Gå til innhold

Bare biologi som gjør at menn liker ungdommer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

For meg stemmer det til en viss grad, men det stopper jo et sted. Men en mann på 35 år vil ofte være mer attraktiv enn en på 30. En mann på 40 er ofte enda mer attraktiv 😊.

De beste elskerne jeg har hatt, og de beste partnerene har alle vært godt over 30 år. De blir kjekkere og mer sexy med alderen rett og slett💃🏼

Anonymkode: 926ee...477

De fleste jenter på 20 vil anse en vanlig mann på 40 som gammel og ekkel. 

Anonymkode: 5e411...638

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (På 27.5.2023 den 11.04):

Jeg aner ikke hvem som ønsker stemmerett for 16-åringer. Ikke meg.

[...]

Bare sånn til info:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/wOBq1o/stortingskomite-oensker-stemmerett-for-16-aaringer

Forslaget ble heldigvis nedstemt denne gangen, men Venstre, Ap, MDG, SV og Rødt stemte for.

Ikke rare flertallet mot, altså (Høyre, Sp, Frp og KrF).

 

Endret av ClausSaus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (21 minutter siden):

Bare sånn til info:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/wOBq1o/stortingskomite-oensker-stemmerett-for-16-aaringer

Forslaget ble heldigvis nedstemt denne gangen, men Venstre, Ap, MDG, SV og Rødt stemte for.

Ikke rare flertallet mot, altså (Høyre, Sp, Frp og KrF).

 

Svaret var til dette innlegget:

Sitat

De samme folkene som vil ha stemmerett for 16-åringer synes altså ikke at det er riktig at de er i forhold etter en viss alder på mannen? 

Og er en kvinne erklært moden nok til å skyte andre uansett alddr der (militær), så er hun da moden nok til å ha sex med hvem som helst også.

 Blir noe hyklersk over dette ja. 16-åringer er nok mye mer modne i sin kvinnerolle enn "eksperter" sier.

Omtrent som at feminister roper om "likestilling " i Afghanistan, men ingen forlanger at kvinner utkommanderes til å krige i Ukraina. Mennene dømmes til døden, men kvinnene kommer til Norge. Må være forferdelig for mennene der å vite at deres kvinner lever godt i vesten, ofye sammen med andre menn.

  Det er en formel for hvor stor aldersforskjell en mann kan ha, som virker for menn (fra 18) og kvinner (fra 16).

  Del mannen sin alder på 2 (rund nedover) og legg til 7 år.

 Eksempler:

18/2+7=16

 30/2+7=22

50/2+7=32

60/2+7=37

66/2+7=40

   For meg har dette stemt bra, selv om også jeg har vært sammen med en 17-åring, da jeg 33. Fungerte helt fint. 

 

   Alder er bare et tall. Jeg var sammen med ei på 31 da jeg var 30. 

jeg leser alle partiprogram og følger med på politikken. Det er vaskelig å ta for seg alle påstander i et slikt innlegg på en seriøs måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (2 minutter siden):

Svaret var til dette innlegget:

jeg leser alle partiprogram og følger med på politikken. Det er vaskelig å ta for seg alle påstander i et slikt innlegg på en seriøs måte.

Helt greit poeng i seg selv.

Men med unntak av at Venstre og Sp kunne sies å ha "byttet plass" er jo inndelingen i avstemmingen bemerkelsesverdig lik… en annen kjent inndeling i norsk politikk? 😄

Så var det vel enda godt at byttet fant sted, da.

Ellers hadde vi ifølge Redd Barnas noe skuffede leder blitt velsignet med en "utvidelse av demokratiet" med opp mot 130 000 nye velgere som ikke er gamle nok til å kjøpe snus.

Men nå skal vi vel passe oss litt for å avspore debatten…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AdonisFFM skrev (På 28.5.2023 den 15.04):

Markedsverdien til en mann stiger (stort sett) for hvert eneste år etter 30, mens det tilsvarende er motsatt for kvinner.

    Du 

For noe tull. Menn mister håret, de legger på seg på magen, får rynker av å sitte altfor lenge oppe osv. 

Anonymkode: 3061d...959

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 25.5.2023 den 11.31):

Det blir alltid hevdet her at det kun er biologi som gjør at menn, f.eks fra 30+ liker jenter helt ned i 16, 17 og 18-års alderen. Men er det så enkelt at du er kun biologi det handler om?

 

Anonymkode: 895cc...4ad

Det enkleste svaret er at menn lar seg lettere imponere av et vakkert utseende.  Unge jenter er vakre. Noen menn har ikke anstendighet som sperrer.

Anonymkode: d7360...d05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

For noe tull. Menn mister håret, de legger på seg på magen, får rynker av å sitte altfor lenge oppe osv. 

Anonymkode: 3061d...959

Nå er det vel ikke sånne ting som i hovedsak definerer menn sin markedsverdi da..

  U.t. befriver f. Eks daglig Yoga og jogging, har ingen "mage", og med testo vil jeg si jeg har MER vitalitet i dag enn for 25 år siden. 

  Legg til litt Botox ved behov; god ansiktskrem og en bra søvn, så er jeg tilfreds.

    Menn i sin beste alder finner fint yngre damer, mens kvinner sliter mer og mer jo eldre de blir (med mindre de trener og rllers tar veldig godt vare på seg selv 😇

    

Endret av AdonisFFM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det enkleste svaret er at menn lar seg lettere imponere av et vakkert utseende.  Unge jenter er vakre. Noen menn har ikke anstendighet som sperrer.

Anonymkode: d7360...d05

Men det er jo ekstremt stor forskjell på 16 og 25. Godt voksne mennesker ser ikke på ungdom på 16, det er creepy. Men kvinner på 25-35 kan jo være flotte. 

Anonymkode: 2ae37...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det enkleste svaret er at menn lar seg lettere imponere av et vakkert utseende.  Unge jenter er vakre. Noen menn har ikke anstendighet som sperrer.

Anonymkode: d7360...d05

     Ung skjønnhet har en dyp evolusjonær faktor for menn. Kvinner som snakker om "anstendighet" er bare frustrerte over dette.

    Jo smartere en mann er; jo bedre valg har han; jo "smartere" en kvinne er jo mindre menn er interessrt.

   Menn velger skjønnhet foran smarte og utdannede kvinner 99 av 100 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AdonisFFM skrev (5 minutter siden):

     Ung skjønnhet har en dyp evolusjonær faktor for menn. Kvinner som snakker om "anstendighet" er bare frustrerte over dette.

    Jo smartere en mann er; jo bedre valg har han; jo "smartere" en kvinne er jo mindre menn er interessrt.

   Menn velger skjønnhet foran smarte og utdannede kvinner 99 av 100 ganger.

Må innrømme at når jeg hører på Marte Julie Sætra så er det ikke mange andre som virker like fristende. Helt normalt utseende men en hjerne som er spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.5.2023 den 21.42):

Det var også veldig vanlig for menn å ha en ung mannlig elsker. 

Anonymkode: 5e411...638

Tror de veldig ujevne aldersforholdene i antikken ofte var homofile, faktisk.

Anonymkode: 1ecda...035

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AdonisFFM skrev (11 minutter siden):

     Ung skjønnhet har en dyp evolusjonær faktor for menn. Kvinner som snakker om "anstendighet" er bare frustrerte over dette.

    Jo smartere en mann er; jo bedre valg har han; jo "smartere" en kvinne er jo mindre menn er interessrt.

   Menn velger skjønnhet foran smarte og utdannede kvinner 99 av 100 ganger.

De fleste smarte, suksessfulle menn velger noen lunde jevnaldrende, smarte kvinner. Jeg hadde ikke ønsket å være med en mann hvis drømmedame var en dum bimbo.

Anonymkode: 5e411...638

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

De fleste smarte, suksessfulle menn velger noen lunde jevnaldrende, smarte kvinner. Jeg hadde ikke ønsket å være med en mann hvis drømmedame var en dum bimbo.

Anonymkode: 5e411...638

Hvorfor antar du at en kvinne med godt utseende er en "dum bimbo"? Her er vel heller sannheten oftest det motsatte. Å ta godt vare på seg selv er en iboende flott egenskap. Det betyr også (tilbake til evolusjonen) at hun er tilbøyelig til å være sunnere.

    Kvinner med timeglass-figur har høyest fertilitet og de fleste menn (og kvinner) finner nok dette mest attraktivt.

  36-24-36 163 og 50 kilo 

    😋😋😋

Endret av AdonisFFM
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AdonisFFM skrev (På 27.5.2023 den 10.23):

For meg har dette stemt bra, selv om også jeg har vært sammen med en 17-åring, da jeg 33. Fungerte helt fint. 

Tipper hun er traumatisert den dag i dag.....

Anonymkode: 55a6b...5d2

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Tror de veldig ujevne aldersforholdene i antikken ofte var homofile, faktisk.

Anonymkode: 1ecda...035

Ddt vet en cel ikke mye om. Det var vel heller slik at de som VAR homofile blir husket og nedtegnet i historien. Det overveldende flertall av menn vil alltid fortrekke yngre og vakre kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tipper hun er traumatisert den dag i dag.....

Anonymkode: 55a6b...5d2

    Hvorfor skulle hun være det?

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Illuminatum skrev (22 minutter siden):

Må innrømme at når jeg hører på Marte Julie Sætra så er det ikke mange andre som virker like fristende. Helt normalt utseende men en hjerne som er spennende.

Det er klaft at hvis du deler hennes ideologi og brenner for det, så kan det gjøre at du liker henne mer enn ellers. 

   Men om du ikke kjenner henne og vi snakker om rent utseende er jeg ikke like sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AdonisFFM skrev (10 minutter siden):

Det er klaft at hvis du deler hennes ideologi og brenner for det, så kan det gjøre at du liker henne mer enn ellers. 

   Men om du ikke kjenner henne og vi snakker om rent utseende er jeg ikke like sikker.

Kjenner henne ikke annet enn gjennom å lytte på Abels Tårn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AdonisFFM skrev (3 timer siden):

    Hvorfor skulle hun være det?

Når det går opp for henne hvor feil det er at hun lot seg utnytte av en mann som var alt for gammel for henne og bare var ute etter kroppen hennes.

Anonymkode: 55a6b...5d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...