Gå til innhold

Eponas drøm om å bli mamma...


Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Epona! Hyggelig å ha deg tilbake med dagbok. Sender over mange lykkeønskninger for denne prøveperoden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har så veldig fortjent et lite mirakel i magen din så fort som mulig nå. Verden kan da vært litt rettferdig synes nå jeg :frustrert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempestor klem fra jørgen og meg sendes din vei!!!!

Tenker masse på deg, og hadde planer om å sende en sms, men har visst rota bort laderen min :sjenert:

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I motsetning til alle andres her tror jeg ikke at jeg kjenner deg fra før. Jeg er ny i prøvingen og på disse sidene, så da blir det jo sånn. Ønsker deg i alle fall lykke til i 2006!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for den utrolige koselige god-helg-hilsenen :klem: og ønsker deg det samme tilbake :klem:

Har dere mye snø hjemme nå? Jeg har nemlig bestilt meg nye turski, men her er det 4+ og snøen er snart borte :grine:. Det er ikke sånn det skal være i indre Troms, hvis det er mye snø hos deg så vil jeg hjem :sur:

En :klem: til til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny dagbok! Godt å ha deg tilbake. Jeg sender alle de gravidvibbene jeg kan mobilisere og håper at det skal bli klaff for dere i 2006. :klem:

Endret av miiip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Rognebærvennen, det er nok meg! :klem: Har ikke vært inne hos deg og lagt spor fra meg under nytt navn, men i dag hadde jeg mot til det! Det er ikke noe personlig, men det gjør bare litt for vondt enda å lese om magene til de som jeg ble gravid samtidig med.. Men i dag måtte jeg ha en liten hilse-på-runde! :klem:

Takk for klem, Bizzy! Har sendt deg sms'er, men det var vel kanskje ikke vits i det da? :tunge1: Har en bitteliten julegave til Jørgen som bare ligger her og venter... :)

Takk for hilsener og heiarop fra Bizzy, Peony, MrsP, Siam, MissS, FruB, Cymbidium, Pia og Rognebær! :klem:

I dag er det fredag den 13. Har egentlig ikke noe forhold til den datoen, om det er lykketall eller ulykkestall. I dag har i alle fall sambo spist Pergotime i en måned! :Hehe: Kan skrive under på at menn også får hormonsvigninger av det! :ler2: Mest positive sådanne! Men han får også hetetokter, muskelstramhet og generelt ubehag den dagen han tar tabletten. Han tar annenhver dag, den pillefrie dagen er han i svært bra form. :sjarmor: Kremt. ;)

Jeg tenker så masse på om jeg blir gravid denne gangen eller ikke. Snakker mye med sambo om det. ankene lever sitt eget liv. Kan sitte og føle meg lykkelig, bli litt lurt, nesten tro at jeg er det. Og så kommer fornuften og slår meg ned i støvlene.. Mye grining for tiden.. ARG.. Hvorfor skal det være så innigranskauen vanskelig å lage en bitteliten babyspire... Og når det først skjedde så skulle det ikke få skje likevel.. Sambo trøster meg med at det var kroppens generalprøve, og at den nå vet hva den vil ha og hvordan den skal gjøre det. Prøver å se på det sånn jeg også..

Er glad for at jeg har en del å henge fingrene i fremover. Ny jobb og i tillegg skal vi ha en gjestestudent fra USA boende her en uke. Og så har vi fått ny bil i hus, så nå har vi ikke mindre enn to glis på gårdsplassen her! :Hehe: Så slipper jeg å sitte og tvinne tommeltotter og telle syklusdager... :sjenert: Neste syklus har vi forresten avtalt å bruke EL-testene fra billige-teste. Og virkelig time det hele! :Hehe:

Nå er det helg, og over helgen begynner jeg i ny jobb!! Jeg gleder meg! Og har allerede begynt å kvi meg..

God helg! :danse:

Klem fra Epona :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i mellomtiden var det jammen flere innom!

Hei Gika! Takk for hilsen og lykkeønskning! Og velkommen som prøver! :velkommen: Lykke til med prøvingen til deg også! :klem:

Takk, Miiip! Jeg tar i mot alle vibebr jeg kan få! ;)

Pia: Snø og snø.. Var plussgrader og regn en dag tidligere i uken, men såvidt fost igjen nå, så verden består av is her... Klink is over alt, ikke bare bare å bevege seg til fots! Hadde det bare snødd litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for velkomsten i boka mi, Epona. Hvis jeg har klart å forstå historien din rett, så skjønner jeg at det må være en påkjenning å starte prøvingen på nytt. Masse lykke til, og så håper jeg at vi kan slå følge over i graviditeten veldig snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har forresten satt IKM-dato til 27. januar. Ingen vits i å stresse med noenting før den dato. :fy: til meg hvis jeg gjør det!

Geri: :klem:

Pi@: Skal si ifra når snøen laver ned igjen! Og skal du til Lille Filleby så tror jeg vi må ha et bittelite prøvertreff...? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fjellrypa! :klem: Takk for hilsen! :)

Det var ikke sånn det skulle bli nei.. Men det var sånn det ble og jeg kan ikke gjøre noenting med det som har skjedd.. Kan bare fortsette å prøve og håpe på det beste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pi@: Skal si ifra når snøen laver ned igjen! Og skal du til Lille Filleby så tror jeg vi må ha et bittelite prøvertreff...? :sjenert:

Det hadde vært kjempekoselig, skal si ifra når jeg vender nesa sørover, men jeg har ingen planer akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for klem, Bizzy! Har sendt deg sms'er, men det var vel kanskje ikke vits i det da? :tunge1: Har en bitteliten julegave til Jørgen som bare ligger her og venter... :)

Får nok ikke så masse sms'er for tiden nei... Laderen er nok muligens pakket ned i en eske med dataledninger eller noe slikt noe.. Glupt :tunge1:

Jeg tenker så masse på om jeg blir gravid denne gangen eller ikke. Snakker mye med sambo om det. ankene lever sitt eget liv. Kan sitte og føle meg lykkelig, bli litt lurt, nesten tro at jeg er det. Og så kommer fornuften og slår meg ned i støvlene.. Mye grining for tiden.. ARG.. Hvorfor skal det være så innigranskauen vanskelig å lage en bitteliten babyspire... Og når det først skjedde så skulle det ikke få skje likevel.. Sambo trøster meg med at det var kroppens generalprøve, og at den nå vet hva den vil ha og hvordan den skal gjøre det. Prøver å se på det sånn jeg også..

Samboeren din høres ut som en veldig fornuftig og god type altså!!!! Godt at dere tar så godt vare på hverandre :hjerte:

Så spennende med ny jobb over helgen!!!!! Skjønner godt at du både gleder og kvier deg, tror det er veldig typisk.. Er i allefall slik jeg har hatt det når jeg har startet nye jobber! Og det har vært endel av de i min Olsten og Manpower "karriere" ;) Det går sikkert kjempebra! Har ingen tvil om at du kommer til å være godt likt og gjøre en flott innsats i den nye jobben!!!

Grattis med ny bil!! Jeg er jo litt nysgjerrig på hva det ble da :sjenert: Vi myser litt på ny bil vi også, etter at konebilen iste seg å bli litt liten med allt pikkpakket vi hadde med oss hjem fra juleferien. Fikk nå allt inn i bilen inkl. vogn, jørgen og meg, men godt mannen bare kjørte oss til Gjøvik ;) Bilen var nemlig litt for full til at jeg hadde sittet spesielt behagelig hele veien til bergen :roll: Og det blir nok ikke ferre reiser hjem når vi endelig flytter litt nermere! Dessuten syns jeg nesten vi har med oss et helt flyttelass bare vi skal bort på middag :klø:

Men nå babler jeg fælt i dagboken din altså :rodme:

Hadde vært helt fantastisk å gå gravid sammen med deg vennen!!!!! Håper veldig på det :Nikke:

Stoooooor klem :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gal gal gal gal gal gal gal gal. Dette er tortur.. Ikke annet å si om det. :(

Skulle ønske syklusene ble avbrutt når det ikke skjedde noe, at mensen kom med en gang. Eggløsning - noen sagers festemulighet - så mens hvis det ikke ble graviditet.. Orker ikke gå og vente i nesten to uker til... Har mistet helt håpet nå. Hvorfor skulle det skje nå? Når det tok 32 prøveperioder for å bli gravid første gang..? To og et halvt år..?

Vet ikke om jeg orker å prøve lenger og sitte på gjerdet i forhold til ICSI sånn som vi har planlagt, lyst å hoppe i det i Porsgrunn ved første anledning. Vil bare bli gravid.. Er det så mye å be om?? Vi har time i Porsgrunn om kort tid, men den timen må vi utsette fordi den krasjer med denne gjestestudenten... Så da blir det vel et par mnd til før vi får time da...

Orker snart ikke mer.. Hvorfor måtte jeg miste lille babyspiren min??? :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...