Gå til innhold

Murmelmy & Barna


Murmelmy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på dere :vinke:

Ni dager siden sist jeg skrev i bokji mi :fnise:. I mellomtiden har vi planlagt og gjennomført dåp, vært hos fotograf og tatt babybilder av tulla som vi gjorde med storebror.

I morgen har mannen og jeg tre års bryllupsdag :hjerte:. Tiden har gått så utrolig fort og samtidig så har vi rukket en hel det. Vi har flyttet to ganger (fra leieleilighet, til selveierleilighet til hus), fått to barn og vokst en hel del :Nikke:.

Vi er utrolig heldige :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har mannen og jeg vært lykkelige gift i tre år :hjerte:

Endret av Murmelmy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bryllupsdag!!! Ja, tenk hva dere har rukket på tre år...

Det nederste bilde likte jeg kjempegodt! Det oste av lykke og glede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir så glad av deg, du sprudler nærmest i alle innlegg! :klem:

Gratulerer så mye med bryllupsdag!!!! :blomst:

Vi følger etter i oktober, da har vi vært gift i tre år.

Utrolig flotte bilder av dere, veldig vakkert par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter :klem:

Jeg blir så glad av deg, du sprudler nærmest i alle innlegg! :klem:

Gratulerer så mye med bryllupsdag!!!! :blomst:

Vi følger etter i oktober, da har vi vært gift i tre år.

Utrolig flotte bilder av dere, veldig vakkert par.

Dette var et utrolig flott kompliment kjære Nicky :Nikke:. Takk så mye :kyss:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og leser hos deg jeg. det er jammen lenge siden sist!

Så flotte bilder, både av dere og ungene.

Enig med Nicky B altså - du virker utrolig positiv! Skjønner ikke hvordan du klarer det altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter :klem:

Dette var et utrolig flott kompliment kjære Nicky :Nikke:. Takk så mye :kyss:

Bare hyggelig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååh.. sjekk de øya da :rødme:

trur mannen din må frem med balltreet om noen år :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: Nyyydelige bilder! Angrer så på at jeg ikke fikk dradd med meg Mini til Sturlason tidligere. Han var vel 8 måneder da vi var der. Bildene og gutten er jo skjønne de, men det er noe helt spesielt med de aller første månedene. Skulle øsnke jeg hadde fanget det hos fotograf.

Tik dere bilder av eldstemann da han var på samme alder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk jenter :)

Ja Samba, tok bilder av T på samme alder :Nikke:. Skal tilbake igjen o august/september for å ta nye :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud, for noen råflotte brudebilder!!! Så moro det må være å ha så fine bilder. Du er jo aldeles nydelig, Murmelmy!!

Nydelig bilder av Maia også :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tusen takk for bildeskryt, jenter :klem:

Her går livet sin vante gang. Vi storkoser oss i helgene når vi får vært en skikkelig familie og ser utrolig frem til ferie på hytta og i Danmark om noen uker. Er så herlig å ikke ha planer og ikke stresse. Merker det så utrolig godt på storebror og humøret hans. Min herlige lille store gutt :hjerte:.

Været på Østlandet har gått fra tropevarme til regn og kaldt på bare noen timer på søndag. Flott for plenen at det veksler mellom sprutregn og sol fra skyfri himmel, men ikke like gøy for den hjemmeværende moren i huset :fnise:. Er og blir et sommermenneske som eeeelsker sol og varme. Hvorfor kunne vi ikke hatt en 2006-sommer i år?

Over til noe annet; Kostholdet mitt er drit :(. Klarer ikke å kutte ut popcorn, boller, sjokolade, is og det som verre er. På den ene siden så er det jo greit at jeg spiser det iom at vekten min ville stupt om ikke, likevel så "er man det man spiser". Føler meg bare *blæh*. Har begynt å i det minste ta situps (100 stk) hver dag, men det er den eneste trimmen jeg har foruten å løpe etter storebror. Gleder meg til jeg begynner å trene i august...

Lunsjen min i dag var en stor bolle popcorn og en stor kaffe latte :roll:. Need I say more?

Jaja, veier nå rundt 64 kg og det er i og for seg greit ettersom jeg er 176cm høy. Rundt 60 kg ser jeg syk og forferdelig ut...

MEN, LIVET SMILER :) Jeg har det så utrolig bra med disse to skjønningene mine og mannen min som er en fantastisk pappe og ektemann. Jepp, vi har våre mørke stunder vi også, men hvem har vel ikke det? Gleder meg masse til ferie om et par uker hvor vi skal på hytta i Kristiansand og til Danmark en ukes tid. Gleder meg :hjerte:. Må bare komme meg gjennom denne uken hvor jeg er hjemme alene (igjen) med mine to små ;)

Ha en super uke :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere hytte i Kristiansand? Det er rett i nærheten av der jeg bor.

Kristiansand er en veldig fin by om sommeren. Håper dere får fint sørlandsvær mens dere er her!

Akkurat nå plaskregner og tordner det da, men det har sikkert gått over til dere kommer. Jeg skal bestille fint vær for dere jeg! :sol:

Hvis det er noen trøst, er kostholdet mitt heller ikke særlig bra. Spiser alt for mye søtsaker jeg også. *spiser kokesjokolade nå, i mangel av noe bedre* :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...