Gå til innhold

Eponas drøm om å bli mamma...


Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innom for å ønske deg en riktig god helg!!! Hold hode over vannet, og trenger du å låne flytevest låner jeg villig ut min en periode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stor klem til alle dere som har vært innom siden sist! :klem:

Bare innom på en snartur egentlig. Orker ikke tenke på alt dette styret, og orker egentlig ikke titte innom heller...

Vi gleder oss begge to til vi skal til Porsgrunn, og håper vi kan få hjelp til å lage en baby der nede i løpet av våren. Og til den tid er forhåpentligvis stoffskiftet stabilt også. Orker ikke forholde oss til prøving lenger. Dvs han gjør, han er mer optimistisk, men han ser samtidig fram til å komme i gang med ICSI når den dagen kommer. Men han har samtidig tro på at vi kan klare å bli gravid igjen på egenhånd også. Men jeg blir bare ødelagt av å tenke på det... :tristbla: Har veldig mange tunge stunder for tiden, sorgen bare vokser og vokser føler jeg... Jobben går fint, der har jeg det bra, for der har jeg fokus på helt andre ting og jeg har massevis av utfordringer. Men når jeg er hjemme kommer tankene, og ting gjør veldig vondt... Blir helt dårlig av det mange ganger, og det skal ingenting til før jeg bikker over..

Takker ja til den redningsvesten jeg, Iroim... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

:troest: Skjønner at du har det tungt for tiden.

Veldig fint å lese at du trives på jobben. Det er bra! Godt å få bort tankene på litt andre ting. Blir så mye verre alt når man sitter alene og tenker.

Her kommer en kjempediger :klem: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!

Snart er det vår...og da skal dere lage baby!! :hoppe:

Jeg føler vårstemning kommer allerede jeg altså! Det er jo snart februar! Hvert øyeblikk faktisk! :sjarmor::ler:

Er litt ivrig etter å få tiden til å gå, både på dine og mine vegne!! ;)

At sorgen din fortsatt vokser ser jeg ikke på som så veldig rart vennen...det tar lang tid å lege sårene etter et slikt tap....Men sårene leges etterhvert, det kan du tro meg på! Gi deg selv tid til å sørge, og komme igjennom dette på en så god måte som mulig!...har fortsatt tunge stunder jeg, og det er over ett år siden siste spire slapp taket...! Ingen oppskrift på hvordan sorgen skal være mht. karakter og varighet...iallefall ikke i min verden! Det viktigste er at vi klarer å lære oss til å leve med tapet, og savnet etter hva som kunne ha blitt...For vi får nye sjanser begge to...det VET jeg!

God :klem: fra Maddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er bare så skjønne alle sammen... :grine:

Dag 1, PP 35....

NÅ orker jeg ikke mer. Nå er det no more prøvestess her. Nå blir det bare å leve best mulig, kose oss sammen mest mulig og gjøre det vi har lyst til når vi har lyst. :hjerte: Nå er fokuset kun på det som skal skje i Porsgrunn. Har vært så langt nede de siste dagene, og grått meg i søvn hver kveld. Dette orker jeg ikke mer. Men sambo er utrolig god.. :hjerter:

Vi skal lage ICSI-baby i løpet av våren/sommeren, basta. :Nikke: Og derfor må jeg fokusere på å være best mulig rustet til det, både med helsen, sorgen og livet for øvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må si at jeg er veldig imponert over den positive holdingen du har i den vonde og vanskelige perioden du er i nå. Du er sterk Epona

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennen...

Helt enig med Pi@ her,du er så fantastisk sterk! Du klarer å fokusere og snakke om det og se fremover! Det kommer til å gå så bra!

Vi skal hoppe og krysse alt vi har når tiden er inne for dere! Og imellomtiden håper jeg du titter innom og oppdaterer oss på hva dere gjør ellers,vi bryr oss jo om hele deg vettu!

Lenge siden jeg har gitt noen blomster,men jammen meg fortjener du et hav av :dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Der var du jo! :klem:

Lurte på hvor det hadde blitt av deg og savnet deg.

Nok en påbegynt prøveperiode :tristbla:

Måtte denne bli bedre enn de foregående.

Håper pergo effekten slår til denne mnd.

Ellers så er det ikke lenge til mars. Og den lyse tiden av året skal være gunstigst for icsi og ivf. Og jeg har stor tro på at de greier å lage en baby til dere i Porsgrunn. Eventuelle søskenforsøk for oss blir nok gjort der, for det blir litt langt å reiste til Trondheim når man har en liten tass. Det tok faktisk hele 52 pp for oss før Henning spiren slo seg ned i magen, og uten icsi på St. Olav så hadde han aldri vært her.

Stor klem

fra Zianta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det bare å leve best mulig, kose oss sammen mest mulig og gjøre det vi har lyst til når vi har lyst. :hjerte:

:hjerte: Gjør det! Det er sikkert lurt mht hva som skal skje senere denne våren. Jeg gir deg enda en :klem: og en :dagens-rose: og ønsker lykke til.

OG: Godt å høre at du trives i den nye jobben!

Endret av miiip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...