Gå til innhold

Bare biologi som gjør at menn liker ungdommer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AdonisFFM skrev (3 timer siden):

Hvorfor sntar du at en kvinne med godt utseende er en "dum bimbo"? Her er vel heller ssnnheten oftest det motsatte. Å ta godt vare på seg drlv er en iboende flott egenskap. Det betyr også (tilbake til evoluskonen) at hun ef tilbøyelig til å være sunnere.

    Kvinner med timeglass-figur har høyest fertilitet.

Du skriver jo selv at jo smartere kvinne, desto mindre er menn interessert. Dine ord.

Anonymkode: 5e411...638

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 5/25/2023 at 12:53 PM, Sphere said:

Da jeg rundet 25 skjedde det noe med meg. 18-åringene både så ut og oppførte seg barnslig. Og dette har på en måte fulgt meg oppover. De mest attraktive kvinnene har stort sett vært rundt min egen alder. Selvsagt kan jeg fremdeles legge merke til hun veldreide 25-åringen med soveromsblikket og se at hun objektivt sett er penere, men attraksjon er så mangt. Jeg har kommet dit at sjarm er langt viktigere. Og for en seriøs relasjon vil jo personlighet og dybde trumfe det overfladiske. 

Jeg var 36 og fikk "fast fisk" med ei på 24. Superattraktiv på alle måter, mentalt, visuelt, osv. Men jo bedre kjent vi ble jo mer minte hun meg om datteren til min ex som var 19 som jeg i noen år hjalp med å oppdra (min ex var tre år eldre og fikk sin datter tidlig), det var humoren, film, musikk, kulturelle referanser, talemåter, klær, luktet samme tyggis, "samme" venninner, flere ting som ropte at jeg rotet i feil generasjon. Så måtte bare avbryte. Jeg fortalte henne aldri den egentlige grunnen.

Anonymkode: 52180...441

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Når det går opp for henne hvor feil det er at hun lot seg utnytte av en mann som var alt for gammel for henne og bare var ute etter kroppen hennes.

Anonymkode: 55a6b...5d2

Hadde vært greit om du kom med noen poenger istedenfor det jeg enkelt vil beskrive som tomme floskler.

   Sier du det samme om alle som ikke fyller din selvoppnevnte moralske barriere og kan vi få vite hva som oppfyller dine dydskriterier.?

Endret av AdonisFFM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke kun biologi som avgjør dette..

Anonymkode: 1029e...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Du skriver jo selv at jo smartere kvinne, desto mindre er menn interessert. Dine ord.

Anonymkode: 5e411...638

Mine ord var "smartere".. Håper du er intellektuelt og prosaisk nok skolert til å forstå at dette gir et forskjellig semantisk innhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Du skriver jo selv at jo smartere kvinne, desto mindre er menn interessert. Dine ord.

Anonymkode: 5e411...638

Jaha, hva er motsetningen her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AdonisFFM skrev (45 minutter siden):

Jaha, hva er motsetningen her?

Jeg skriver at du selv mener de dumme kvinnene er  de mest attraktive. 

Anonymkode: 5e411...638

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg skriver at du selv mener de dumme kvinnene er  de mest attraktive. 

Anonymkode: 5e411...638

     Jeg skjønner ikke hvordan du kan konkludere det utifra hva jeg har sagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Selvfølgelig er det biologisk. Det er derfor menn oftere går etter yngre kvinner, enn kvinner går etter yngre menn.

For eksempel er det normalt en mann i 40-50 åra går etter ei kvinne i 20-30 åra som er fruktbar enn ei kvinne i slutten 40 åra og 50 åra som mest sannsynlig ikke er fruktbar mer. På grunn av lysten til å formere seg. For det er fakta at menn kan få barn hele livet mens kvinner kan ikke det. Sånn er det bare. Sånn er mennesker skapt. Menn vil gjerne fortsette å formere seg. Er det ikke sånn med dyr også? Dyrene bryr seg ikke om aldersforskjell. Vi er tross alt dyr vi mennesker også. 

Kvinner er fruktbare i både 20, 30 og til og med i 40 åra. Men 16,17 og 18 års alderen er de også fruktbare. Mer fruktbar enn noen i 40 åra regner jeg med. Så derfor normalt at menn tenner på kvinner i fruktbar alder, fra 16 år og oppover.
Helt normalt uansett om noen må angripe det å si menn er griser, ikke normalt osv. Jo visst er det normalt selv om mange ikke liker det. Har som sagt med fruktbarheten å gjøre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AdonisFFM skrev (6 timer siden):

Ddt vet en vel ikke mye om. Det var vel heller slik at de som VAR homofile blir husket og nedtegnet i historien. Det overveldende flertall av menn vil alltid fortrekke yngre og vakre kvinner.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AdonisFFM skrev (19 timer siden):

Hadde vært greit om du kom med noen poenger istedenfor det jeg enkelt vil beskrive som tomme floskler.

   Sier du det samme om alle som ikke fyller din selvoppnevnte moralske barriere og kan vi få vite hva som oppfyller dine dydskriterier.?

Det er ikke meg bevisbyrden ligger på her. Er du helt sikker på at hun jenta syntes - og fortsatt synes - at forholdet deres like greit som du selv mener det var? Og hva har egenlig en voksen mann og en 17-årig jente til felles? Jeg tenker jo at voksne menn som går etter så unge jenter, har noen utfordringer når det gjelder modenhet. Det handler ikke om dyd og moral, men at det ikke er sunt for så unge mennesker å være i en seksuell relasjon med noen som er så mye eldre. De er bl.a. ikke så flinke til å sette grenser for seg selv eller tenke konsekvenser, og kan fort bli med på ting de senere angrer på. Jeg tror heller ikke at voksne menns motiver for å gå etter svært unge jenter er begrunnet i ren nestekjærlighet, men at det handler om tilfredsstillelse av egne behov, med mindre omtanke for den unge jenta.

Anonymkode: 55a6b...5d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder er bare et tall når det kun gjelder sextreff, og jeg tenner på aldersforskjellen. Og aldersforskjellen er uavhengig hvor deilig vi kan ha det sammen.. Ei på 80 er like deilig som ei på 20år, fordi det er tenningstyrt.. Forresten variasjon av alder fryder, for det er like lærerikt og deilig uansett alder..

I forhold vil jeg ha en jevngammel dame, da har vi så mye mere til felles å prate om🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor forskjell på hva man finner fysisk attraktivt, og hva man har lyst til å inngå forhold med.

 

Anonymkode: 4188f...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det er ikke meg bevisbyrden ligger på her. Er du helt sikker på at hun jenta syntes - og fortsatt synes - at forholdet deres like greit som du selv mener det var? Og hva har egenlig en voksen mann og en 17-årig jente til felles? Jeg tenker jo at voksne menn som går etter så unge jenter, har noen utfordringer når det gjelder modenhet. Det handler ikke om dyd og moral, men at det ikke er sunt for så unge mennesker å være i en seksuell relasjon med noen som er så mye eldre. De er bl.a. ikke så flinke til å sette grenser for seg selv eller tenke konsekvenser, og kan fort bli med på ting de senere angrer på. Jeg tror heller ikke at voksne menns motiver for å gå etter svært unge jenter er begrunnet i ren nestekjærlighet, men at det handler om tilfredsstillelse av egne behov, med mindre omtanke for den unge jenta.

Anonymkode: 55a6b...5d2

  Ja, her er det jo mye synsing ifra din side. Hva du tror om menns motiver er jo din oppfatning, men det er klart dette bil affektere din vurderingsevne til å være objektiv.

   Hva er ikke "sunt" og hva er din "sunnhetsgrense"?  Mener du det samme om Petter Stordalens valg og preferanser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AdonisFFM skrev (4 minutter siden):

  Ja, her er det jo mye synsing ifra din side. Hva du tror om menns motiver er jo din oppfatning, men det er klart dette bil affektere din vurderingsevne til å være objektiv.

   Hva er ikke "sunt" og hva er din "sunnhetsgrense"?  Mener du det samme om Petter Stordalens valg og preferanser?

Typisk unnvikende atferd, som forventet. Når du ikke svarer på mine spørsmål, får du selvsagt heller ikke svar på dine. 

Anonymkode: 55a6b...5d2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AdonisFFM skrev (14 minutter siden):

  Ja, her er det jo mye synsing ifra din side. Hva du tror om menns motiver er jo din oppfatning, men det er klart dette bil affektere din vurderingsevne til å være objektiv.

   Hva er ikke "sunt" og hva er din "sunnhetsgrense"?  Mener du det samme om Petter Stordalens valg og preferanser?

Jeg følger forøvrig lite med i sladderpressen, men er ikke hun noenogtretti? Det er milevid forskjell i mental modenhet og livserfaring mellom en tenåringsjente og en voksen kvinne på over tretti, og er ikke sammenliknbart med at du har et forhold til en 17-åring. 

Anonymkode: 55a6b...5d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AdonisFFM skrev (På 26.5.2023 den 13.48):

Må vel ærlig innrømme at jeg ikke kjenner mange menn som IKKE tenner på "ungjenter", i.e.  16-19. 

  Biologisk er jo dette også den mest fruktbare alder og har jo vært notmen i menneskets historie helt til sosial tvangsnormer endret dette.

 

Dette er jo også feil, da så unge kvinner har større risiko for å få skader eller dø under fødsel. Det hjelper ikke smelle henne på tjukka, dersom hun og barnet ikke overlever, fra et biologisk perspektiv. Kvinner er ikke fullt utviklet før de er nærmere 25, det gjelder både størrelse på bryst og bredden på hoftene. Og det er her det er vanlig å si at kvinner peaker, dette tøyset med at tenåringer er så attraktive er et KG-fenomen, sier du noe sånt høyt vil de fleste bare riste på huet av deg og håpe du tuller. Dette ser vi også hos andre dyrearter, de fleste husdyr får sin første løpetid lenge før det er tilrådelig at de går svanger med avkommet sitt. 

Anonymkode: e0904...f8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Typisk unnvikende atferd, som forventet. Når du ikke svarer på mine spørsmål, får du selvsagt heller ikke svar på dine. 

Anonymkode: 55a6b...5d2

I all verden. Hva slags spørsmål har jeg ikke besvart deg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AdonisFFM skrev (8 minutter siden):

I all verden. Hva slags spørsmål har jeg ikke besvart deg???

-Er du helt sikker på at hun jenta syntes - og fortsatt synes - at forholdet deres like greit som du selv mener det var?

- Og hva har egenlig en voksen mann og en 17-årig jente til felles? 

Anonymkode: 55a6b...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er jo også feil, da så unge kvinner har større risiko for å få skader eller dø under fødsel. Det hjelper ikke smelle henne på tjukka, dersom hun og barnet ikke overlever, fra et biologisk perspektiv.

***Barseldød i dag er SÅÅÅÅÅ sjeldent at en statistisk ekstrapolering her neppe er noe som vil endre kliniske vurderinger.

   Hva slags "skader" du sikter til er jeg usikker på. 

Kvinner er ikke fullt utviklet før de er nærmere 25, det gjelder både størrelse på bryst og bredden på hoftene.

  **Det eneste jeg er enig i her er at hoftebenets tre deler neppe er fullstendig ossifisert før i 23-25 årsalderen hos BEGGE kjønn. Dette har i seg selv neppe stor betydning for svangerskap. Størrelse på bryster øker nok statistisk med alderen, men sikkert proprsjonakt med vektøking. 

Og det er her det er vanlig å si at kvinner peaker, dette tøyset med at tenåringer er så attraktive er et KG-fenomen, sier du noe sånt høyt vil de fleste bare riste på huet av deg og håpe du tuller.

  ***Og her kommer du med essensen av meningene dine.  "sier du noe sånt høyt".. Her er det nok god gammeldags politisk korrrekt stigma i samarbeid med wokism som utgjør dette.

Dette ser vi også hos andre dyrearter, de fleste husdyr får sin første løpetid lenge før det er tilrådelig at de går svanger med avkommet sitt. 

     ***"Tilrådelig"? Sier du nå at fysiologiske naturmekanismer er grunnleggende feil?

   En 16-åring har mindre risiko for å gi barnet medfødte kromosomfeil. Sammenligner vi med en 30-åring er det en betydelig forskjell.

  En 36-åring defineres nesten av seg selv som en risikofaktor og i manfe land gis slike gravide kvinner automatisk mer ultralyd.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Anonymkode: e0904...f8c

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...