Gå til innhold

Eponas drøm om å bli mamma...


Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer :klem: kjempe bra start på dagen dette :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Dette unner jeg deg av hele mitt hjerte vennen :klem:

DEnne gangen kommer alt til å gå kjempe bra :klem::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: :grine2: :grine2: :grine2: :grine2: :grine2:

:grine2: :grine2: :grine2: :grine2: :grine2: :grine2:

Så utrolig flotte nyheter! Denne gangen går det bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! :hoppe:

Der ser du, mykje lettare å bli gravid når ein først har blitt det ein gang.

Denne gangen går det heilt sikkert bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt fantastisk!!!

Takk for gratulasjoner alle sammen!! :klem:

Det hele er en smule uvirkelig må jeg si... Men jeg kjente det i kroppen når det nærmet seg IKM, men turde ikke tro det selv. Men i hele går da mensen aldri kom bare visste jeg det. Jeg var så giret om kvelden i går at det var helt sprøtt. Fikk nesten ikke sove. Stod opp i natt og tisset i et beger og tok siste testen jeg hadde i hus, og den var positiv!! Sambo våknet da jeg la meg igjen og jeg fortalte om testen, og fra å være i svime begeg to så var vi lys våkne og lo og gråt om en annen! Har nesten ikke sovet i natt, jeg føler meg helt utslitt :ler2:

Har ringt legen som følger meg opp på poliklinikken i forhold til stoffskiftet, og skal ta stoffskifteprøver i slutten av neste uke, og ringe henne uken etter så tar vi det derfra. Skal ha snartlig time hos henne etter det. Har også ringt og fått time hos fastlegen min 17. mars. Her skjer ting kanskje vel fort, men denne gangen skal vi ha en annen oppfølging enn sist. Og det er helt topp så langt, legen på poliklinikken er bare helt super. :)

Så nå har vi laget ny liten spire med pergo-sperm! :ler:

Det er helt utrolig!!!! :grine2:

I følge babyverden.no så er jeg i dag 4+1, et ynkelig lite tall. Men en begynnelse! Håper alt går bra denne gangen.. Skal ta en dag om gangen og ikke kave så vedig. Skal prøve i hvertfall.. Men har selvfølgelig smugtittet på antatt termindato. Og det er 4. november. :)

Stor klem fra en lykkelig og forvirret Epona som nesten ikke tror sine egne øyne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ikke alltid vært like flink til å legge igjen spor her, men idag må jeg bare si

GRATULERE SÅ MYE!!

:hoppe:

:hoppe::hoppe:

:hoppe::hoppe::hoppe:

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

:grine2: :grine2: :grine2:

Gratulerer såååå mye Epona!

Tenk at vi begge skulle få 2006 babyer, nå har du termin akkurat en mnd etter meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: Dette var fantastiske nyheter, Epona!!! :grine2:

Tenk at du skulle bli gravid igjen så fort! Denne gangen sitter'n - det er jeg overbevist om! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Epona.

Nå har jeg lest igjennom dagboken din og du har hatt det tøft! :dagens-rose:

Men endelig så sjer det og jeg krysser for at den lille spiren deres sitter denne gangen :)

Du var helt annerledes forrige måned etter det jeg har lest i forhold til denne måneden :)

Gratulerer så mye med din nye huleboer, godt og se dere fikk det til uten hjelp fra Porskerunn :)

klem

Endret av Felicity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær

NOE SÅ FANTASTISK! :hoppe: :grine2: :grine2: :grine::grine:

Jeg har tårer i øynene - er det noen jeg unner det her, så er det vel deg! :klem: Så utrolig godt å lese! Nå krysser vi fingrene hele gjengen for at dette skal gå veldig, veldig, veldig bra. :klem:

Skytte-taktikken slo jo an! Når skytte blir borte litt, så kommer det to blå! :grine2:

HURRA! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo helt fantastisk :grine2: :hoppe:

Nå ble jeg så utrolig glad på dine vegne!!! Dette kommer til å bli verdens mest fantastiske novemberbaby :hjerter_rundt:

GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE :-D :smilbla:

Diger klem til deg :klem::kose:

Endret av meta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: :grine2: :grine2: :grine2: :grine2: :grine2:

GRATULERER!

Ååååå, dette unner jeg dere av hele mitt hjerte!!! Nå håper jeg at dere får masse oppfølging og at alt går bra! (Det høres jo lovende ut det du skreiv tidligere i dag!)

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå sitter jeg bare her og HYYYLLER og HOPPER, og er bare så fantastisk glad på dine veiene. Blir helt sjelven jeg :ler: og rørt :grine2:. Det her er jo bare helt utrolig fantastisk.

:klem::klem: GRATULERER :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...