo ikke jeg... Jaja, NÅ vet jeg det. OG hva må jeg gjøre om jeg blir syk på en helg når jeg ikke får tak i fastlegen min? Eller på en senvakt? Gå på legevakten og få sykmelding? Arg, dustesystem.. Jaja. Satser jo på å være frisk for all del, men det er noen dager som er umulig å komme igjennom, selv om de heldigvis kommer sjeldnere nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. februar 2006 #173 Del Skrevet 18. februar 2006 Riktig god helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 18. februar 2006 #174 Del Skrevet 18. februar 2006 Heisann vennen! Nei HelseNorge er igrunn ikke så greit bestandig For hva gjør man egentlig i slike situasjoner som du bl.a er i? Der noen dager er veldig mye tøffere enn andre Håper Porsgrund gir deg godt håp, og at dagene vil bli lettere snart! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 19. februar 2006 #175 Del Skrevet 19. februar 2006 Innom for å ønske deg en koselig søndag Var kjempe koselig å prate med deg på msn Gleder med til cafebesøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. februar 2006 #176 Del Skrevet 19. februar 2006 Heia du! Huff,det er så forargelig med disse idiotsystemene man må hanskes med Hvorfor gjøre noe lettvint når det kan gjøres tungvindt må være mottoet dems.. Håper du har fått slappet godt av i helgen! Idag er det søndag og enda ei uke er gått! Dvs vi er enda ei uke nærmere mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 19. februar 2006 #177 Del Skrevet 19. februar 2006 til dere skjønninger som har tittet innom! Søndag i dag, hvorfor går helgene så fort? Hatt en veldig fin helg da egentlig. Vi var på shopping i går på Hamar, det var kos, var bla på biltema og der har de jammen mye rart. Høres kanskje ikke særlig fancy ut, men det var en veldig deilig dag! I dag har jeg gått meg en lang tur, det gjorde godt. Dag 25. Skikkelige mensmurringer. I går kveld da jeg tok av BHen var puppene mine større enn vanlig og med tyngdefølelse, og de var sånn i morges også. Men ingen ømhet, så... Vurderte på å ta den siste testen jeg har liggende i morges, men ble enig med meg selv å la være. Om fire dager er svaret der uansett. Stiller meg inn på kommende mens-modus selv om fantasien løper litt løpsk innimellom. Jeg vil jo så gjerne at et under skal skje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 19. februar 2006 #178 Del Skrevet 19. februar 2006 Spennende, da. Ja, sikkert greit å spare testen noen dager til. Lykke til!! Ønsker deg ei fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 19. februar 2006 #179 Del Skrevet 19. februar 2006 Spennende dette fremover da.. Håper mensen holder seg langt vekk Håper du får en fortsatt koselig søndagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 19. februar 2006 #180 Del Skrevet 19. februar 2006 Takk for lykkeønskning Kakao! Og takk for at du hopper, AnneBeth - men du kan sikkert spare på kreftene... Tror ikke det er noe annet enn fantasien min som løper løpsk som sagt. Alt føles egentlig helt normalt. Er skikkelig PMS-gretten også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg