Gå til innhold

Eponas drøm om å bli mamma...

Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei vennen!

Håper du har hatt en fin helg!Her sitter jeg og venter på mannen som har vært vekke hele helgen - savner han!

Skulle ønske jeg kunne gått gjennom datamaskinen og gitt deg en god klem innimellom bare for å vise hvor mye jeg bryr meg om hvordan du har det! Synes det er så leit når alt ikke er bra!

tenker masse på deg.

Ta vare på deg selv!

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei mine gode KG-venner! Takk for koselige meldinger og hilsener! :klem:

Ikke vært inom på en stund. Har hatt det travelt og vært sliten.. Vil ikke snakke mer om det akkurat nå, for akurat nå er jeg egentlig i bra humør. :) Men har ikke så mye å fortelle, så det ble bare en snartur! :tunge1:

Fortsatt god søndag til de som måtte titte innom!

:klem: fra Epona!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger bare å si akkurat så mye som du vil vettu!!

Godt å se deg innom av og til!

Håper kvelden din blir fin og neste uke like så! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia på deia Epona-vennen! :klem:

Takk for søndagsklemmen! Godt å høre at humøret er på topp i dag ;)

Sitter på jobb og kjeder meg litt. Det er stille før stormen. Vel, egentlig tror jeg ikke det blir så veldig hektisk, men en del mer å gjøre ;)

Så da benytter jeg sjansen til å sende noen småhilsner til Supergirls :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Long time no see. :klem:

Har vært svært lite på nett, men glad da jeg fikk melding fra deg.

Tenker på deg, vennen.

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Stor klem til Skytte, Mayamor, Rognebær, Skytte igjen, Madden, Murmeldyret, Skytte enda en gang og Monja for at dere holder liv i dagboken min! :klem:

Ikke vært så aktiv her i det siste. Det går mye tid når man jobber fullt og kjører langt for å komme til jobb. Føler meg mye sliten for tiden.. Sorgen er rett under overflaten hele tiden, og jeg bruker mye krefter på den. Den kommer vanligvis om kvelden, for oftere og oftere klarer jeg nå å glemme den om dagene, den er borte, og har det egentlig bra, jeg er opptatt med mitt. Men så skjer det noe eller jeg hører noe eller leser noe som gjør at alt kommer tilbake og jeg bryter sammen. Visse datoer er vanskelige, som f.eks i går. I går var det 4 mnd siden jeg fikk min etetrlengtede positive test. Det er sånn som jeg forsøker å glemme, men fordi jeg i tillegg har vært røykfri siden da, er det vanskelig å glemme...

I tilegg var jeg på sykehuset igår for å ta noen blodprøver i forbindelse med stoffskiftet i går, og det å være på sykehuset er helt jævlig. Alt velter over meg... Kjempet mot tårene fra før jeg gikk inn der...

Denne dagboken og hele KG minner meg på det jeg har hatt og det som har skjedd, så jeg har ikke orket å være her så mye i det siste..

:(

Men jeg holder hodet over vannet for det meste, selv om jeg har brutt sammen også hjemmefra nå i det siste.. Det er så vanskelig å takle sorgen, den knuser meg innimellom..

Jeg prøver å fokusere på positive ting. Har det veldig fint med sambo. Er jevnlig i stallen og har fine rideturer med hesten. Jobben er grei, og jeg begynner å bli kjent med kollegaer og rutiner. Mitt store prosjekt nå er å finne noen venninner her i Lille Filleby, det har jeg ikke fått til av ulike grunner... Ikke så lett som voksen å bare spørre noen om man skal "være med hverandre" ;) Så det er ikke bare enkelt. Men ikke umulig, og nå skal jeg bruke utradisjonelle metoder! ;) Savner så veldig å ha noen jeg kan treffe, gå på tur med og på kafe med og sånn. Sambo er veldig bra til sånnt og, men han er ikke jente og han er ikke venninnen min! :ler2: Og alle som henger her hos oss og spiser middag med oss og sånn er hankjønn, og jeg føler jeg trnger litt mer kvinnekontakt for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Epona, koselig naar du er her inne, selv om jeg skjoenner hva du mener...

Virker som det gaar fremover, det er nok veldig vanlig at sorgen henger i og ikke vil slippe taket helt, men jeg synes du takler det veldig bra! Viktig aa vaere litt opptatt og ha andre ting aa tenke paa ogsaa sikkert, noe du er flink til utifra det du skriver.

Kjenner meg igjen i det du skriver om jentevenner. Her jeg bor har jeg ingen venninner, bare bekjente, og da helst par. Ingen aa ringe opp og skravle med eller ta en shoppingtur med....Og jeg har bodd her i to aar naa! Men jeg har heldigvis beholdt de gamle vennene mine, selv om vi ikke sees saa ofte...Nei, det var nok om meg! Du faar fortelle om vennesoekemetodene dine en annen gang, kanskje verdt aa proeve! ;)

Ha en fin helg, vennen!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Fint å lese noen ord fra deg innimellom, selv om jeg skjønner veldig godt at du synes det er tøft å være innom KG. :klem: Vi reagerer alle forskjellig, og jeg synes det virker som om du takler sorgen din på en fin måte. Å kjenne på sorgen gjør vondt, men for meg er den av og til nødt til å slippe frem.

Det finnes vel noen morsomme ting du kan finne på, som kan sette deg i kontakt med noen likandes jenter i Lille Filleby? Hva med... husflidslaget? :ler: Nei, jeg aner ikke hva som finnes og ikke finnes, jeg vet jo ikke hvor det er engang. ;)

Tenker fortsatt på deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig koselig å "se" deg.

Ta den tiden du trenger, ingen som forventer at sorgen skal forsvinne med en gang. Gjør det du trenger for å bearbeide det vonde.

Lille Filleby kan nok være litt vanskelig å få venner i tror jeg desverre, og spesielt siden du ikke er student heller. Har akkurat det samme problemet her, og hvis du har noen gode tips så mottas di med takk.

Tenker ofte på det Epona :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...