Gå til innhold

Fremtiden blir bedre...


Englemamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så utrolig koselig å se alle hilsenene i boka mi! Nå ble jeg superglad :-D

Noen som lurer på hva som egentlig skjer i magen min eller???

Da kan jeg bare si at det gjør jeg også!!!

Det har ikke dukket opp noen menstruasjon, men når jeg tok en test i dag tidlig var den negativ... Er 99% sikker på at jeg hadde eggløsning for ca 16 dager siden. Får vel bare smøre meg med litt mer tolmodighet :roll:

Jeg har et symptom som jeg også hadde tidlig i den forrige graviditeten og det er at brystene er ganske så ømme. Nesten smertefullt å ta av seg bh´n om kvelden. Dette tar jeg selvfølgelig som et godt tegn, men så er det frykten for å bli skuffet om mensen skulle dukke opp også da.

Like glad hver gang jeg har vært og tissa og det ikke er kommet noe "besøk".

Så da får vi bare vente litt til da jenter og se hva som skjer....

Håper dere alle har hatt en fin helg og at dere får en fin uke. Jeg kommer helt sikkert innom med oppdatering så fort jeg har fått svar fra kroppen min.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint med en oppdatering fra deg!

Krysser fingre og tær for at det er en liten spire i magen!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Å så spennende. Jeg unner deg sånn av hele mitt hjerte at du er blitt gravid.

Skjønner godt at det er nesten skummelt å gå og tisse jeg.Håper mensen holder seg langt unna og at det er en liten spire inni der.

Og om det ikke er det så er det jo likevel utrolig bra at du kanskje har fått igang syklusen igjen med akkupunkturen da.

Ønsker deg en kjempefin dag englemamma :klem:

Stor klem fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok ingen spire som ville feste seg denne gangen nei...

Er litt :grine: og litt :sur: , men det var mest i går egentlig. I dag er jeg ganske oppesen igjen og ser på menstruasjonen nå som en skikkelig opprenskning før neste runde, som sikkert går mye bedre :enig:

Det blir nok enda mer :kline: og :humpe: i neste runde for da kan vi komme eggløsningen i forkjøpet. Tror jeg skjønte det litt for sent denne gangen...

Jeg får bestille meg en haug med eggløsningstester så vi er helt sikre, og akupunkturen fortsetter jeg selvfølgelig med :)

Ha en fortsatt fin dag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :klem:

Har følt med i boka di fra tid til annen, og vet liksom ikke helt hva jeg skal si til deg. Det er jo så vanskelig med ord i sånne situasjoner, men du skal vite at det er mange som tenker på deg og føler med deg. Jeg håper virkelig at det kommer en liten spire snart,blir fint å få noe positivt å fokusere på, det hjelper virkelig.

Jeg har vært igjennom noe av det samme som dere, vi mistet nemelig vår førstefødte under fødselen. Så jeg vet ting kan virke veldig svart til tider, men det blir bedre, det vet jeg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var nok ingen spire som ville feste seg denne gangen nei...

Er litt  :grine: og litt :sur: , men det var mest i går egentlig. I dag er jeg ganske oppesen igjen og ser på menstruasjonen nå som en skikkelig opprenskning før neste runde, som sikkert går mye bedre  :enig:

Det blir nok enda mer  :kline: og  :humpe: i neste runde for da kan vi komme eggløsningen i forkjøpet. Tror jeg skjønte det litt for sent denne gangen...

Jeg får bestille meg en haug med eggløsningstester så vi er helt sikre, og akupunkturen fortsetter jeg selvfølgelig med  :)

Ha en fortsatt fin dag.

:klem:

Uff, så leit!!! :forvirret:

Men det er bra du holder motet oppe!!!

Sender deg mange klemmer, og ønske om en deilig Pinsehelg!! :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :klem:

Så leit at det ikke ble en liten spire denne gangen. Men som du sier så gjør kroppen seg kanskje enda mere klar nå neste eggløsning. Dere får kose dere med masse prøving nå i ukene som kommer :)

Det er jo godt at kroppen iallefall begynner å komme i normal rute.

Krysser det jeg har for at det klaffer neste gang.

Har du ellers fine pinsedager da? I dag skinner endelig solen her. Får iallefall LITT følelse for at det faktisk er sommer nå. Godt med en ekstra fridag i dag.

tenker på deg!

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Håper det går bra med deg!! Tenker på deg!

Regner med at dette blir min siste tur innom før jeg reiser på ferie! Gleder meg så utrolig, og håper jeg får slappet godt av, og kost meg masse!!! :hoppe:

Take care, så lenge!!!

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann :klem:

Håper det går fint med deg. Har tenkt masse på deg i det siste.Vil så gjerne at du skal ha det bra. Håper du får en fin St.Hans feiring i kveld.

Masse klemmer fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det kjempelenge siden jeg har vært inne i boka mi. Trodde jeg var gitt opp av dere jeg nå, også går jeg inn og ser at det ligger helt ferske hilsner her. Da blir jeg så utrolig glad og rørt... Tusen takk :klem:

Grunnen til at jeg ikke har vært inne her så ofte har vel litt å gjøre med at det er sommer, og da er prioriteringene litt anderledes.

Det skjer ikke så mye allikevel... Går fortsatt og venter på ny eggløsning, men prøver å ikke stresse det så mye. Er vel på dag 30 ca nå og hadde en slags blødning på dag 20. Skjønner ikke så mye av det kroppen min driver med nå, men det er vel en slags stabiliseringsprosess.

Prøver å nyte lyse sommerkvelder på best mulig måte. Har lånt oss motorsykkel som vi raser litt rundt på og så prøver vi å nyte hverandre masse :kline:

I helga var vi i 30-års lag til ei god venninne. Var litt spent på hvordan det ville bli. Om det var mange som kom og skulle være sentimentale i fylla, men det gikk faktisk utrolig bra. Bare 3-4 stk som spurte litt, men jeg vet at det bare var av omtanke. Ellers spilte vi musikk, og dansa og koste oss. Var ikke i seng før klokka var fire på morningen. Det er lenge siden sist det...

Gleder meg masse til helga. Skal på Robbie Williams konsert i Gøteborg. Har ingen plass å bo da, for det er helt umulig å få tak i hotelrom, men vi har ikke så lange kjøreturen, så vi satser på å slappe av litt i bilen i stedet. Det er ikke noe problem. Håper det blir et bra show, men det tviler jeg vel i grunnen ikke på.

Skal på konsert senere i sommer også. Da blir det en runde til med Lind, Nilsen, Fuentes og Holm. Fikk jo helt dilla når jeg var i Stavanger, så nå har vi bestilt i Langesund. Reiser med en gjeng fra jobben denne gangen, også skal vi ha med oss våre kjære. Gleder oss enormt. Spiller cd´n på jobb og synger av full hals.

Det var en liten oppdatering på meg , så håper jeg dere tilgir meg for at jeg ikke er like flink som dere til å legge igjen spor etter meg i deres bøker. Kanskje jeg skal ha det som et lite mål for meg selv. Å ta meg tid til det...

Klem til alle som vil ha :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ååå så gøy med konsert da - det blir sikkert en kjempeopplevelse kan jeg tenke meg!

Også hørtes det vidunderlig ut med motorsykkel *drømme* Jeg hadde sykkel selv, men når den gravide magen min lå nedpå tanken nesten med henrik så solgte jeg den. Og mannen solgte sin året etter. Savner det veldig innimellom og alle de fine turene vi hadde sammen, men nå er det ikke mye tid til slikt lengre nei. Men kanskje når de søte små er blitt større?

Er nok ikke like mye på dataen jeg heller nå om sommeren, iallefall ikke i helgene. På formiddagen har jeg litt tid da siden jeg jobber hjemme men det blir det jo slutt på nå til høsten da.

Håper du får en fin uke av det som er igjen av den.

Klem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så fint å høre fra deg igjen!!! Tenker på deg, enten du skriver eller ei, vet du!! :klem:

Jeg er skikkelig misunnelig på Robbie Williams konserten, skulle så gjerne vært der...!

Kos deg, og ha en fortsatt fin sommer!!! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...