Gå til innhold

Fremtiden blir bedre...


Englemamma

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Nå er det lenge siden sist nå... huff a meg...

Tusen takk til dere som har vært innom boka mi, jeg setter som vanlig stor pris på det :klem:

Jeg rusler om dagen rundt i gravidmodus og er rimelig følsom. Ser endelig ut til at jeg er ferdig med den værste kvalmen, det har vært tøfft å være "fyllesjuk" i over 5 uker, for det er slik det føles for min del.

Så lenge dette ikke er en gravid-dagbok har jeg ikke tenkt å skrive så mye om graviditeten.

Følelsene mine derimot, kunne jeg tenke meg å sette litt ord på...

For det er faktisk ikke så lett dette her, med et nytt barn på vei og et som man savner over alt på jord... Trodde egentlig alt skulle bli veldig bra, men jeg sliter en del.

Kanskje vanskelig å forstå når man ikke har vært i situasjonen, men jeg har til tider veldig dårlig samvittighet overfor engelen min for at mamma nå skal ta vare på et nytt barn. Er redd for at han skal bli lei seg på en måte... Dette høres sikkert helt sprøtt ut...

Vet på en annen måte at engelen min vil leve videre i broren eller søstera si så jeg prøver å tenke på den måten, men det er ikke like lett hele tiden.

Nei, nå blir jeg litt forstyrret her så jeg fortsetter en annen dag...

Ønsker at alle her inne har det bra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se deg her igjen Englemamma! :klem:

Skjønner godt at det dukker opp tanker nå som du er gravid igjen, tror det ville vært mer rart om det ikke gjorde det. Og alt som skjer i denne graviditeten vil jo minne deg om hvordan det var forrige gang, og dermed få tankene inn på det barnet du mistet.

Men selv om det er vanskelig håper jeg at gleden i hverdagen din blir større, selv om sorgen fortsatt er der. Husk å la deg selv nyte denne tiden, selv om du også har mange triste tanker.

Enda en :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Så fint å høre at er bra med deg. Tror nok de følelsene du har er helt normale. Jeg nok mye av det samme som deg i mitt andre svangerskap jeg også. Selv om følelsene nok var sterkest de første mnd. Det ble litt bedre utover i graviditeten. Men så kom følelsene tilbake for fullt mot slutten igjen. Men det gikk jo bra allikevel. Synes i allefall du skal nyte tiden framover jeg,og prøve å tenke minst mulig på de vonde tankene. For jeg tror nok engelen din unner deg dette, han vil nok allerhelst bare ha en glad mamma.

Vet ikke om du får så mye ute av dette jeg,men håper det hjelpe litt allikevel :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Hei vennen min :klem:

Synes ikke det du tenker og føler høres rart ut i det hele tatt. Det er nok helt normale tanker det du har. Og som en sa her inne -den lille engelen din vil nok ha en glad mamma. DET er jeg helt sikker på. Håper du klarer å nyte graviditeten din og at du tar godt vare på deg selv. tenker masse på deg vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...