Murmelmy Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #3381 Del Skrevet 7. juli 2008 Godt å vite at vi er flere i samme kostholdsbåt, Bippe . Vi skal nedover rundt 22. juli tenker jeg. Orker ikke ikke ha flere enn fire overnattinger med svigers . Vi har hytte på en øy, kjører båt ut fra Hølen (Søgne) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. juli 2008 #3382 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg skjønner godt at du ikke orker flere overnattinger med svigers. Det hadde ikke jeg heller orket! Det er rart det der med svigers. Det er ikke så mange som har et veldig godt og nært forhold til dem. Ofte er det vel svigermor som er "problemet." Men jeg skal jo (forhåpentligvis) bli svigermor selv en dag, og jeg skal bli kjempekoselig og ikke vanskelig i det hele tatt! Søgne er veldig nærme her! Og det er en nydelig kommune. Veldig flott skjærgård! Dere kommer sikkert til å kose dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 7. juli 2008 #3383 Del Skrevet 7. juli 2008 God sommer murmel :-D :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #3384 Del Skrevet 7. juli 2008 Takk det samme Reka! Bippe, om du er kjent der ute så er øya den hvor det er en festning etter krigen, likeve ved Olavssund (vil ikke skrive navnet på øya ). Jeg har et godt forhold til svigers, men det er ikke det samme som å feriere med egen familie hvor du virkelig kan si hvor skapet skal stå om grenser blir trådd over. Vi skal med mamma og min familie pluss et par vennepar av dem til Danmark og det gleder både mannen og jeg oss til. Min familie er liksom så mye "enklere" enn hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. juli 2008 #3385 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg har det på samme måte med svigers kontra mine egne foreldre. I hvertfall med svigermor. Svigerfar og kona er jeg mer avslappet med, men det er ikke helt det samme likevel. Ikke så rart, egentlig. Foreldrene våre har vi jo vokst opp med, og de har sett våre dårlige sider opptil flere ganger Håper du og barna koser dere selv om godværet plutselig forsvant!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 10. juli 2008 #3386 Del Skrevet 10. juli 2008 Grattis med vel overstått dåp og bryllupsdag! Du, min bæreguru... Vi er på utkikk etter noe nytt å bære i, som er litt lettere å ha på når man er alene. Synes MT er litt tungvindt... Har du noen forslag/anbefalinger? Vi skal ta fly i høst, og jeg ser for meg at det er bedre å bære enn å drasse med vogn på flyplassen...? Ha en herlig sommer med de nydelige barna dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #3387 Del Skrevet 11. juli 2008 Karius! Kjapt innom med litt bæretips . En formsydd sele passer ypperlig for dere da. Tilpasses enkelt til både deg og mannen. Ville sett etter en Beco 4th generation, Manduca, Ergo, T\Yamo m.m. . Sjekk annonsørene på tett inntil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 12. juli 2008 #3388 Del Skrevet 12. juli 2008 Håper dere har en fin sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #3389 Del Skrevet 13. juli 2008 Murmels tanker... Jeg tar meg selv i å synes at tuppa vokser så altfor fort. Hun er ikke lengre nyfødt, men en baby. Hun holder hodet selv og nekter å sove på mammas bryst om hun ikke sovner før jeg setter meg ned. Tenk, detter er mitt siste barn, og snart er hun stor. Om syv mnd gikk storebror og han er virkelig blitt en stor og flott gutt. Han kan ikke prate så forståelig ennå, men er en racer på å bygge briotog og LEGO. Se på mine vakre nuddlinger... Barna mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. juli 2008 #3390 Del Skrevet 13. juli 2008 Så skjønne de er Herlige sommerbarn. Men tiden går alt for fort. De er jo snart småtroll føler jeg. Vil ha tilbake babyen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #3391 Del Skrevet 15. juli 2008 Så skjønne de er Herlige sommerbarn. Men tiden går alt for fort. De er jo snart småtroll føler jeg. Vil ha tilbake babyen min Takk . Vil ha tilbake babyen min jeg også Da skal jeg prøve å holde en liten oversikt over vekten min og hva det jeg spiser har å si for den. Skal nemlig prøve å spise sunnere, men er redd vekten vil stupe da... Jeg er 176 cm høy. Uke 1: 64.7 kg ...kommer til å veie hver fredag fra nå av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. juli 2008 #3392 Del Skrevet 16. juli 2008 Så skjønne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 17. juli 2008 #3393 Del Skrevet 17. juli 2008 ÅÅ :-D Herlig barn :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 17. juli 2008 #3394 Del Skrevet 17. juli 2008 Hvis definisjonen på å ikke være baby lenger, er å holde hodet selv, har jeg jo ikke hatt babyer i det hele tatt. Men ja - de vokser så fort! Er det ikke rart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #3395 Del Skrevet 18. juli 2008 Deilig på Frognerbadet i går. Var meldt greit vær i dag, så venter på at solen skal titte frem og jeg kan suge til meg solstrålene . Takk for babyskryt, hun er jo selvfølgelig verdens nydeligste lille jente . Lava, de er virkelig blitt store nå...du så jo maisen da hun var tre dager gammel (kunne jo stukket innom rett etter også ) og hun har blitt en ordentlig baby nå Veidag hver fredag (176cm høy) Startvekt: 64.7 kg Uke 1: 64.0 kg Jadda. Har hatt tre semisunne dager hvor sjokoladen har blitt liggende, men desto mer is og gjærbakst. Som jeg tenkte, vekten er på vei nedover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #3396 Del Skrevet 21. juli 2008 I dag er maisen tre måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 21. juli 2008 #3397 Del Skrevet 21. juli 2008 3måneder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #3398 Del Skrevet 22. juli 2008 Ferietid! Adios!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. august 2008 #3399 Del Skrevet 8. august 2008 Lenge siden sist! Og velkommen tilbake får jeg vel nesten si Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. august 2008 #3400 Del Skrevet 15. august 2008 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå