Gå til innhold

Murmelmy & Barna


Murmelmy

Anbefalte innlegg

Så fiiin han er!! :hjerte: Kjempekoselig med pappas bunad, ja! Mamma og pappa har en liten bunad etter meg, så vi får kanskje bestille ei jente neste gang vi også? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fiiin han er!! :hjerte: Kjempekoselig med pappas bunad, ja! Mamma og pappa har en liten bunad etter meg, så vi får kanskje bestille ei jente neste gang vi også? :ler:

Takk :kyss:....er det forreste noe på gang?

------------------

Da har vi vært på 4 ukers gruppekontroll på HS og det var veldig koselige mammaer. Ungene er veldig tett i alder, en født 17. april, Maia den 21. og tre andre den 23

Maia veier nå 4.860 g fra 3.8 kg ved fødsel. Strukket seg 4 cm til 54 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at de er født så tett! Vi havnet i barselgruppe på helsestasjonen med fem andre som var 4 måneder yngre, unødvenig å si at vi var på litt forskjellig stadie. Min rullet rundt og prøvde stikke av, de andre lå bare på matta og sovnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere :vinke:

Litt sporadisk oppdatering fra murmelheimen for tiden, men er på farta. I dag var jeg på bæretreff med tett inntil-jenter, i morgen skal jeg bli med storebrors bhg på åpen gård, og fredagen går med til pedikyr. Lørdag er jeg hjemme alene med begge barna og søndag skal jeg på foreldre & barn-messen :)

Altså, busy busy :fnise:.

Tulla er fremdeles utrolig rolig og sover stort sett. Hun har kommet seg inn i en slags rutine på når hun er våken og når hun sover, samt når hun spiser om natten. Deilig.

Hun sover fremdeles mest inntil meg, men har en periode i egen seng om natten. Om dagen sover hun enten i kurven, i bæretøy eller i vognen. En enkel sjel :ler:

Vi koser oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ganske like babyer høres det ut som.

Og du har samme luksusproblem som meg, jeg raser nedover når jeg ammer. Nå er jeg 179cm, så rundt 68kg er vel trivselvekta mi. Da jeg avslutta amming med lillemor var jeg 62kg. Og da så jeg sjuk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha: Det er fantastisk!

Pondusa: Deilig, ikke sant? Har virkelig fortjent det synes jeg :fnise:

LT: :kyss:

--------------------------------------

Og slik går no dagan...

I dag har været vært fantastisk, men til tider litt skyet. Barselsgruppa mi kom kl 11 og ble til 15.30 - yes, vi jenter kan skravle :ler:, ungene sov bort dagen.

Denne uken har vi ingen planer og kjenner det er deilig. Skal egentlig bare hjemme, men kommer det noen byinvitter så tar vi toget innover tenker jeg. Får se det litt an. Må få skrevet ferdig takkekortene til barselsgavene, det er det eneste.

Fra og med i morgen starter murmel et nytt og forbedret liv - JEG SKAL BLI SUNN! Spiser så altfor mye digg for tiden noe jeg absolutt ikke har godt av. Vel, gjør ikke noe mtp vekten men ønsker nå å ikke bli fullstendig sukkerslave (igjen). I tillegg skal jeg gå minst en grei tur om dagen. Blir vel en skogstur med snuppa på magen. Deretter skal jeg hjem og gjøre noen styrkeøvelser mens jeg fremdeles er varm etter turen.

Kanskje jeg vil føle meg litt freshere til sommeren... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gracemor, du vil ikke være med på noen deilige og lange trilleturer nå? Kan jo bli litt kjent vi også :). Også kommer vi oss ut og får leet litt på legemet og føle oss litt bedre :Nikke:

Det hadde vært veldig hyggelig. Ikke minst har legemet veldig godt av det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært veldig hyggelig. Ikke minst har legemet veldig godt av det ;)

Let me know when, jeg går nå bare her hjemme :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og sier hei. Du har ikke tenkt å flytte boka di over på generell da? Så får vi deg og Monja samlet... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sier hei. Du har ikke tenkt å flytte boka di over på generell da? Så får vi deg og Monja samlet... :ler:

Pasha-snuppa, kan du fikse det for meg? :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

å, hun er jo bare skjønn da. Skulle bare mangle med de foreldrene hun har :jepp: Likner fremdeles en del på storebror synes jeg :)

Ha en finfin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant hun er nydeligst? :fnise:

Takk Pashavennen!

Da er vi i gang med tøybleier...blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...