Gå til innhold

Murmelmy & Barna


Murmelmy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jenter!

Ok, en liten men litt mer utfyllende oppdatering :fnise:.

Mini har jo vært syk konstant siden helgen før mikro kom til verden og har således vært utrolig sutrete og da spesielt ovenfor meg. Mannen har jobbet konstant siden tulla ble født og har også jobbet endel kvelder. Dermed har jeg vært alene med to små, en nyfødt og en sykling som har våknet x antall ganger om kvelden.

De to siste dagene (les lørdag og søndag) har mannen også jobbet lange dager, men tilværelsen har vært fantastisk! Vi har vært ute hele dagen og kost oss enten i hagen vår eller hos pappa i dag. Mini har vært en engel og så sinnsyk enkel å ha med å gjøre. Vært oppe til 20-21 begge dagene, men humøret har likevel vært på topp. Hjelper jo også at han begynner å bli helt frisk igjen :Nikke:.

Nå skal mannen jobbe 2-3 dager til (men leverer og henter i bhg) før han skal ha sine to uker etter fødsel. Noget sent, men dog bedre enn ingenting :).

Mikro er fremdeles like rolig og sover godt om natten (og om dagen). Hun er virkelig en tilfreds liten sak som i skrivende stund sover en liten blund på brystet til pappan. Fytterakkern så skjønne de er :hjerte:.

Nå gleder jeg meg til mannen har fri og vi kan kose oss sammen... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dødsimponert over at du orker å ha begge ungene hjemme uten hjelp fra mannen jeg. Jeg sender kråka i barnehagen hver dag, fordi jeg synes det er deilig å være hjemme alene! :fnise:

Lykke til videre - jeg vil også ha et sovende barn! :sur::babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imponert jeg og. Kjenner jeg blir litt stressa bare på tanken om å skulle hatt en syk smurf og en nyfødt baby alene. Det hadde nok gitt meg angst ned i tåspissene. Men så er smurfen ekstremt krevende blitt i frisk tilstand, så jeg tør ikke å tenke på hvordan han ville vært i syk tilstand.

Mulig du har skrevet det før, men hvor stor var snuppa da hun ble født?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koseleg å lesa om livet som tobarnsmamma! Eg gler meg masse til det blir min tur når eg les om sånne positive opplevingar, sjølv om det er litt tungt med sjuk storebror innimellom. Mannen og veslejenta hørtes supersøte ut der dei sov! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien min er virkelig fantastisk :)...og bedre blir det når mannen har fjorten dager fri f.o.m. torsdag :hoppe:

Monja: Lillesøs veide 3.815g da hun ble født og veide 4.178g i dag, fjorten dager etter fødsel. Veldig fornøyd med vektoppgangen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reka

Avataren din får meg alltid i godt humør, det er som en gledes og kjærlighets spredende figur. For den danser og er i godt humør og så har den liksom kyssemunn.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:hjerte: Nydelig bilde.

Trives hun i sjalet? Jeg venter på et i posten som jeg har kjøpt brukt, håper jeg har det i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: Nydelig bilde.

Trives hun i sjalet? Jeg venter på et i posten som jeg har kjøpt brukt, håper jeg har det i morgen.

Hun ELSKER sjalet :Nikke:. Sitter der en stund hver eneste dag for å tilfredsstille mors trang på nærhet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...