Gå til innhold

Eponas drøm om å bli mamma...


Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pi@: :klem:

Skytte: :klem:

Zianta: :klem:

Miip: :klem:

MissS: :klem:

Takk for hilsener! :klem:

Og hei Zianta - ja det er meg! :vinke: Er så godt å trøste seg med at det gikk så bra med dere! Jeg vet at ting kan snu seg selv når det ser forferdeløig håpløst ut. Og det er godt å vite! Prøvde din mann Pergotime forresten, før dere gjorde ICSI-forsøk? Håper alt er vel med deg og din familie! :klem:

Endelig helg. Var så sliten på fredag at dere vil ikke tro det.. Hardt å begynne i ny jobb, og selv om alt har gått veldig bra, så tar det på kreftene å være ny. Alt koster mer krefter når det ikke er inarbeidet enda, men man må bruke mer energi på å lete og finne og gjøre enn når man kan alle detlajer liksom.. Litt innviklet, men dere skjønenr vel hva jeg mener. Så fredagen fikk jeg svimmelhet de lux, og lurte på om jeg klarte å kjøre hjem selv etter jobb. Men jeg klarte det, og det gikk bra. Sov på sofaen og hadde daffekveld foran TV resten av kvelden.. Resten av helgen går nok også med til avslapping. Vært litt på farten før i dga, men resten av dagen er hjemmekveld. Og vi har en flaske rødvin vi skal dele..

Og i dag lager vi pinnekjøtt! :sikle: Vi kjøpte en pakke frossen gryteklart pinnekjøtt i romjulen som vi bestemte oss for å ha i frysen og lage en gang, helt uten grunn, en dag vi synes livet var bare trist eller vi fortjente det litt ekstra. Og i dag ble dagen, det bestemte vi litt tidligere i uken. Så nå står det på her og det lukter så godt! Men det føles litt rart, for det er jo ikke jul...

Litt sårt i dag, for det er to måneder siden vi sa farvel til vår lille engel... :cry: Håper jeg snart kan begynne å tenke litt mindre på alt dette... Jeg gjør jo det allerede, livet er hundre tusen ganger bedre enn for to måneder siden, men likevel.. :tristbla: Men tross alt har jeg veldig stor tro på ICSI. Så stor tro at det overgår skuffelsen ved å ikke få til å lage baby selv. For den skuffelsen er der, det skal jeg innrømme.. Kanskje litt råflott, men.. For jeg er jo bare lykkelig for at det går an å få sånn hjelp!

Ellers har det vært veldig fint her i det siste sånn værmessig - nydelig solskinn og snø. Kaldt klart vær. Var i stallen tidligere i uken og hadde en flott oplevelse da jeg og hesten møtte tre hjort i skogen! Er jo egentlig ikke hjort her, men det bor en liten flokk i området rundt der som stallen er. Var fem meter fra den ene en stund, var utrolig flott! Og hesten var like rolig, men hun har møtt sånne før, og synes ikke de var skumle i det hele tatt.

Livet i LIlle Filleby er bedre nå enn for bare noen mnd siden, men nå har jo jeg også fått litt større tilhørighet. Men jeg savner venninnene mine noe helt sykt, og savner å få vennninnebesøk eller gå på cafe med noen. Men begynner så smått å bli kjent med de på jobben min, så ting kan vel kanskje bli litt bedre.. Om ikke annet så har i hvertfall forholdet mellom meg og sambo vokst veldig nå mens vi har bodd her, dte har gått fra veldig bra til fantastisk bra :hjerte: Hvis du spør meg i hvertfall! Men han vil nok svare noe lignende han også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag!!

Så godt å lese at du har det bedre og trives mer!

Og ikke minst at forholdet til mannen bare er enda sterkere!

Dere er nok noen utrolig sterke folk med en herlig kjærlighet mellom dere! Blir glad når jeg leser sånt!

Håper dere har en fin dag og at neste uke blir enda bedre igjen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for i gi en :klem:. Jeg synes du virker som en sterk person, Epona! Så bra ting går bra for dere. Ønsker dere ei god uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å lese at samholdet mellom deg og samboeren din har vokst seg så sterkt og godt i den vanskelige perioden dere har nå. Så fint at dere finner trøst hos hverandre.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmer og hilsener! Klemmer og bomster sendes deres vei! :blomst:

Og til Murmel: Endelig er du her igjen!!! :hoppe: Ble sååå glad da jeg så deg inne hos Madden hin dagen!! Har savnet deg! :klem: Håper du har tenkt å opprette dagbok! :sjenert:

Sliten i dag, og det er bare tirsdag! :overrasket: Jaja, i morgen får jeg sovet litt lenger, det skal bli godt. Bruker mye energi for tiden, kjenner jeg. Sorgen og alt det vonde ligegr rett under overflaten og det skal så lite til før det tar overhånd. I går måtte jeg kjempe mot tårene på jobb da jeg så i avisen om en kjendis som venter baby i juni når jeg skulle hatt... Det gjør så ufattelig vondt å tenke på barnet vi ikke får... :cry: Prøver å ikke tenke så mye på det, men det er ikke alltid lett. Gråter mye for tiden, særlig om kvelden når vi har lagt oss..

Men nå er det bare en drøy måned til vi skal til Porsgrunn, så det er vel håp om å få oppfylt ønsket mitt for 2006..?

Hadde en flott ridetur etter jobb i dag, det var oppfriskende for både kropp og sjel, men når jeg kom hjem falt jeg helt sammen.. Null flere krefter igjen hos denne jenten i dag... Zzzzz... Gleder meg til å sove! :sove: Skal nette litt nå, og så skal jeg sitte/ligge/sitteligge på sofaen og strikke frem til jeg skal legge meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ei sterk jente du! Beundrer deg en hel masse! Og det har jeg i grunnen gjort siden jeg begynte på kg og "fant" deg!

En mnd går fort!! Og da er det snart påske og vi kan atter en gang proppe oss med marsipan og pølser og kvikklunsj bare fordi kalenderen sier det :ler:

Håper resten av uka ikke blir for hard mot deg!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Det er så godt å høre at du ikke har mistet motet helt! :klem:

Jeg har ikke fått lest alt hos deg ennå, så jeg aner ikke hva som skjer i Porsgrunn. Men det høres jo ut som noe positivt! :smilorange:

God klem fra Murmel! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...