Gå til innhold

Eponas drøm om å bli mamma...


Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er så lei meg... :tristbla: Tenker på at jeg skulle sittet her med en liten kul på magen nå. Det gjør så vondt...

Det føles som om jeg aldri noensinne kommer til å bli mamma.. Alt føles bare håpløst... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kjære deg!

Jeg vet at du har det fryktelig vondt, det må være forferdelig å ha det sånn. Har ikke så mye oppmuntrende å si dessverre. Men jeg er sikker på at du blir mamma en dag, og du kommer til å bli verdens beste mamma for nurket ditt.

Håper Eponamannen og du passer godt på hverandre, og finner gode ting i hverdagen til tross for vonde dager. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Epona-vennen :klem: den ventinga er noe dritt ja. Og jeg kan skjønne at du føler det håpløst når det tok så lang tid første gangen, men du må ikke glemme at forutsetningene er litt anderledes nå siden Eponamannen går på puregon og du er fru superfruktbar.

En gang skal jorda bli et rettferdig sted å leve og vi skal gå med svære ballong mager begge to

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Jeg får så vondt av å lese hvordan du har det,vennen.

Vet ikke hva jeg skal skrive,men jeg vil iallefall gi deg en kjempestor :klem:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Fikk helt vondt da jeg leste innlegget ditt!!! Syns så synd på dere, men har liksom ikke ord som passer :sjenert:

Men tenker masse på dere, og sender massemasse gode tanker!

Og som Pi@ sier, du er jo superfruktbar og mannen får hjelp, så odsene er jo bedre denne gangen :klem:

Glad i deg, og savner kafétreffene våre!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Epona - godt å vite at du har laget ny dagbok. Ble litt lei meg den dagen du plutselig forsvant. Men nå er du her igjen og jeg er glad!

En gooood :klem: på vei til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er lei! Har dessverre ikke noe fornuftig å si, men håper at det ligger en herlig nyhet og venter på deg om kun kort tid!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem::klem::klem::klem::klem:

:tristbla: Skjønner at dette er vanskelig. Det er godt at du har en så flott sambo!

Gleder meg til å høre hvordan det blir i ny jobb! (Er det i dag du skulle begynne?) Og gratulerer med bil.

Håper vi kan gratulere med andre ting om ikke lenge. :klem:

Endret av miiip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gode , snille!!!

Tusen takk for hyggelig melding i dagboka mi... Som du sikkert har sett er jeg ikke her så veldig mye om dagen, prøver å distansere meg bittelitt.. For hodet mitt har ikke helt godt av dette "babystresset".... Men der vet jeg at du mer enn noen andre vet hvordan det er, så egentlig bør jeg ikke klage.... :klem:

Vi får holde sammen, og slippe ut frustrasjon i disse dagbøkene. Og du, 2006 er vårt år!!!! :hoppe:

Klem Iroim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååå!!!! Nå bare kom jeg plutselig på at det kunne være deg! Etter å ha lest flere av innleggene dne i mange bøker kjente jeg liksom igjen stilen!

Tenkte på deg og magolia idag da jeg skrev i boka mi. Lurte på om jeg skulle skrive at jeg savnet dere,men så fant jeg ut at jeg ikke skulle virke masete når dere ikke var til stede...MEN SÅ ER DU HER!!!

Skal besøke deg mer imorgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for så mange gode hilsener og oppmuntringer, og takk for bil- og jobbgratulasjoner og for at så mange tenker på meg/oss! :klem: Dere er skjønne hele gjengen! :klem: Og ja, Skyttevennen, det er meg! :klem: Jeg hadde en grunn for å gjøre det jeg gjorde, men borte er jeg ikke! :klem:

Er dritsliten akkurat nå, men har hatt en utrolig bra første-dag på jobb, og har vært i veldig bra humør i hele dag. :hoppe: Men jeg stikker heller innom igjen i morgen og skriver litt og ar en liten dagbokrunde til dere andre. Nå var jeg bare innom og tittet, men måtte bare skrive noen ord her! :) Nå skal jeg slappe av med sambo på sofaen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fint at det gikk bra på første dagen i den nye jobben. Ta vare på di gode dagene og bare nyt og slapp av. Kos deg masse i kveld sammen med samboeren din.

:klem:

Jeg kommer foreløbig ikke inn i min egen dagbok :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Såååå koselig å få tilbake laderen til mobilen i dag å kunne sms'e med deg altså!!!

Kos deg på jobb i morgen, og sov godt :smilbla:

Glad i deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Ville bare si at den løvetannen din gjør meg så glad!

Og den får meg til å tenke på at dette fikser dere - uansett.

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen!!

Er bare såå glad for at du ordnet deg bok igjen!! Er bare jeg som har litt vel mye lim og sagmugg i hodet samtidig,og da går ting litt tregt...!

Og grattis med overstått førstedag i nyjobben!Godt med en ny start!

Blir enda bedre når du har vært der noen dager og fått inn alt!

Godt å lese at du er i godt humør. Håper du har flere gode dager enn triste dager nå...

Tenker stadig på deg og krysser for at dette er deres blå år!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...