Gå til innhold

Eponas drøm om å bli mamma...


Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for gratulasjoner! :grine2:

Tør ikke juble så veldig enda vi... :sjenert: Men tre tester sier KNALLPOSITIV så gravid er jeg i hvertfall! Helt sprøtt!!! :hoppe: Men en dag om gangen, en uke om gangen. Er utrolig, utrolig glad, og har en veldig god følelse, føler meg egentlig veldig trygg på at dette vil gå bra. Men likevel tør vi ikke juble enda, men det kommer vel! :) Deilig å ha en hemmelighet i magen, som ingen andre enn han og meg vet! Og dere da ;) Hold godt på hemmeligheten vår jenter! :klem:

Tenk at jeg er gravid! Gleder meg veldig til alt som skal skje med meg og Lille Knøtt! :hjerter2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette mirakelet har du så absolutt fortjent Epona :) Tenk at i november har du et lite nurk i armene dine :grine2: :) det er helt fantastisk :)

Kose deg videre i kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naa begynner jeg nesten aa grine her jeg sitter! :grine2: Av glede altsaa!!

Saa fantastisk, dette unner jeg deg av hele mitt hjerte!

Gratulerer masse, Epona!

:smilyblomst::danse::tommel::hjerter::hoppe: :kys_2: :tommelsmil: :-D :babysmokk::klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: :grine2: :grine2: :grine2: :grine2:

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Gratulerer så mye Epona!!!

Jeg har helt frysninger her jeg sitter. Og jeg er så glad så glad så glad for at akkurat du er gravid!!!

:klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig Epona!! :grine2:

GRATULERER MED GRAVIDITETEN!! :hoppe:

Jeg hopper og jubler for dere! Så herlig at du ble gravid så fort. For en etterlengtet liten spire!! Jeg er som mange andre her inne, sikker på at denne gangen så sitter'n! :Nikke:

HERLIG!! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var boka di flyttet også.

Ønsker deg, mannen og bitte lilleknøtt en fortreffelig helg.

Nå skal du bare ligge strak ut og være dronning for en stund. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Hurra igjen! :hoppe:

Jeg håper sånn at det går bra denne gangen! :klem: Vet du om dere vil få noen spesiell oppfølging underveis, ut fra hva som skjedde sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for hilsener, så skjønne dere er!! Store klemmer og masse blomster til dere! :klem::blomst:

Sa noen strak ut..? Ikke akkurat en beskrivelse på denne helgen nei! :tunge1: Akkurat ferdig med arbeidshelgen min, og er så sliten i både ryggen og hodet.. Uff.. Det har vært mye å gjøre for meg, og jeg har ikke lyst å ha så høyt stressnivå nå jeg.. Har lyst å nettop ligge strak ut og være dronning. Er så trøtt også, og sulten!! Har jo ikke tid å vente fra måltid til måltid nesten! :ler: Har ikke legetime før om vel to uker, men.. Skal vurdere saker og ting fra dag til dag, jeg har bestemt meg for at jeg skal i alle fall ikke leke helt. Nå med både stoffskiftet og spiren og alt, jeg skal gjøre mitt for at Lille Knøtt skal ha det bra og vokse og bli stor inni der. :) Skal slenge meg på sofaen etter jeg har spist middag nå snart, og der skal jeg bli liggende i kveld ;)

Ellers har jeg det veldig bra. Trøtt og sulten, og har ekstremt såre brystvorter, så alt er som det skal være ;)

Har forresten kommet fram til at jeg tror jeg skal være pingle og ikke ri lenger.. I hvertfall ikke så lenge ikke bakken er bar... Nå er det jo is over alt.. Buhu, fælt å ofre hesten.. Er så glad i å ri på tur! :) Men nå tar jeg ingen sjanser, selv om jeg egentlig ikke tror det er farlig. Men nå er jeg blitt pysete.. Tenker på jobb om det og det er farlig.. Jeg som har med både medisiner og alt som kommer ut av en menneskekropp å gjøre.. Og tunge løft..

Jaja.. En dag om gangen, var det ikke det jeg sa..? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...