Gå til innhold

Fremtiden blir bedre...


Englemamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for alle gode klemmer :klem:

Jeg blir kjempeglad når jeg ser dere har vært innom meg... :blomst:

I dag har jeg fri og det er godt. Er fortsatt sykemeldt en dag i uka, men etter ferien tror jeg at jeg kommer til å prøve meg for fullt. Føler at det kommer til å gå bra nå.

Er litt oppesen om dagen for jeg har en ganske god følelse med det som skjer i kroppen min, selv om jeg ikke vet enda...

Prøver å si til meg selv at mensen kan komme og da må du ikke bli skuffet!!

Har uansett ikke hatt slike ballong-pupper siden jeg var gravid med Engelen min... Ømme som tusan, vondt å snu seg om natta og akkurat slik var det sist...

Englepappa vet ingen ting... liker egentlig ikke å holde han utenfor, men det er kun for at jeg vil skåne han for nedturen hvis mensen kommer.

Er litt usikker på om det er kjempelurt å reise til Thailand hvis jeg er gravid, men jeg skal til legen på mandag og hvis han fraråder oss det får vi bare finne på noe annet... Godt vi har avbestillingsforsikring.

Hvis jeg holder meg til godt stekt mat og tar de forholdsreglene som jeg bør ta så skal det vel gå greit. Er ikke akkurat noe back-packing vi skal på.

Tenkte jeg skulle få tatt en test i løpet av helga, men jeg tror egentlig ikke den vil gi noe utslag før på mandag... Kan evt. ta en test hos legen på mandag hvis mensen ikke har kommet....

Krysser fingene for at dette er det jeg tror det er.... Mulig dere synes jeg bør starte en graviditetsdagbok, men jeg gidder i alle fall ikke det før jeg vet helt sikkert at dette er i boks.

Klem til alle jentene mine :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh, så utrolig deilig det var å reise fra jobb i dag og vite at det ligger to herlige uker med ferie forran meg. :hoppe: Det er ubeskrivelig godt, og fortjent synes jeg :tommelsmil:

Bare noen dager igjen så går ferden til varme, deilige himmelstrøk... :briller2:

Ellers er det ingen forskjell på status gravid eller ikke.

Har verdens ømmeste pupper og har begynt å tisse veldig ofte... Opp til 6-7 ganger på jobb... Så jeg har jo håp :Nikke:

Kjøpte test i går, men den ligger godt i skuffa mi til søndag tenker jeg... eller kanskje mandag-morning. Får se hvordan formen utvikler seg.

Prøver å være avslappet, for selv om jeg kan være gravid kan det også gå galt. Når man har spontanabortert en gang holder man igjen litt.

Spennende er det uansett.

Ha en god fredagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klem:

Åååå så spennende......jeg hadde aldri klart å ha en test liggende jeg :sjenert: Håper sånn av hele mitt hjerte at du er gravid.Tenk for en fantastisk nyhet du da kunne gitt din kjære.

Og om du er gravid så kan du nok trygt reise på den turen. Jeg var ikke syk en dag når vi var der,og det gikk fint med Henrik også som var veldig liten da.

Ååååå så spennende dette er :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kroppen min er skikkelig slu.... klarte virkelig å lure meg denne gangen altså.

Som dere sikkert skjønner var det ingen baby på vei.

Litt kjedelig med en gang, men nå er jeg bare kjempeglad for at jeg skal på ferie i morra :hoppe:

Da er det bare å finne fram en deilig drink og ta jacuzzi uten noen form for bekymring.

Her depper vi ikke nei :riste:

Ringte St. Olavs i dag, og brevet fra dem kommer mens vi er på ferie. Det vil si at så fort vi er hjemmat setter vi i gang med den prosessen.

Nei kjære søte damer... Nå må jeg tilbake til pakkinga.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her har jeg ikke vært før, dette var sterk lesning. En vekker når det gjelder å sette pris på dem jeg har.

Ønsker deg en deilig ferie og snarlig graviditet.

Kommer til å følge med videre.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klem:

Så synd at kroppen bare lurte deg denne gangen. men fint å lese at du tar det så bra!

Og tenk nå ligger du kanskje på en deilig strand og koser deg kjempemasse. Nyt ferien - det fortjener du og din kjære jammen!

Stor klem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååhhh... så utrolig deilig det var med ferie!!! Skulle ønske den varte minst en uke til.

Men alt kommer til en ende, også ferier... I morra er det på´n igjen på jobb.

Gleder meg faktisk. og det er lenge siden jeg har hatt den følelsen.

Thailand var rett og slett helt fantastisk og kan anbefales på det varmeste. Et utrolig herlig folk som bare går rundt og er hyggelige og smiler hele tiden :smile:

Det er regntid der nå så vi hadde noen dager med litt lite sol, men varmen er jo konstant og bare det er deilig synes jeg.

Er litt utolmodig i sola uansett, så det passet meg utmerket.

Det eneste som er dumt er at reisa er så utrolig lang. Vi kjørte rutefly og måtte bytte fly to ggr både ned og opp. Hjemreisa gikk alikevel bedre enn forventet for vi fløy natta og da sov alle sammen.

Når vi endelig kom inn døra var det bare å kaste seg over postbunken. Det gikk så aviser og reklame flagra... Og der, nesten nederst lå brevet fra St. Olavs hospital... Åh, endelig... har venta helt siden i begynnelsen på mars.

Skal ringe dit i morra for å høre hvordan vi skal gå frem.

Klem til alle :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så fint å høre at dere hadde en fin ferie. Er vel ekstra godt å få ladet batteriene når dere har en så spennende høst framfor dere. Ønsker dere lykke til, og venter spent på nye oppdateringer. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...