Gå til innhold

Fremtiden blir bedre...


Englemamma

Anbefalte innlegg

Tenker på deg i dag, og håper at du også klarer å minnes de gode dagene dere fikk mellom tårene som en slik dag helt sikkert bringer. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagen i går var tung, men vi kom igjennom :grine:

Nå er vi på en måte gjennom det alle sier er det værste, det første året.

I morgen blar vi over på en ny side i livsboka vår når vi skal i gang med prøverørsbehandlingen i Trondheim.

Reiser nå i dag for vi har ganske så lang vei og skal ha ultralyd ganske tidlig i morra.

Oppdaterer hvordan det har gått når vi kommer hjem.

Klem til alle :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Endelig tid for litt oppdatering fra meg :)

Kom hjem fra Trondheim på søndag etter ett mye lengre opphold enn først forventet.

Var litt lite stimulert så jeg trengte noen dager ekstra med sprøyter.

Hele forsøket gikk kjempefint og jeg bærer nå på et egg som vi håper vil feste seg og vokse til en nydelig liten baby.

Det er selvfølgelig ikke best odds på disse forsøkene, men jeg sier som før, at håp må man ha.

Akkurat nå er følelsen kjempegod og jeg kjenner at psyken min har fått seg ett skikkelig løft.

I morra skal jeg på jobb igjen, gleder meg masse til å møte jentene igjen. Har savnet dem masse!!

Ellers er det bare å gå og være tolmodig til den 3/12 da vi kan ta graviditetstesten.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen.

Masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :vinke:

Har nesten litt dårlig samvittighet jeg, sånn som jeg har forsømt mine KG venner de siste ukene.... :sjenert:

Sånn er det å være nyforelska, og å ha blitt kjæreste igjen! Jeg nyter hvert eneste minutt sammen med den gode, fine, herlig gutten min! :hjerte:

Ha en fin dag, bruk den godt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Håper det går bra med deg og at egget har festet seg. Vet at statistikken sier at det ikke ofte går så bra, men overraskende mange av de jeg kjenner har klart det (fler enn statistikken). Håper det ordner seg for deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå senker snart julefreden seg for min del. Ferdig på jobb om en times tid, og så har jeg 11 deilige feriedager å se frem til! :hoppe: Det skal bli godt!

Ønsker deg og dine en kjempekoselig og avslappende jul!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden jeg har vært inne i boka mi nå, også så koselig det er å se så mange hilsner...

Vet dere hva....?

Jeg er GRAVID!!! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Er nå i 7. uke og alt er bare bra. Var på ultralyd i går og så den lille bylten. Den var hele 0,77 cm og det lille hjertet slo i et forrykende tempo :ler2:

Selv om jula ikke blir som for 2 år siden blir den mye bedre enn i fjor og dette er jo den beste julegaven vi kunne få.

Tror ikke det blir så mye godis i jula heller gitt, for absolutt ALT byr meg i mot, spes. sjokolade, kaker og andre søtsaker... Blæh!

Må innrømme det blir litt Cola for å roe kvalmen, men det er vel omtrent det eneste jeg har i meg som det er sukker i.

Jeg skal prøve å bli flinkere til å stikke innom, og jeg kommer til å beholde denne dagboka. Tror ikke jeg har noe behov for å lage egen graviditetsdagbok. Da får det heller bli litt blanding i denne.

Ønske alle søte KG-damer en riktig god jul.

Masse klemmer :klem::klem::klem: fra Englemamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:legrine: jeg gråter av glede og det å lese her inne var nesten den beste julegaven for meg i år også. Jeg ble så fantastisk glad.

En diger klem til deg fra meg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har ikke vært innom her før og begynte å lese litt i dagboken din men må innrømme at jeg ikke kom så langt, tårene bare trillet og jeg satt med en kjempestor klump i halsen! Jeg klarer ikke å forestille meg hvordan det er å miste et barn! Ville bare gi deg en kjempestor :klem: og si at du er tøff som deler historien din med oss.

Måtte bla meg til siste side og der står jo jammen meg at du er GRAVID!!!

Så fantastisk!!!! Gratulerer så mye!

Håper svangerskapet går knirkefritt og tiden fort så du har en liten krabat hos deg igjen!

Mange :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...