Gå til innhold

Murmelmy & Barna


Murmelmy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Næmmen, Murmel-snuppa!! Dette er jammen meg spennende, altså... Jeg har vært her og snoka litt innimellom, og endelig ser det ut til å være litt action på gang!

Masse lykke til! Nå ommer hun snart... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Kom deg til sykehuset Murmel! Kanskje du er tobarnsmamma snart? :hoppe:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uæhhhhh, urettferdig. Må jeg føde helt alene nå??

Neida, bare tulla, kom deg på sykehuset slik at vi kan få litt spenning her i kveld. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles her og uten rier...

Skal ALDRI mer rope "ulv, ulv!" og nå holder jeg alle maserier og andre plager for meg selv. Dette er jo flaut . Uansett så er hun her vel innen et par uker? *håper*

Jaja, mini kommer hjem fra hytta i dag og det er jo supert at vi får ham sammen med oss noen dager før han skal til ny barnevakt. Tihi, jepp, la oss se det positive i at hun er ei luremus

Takk for gode ord og varme tanker :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten rampejente du har fått deg? som lurer mamman sin allerede før hun er født? :ler:

Vel, hun kommer jo ut etterhvert, og det er jo sikkert godt for mini at mamma er hjemme når han kommer fra tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare Monja sin gutt som er en liten luring. Han lekte jo aprilsnarr så det sang.

Håper lillemor skjønner sitt eget beste og at det blir skikkelig action snart. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille lurejenta!

Litt skummelt det der, for når man har en del falske alarmer risikerer man å tvile for lenge på hva som skjer når det starter for alvor! Men snart kommer hun (jeg tipper før neste helg!)

Ha en fin søndag Murmel :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fremdeles på følelsen at hun kommer før termin jeg.. Hun må forte seg så jeg får rett :fnise:

Lykke til, Murmel :klemmer:

p.s. Må le litt her... Du skulle jo hverken gifte deg eller ha barn... nå er du konepone, har hus og stasjonsvogn og snart to små :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere gode jenter!

I dag har jeg nesten ikke hatt kynnere i dag, så denne kroppen er et underfundig lite mysterium (liten er den vel egentlig ikke lengre :fnise:)

Nå jobber mannen med å sette opp gjerdet rundt hagen. Jeg sitter i godstolen med fjeset mot solen og strikketøyet i fanget. Blir i det minste ferdig med jakka i dag :ler:.

Ååååå, om fem timer skal vi hente godgutten min :hjerte:. Gleder meg sååååå til å se ham og susse og klemme på ham igjen. Lenge siden han har vært borte fra meg en hel helg. Fint at vi får noen dager sammen nå før han evt skal bort noen netter igjen :Nikke:.

Ja, tenk det Emma. Tidene forandres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå var det spennende å lese her :ler: Men da rekker jeg jo å ønske deg lykke til da :fnise: Er nok ikke såååå lenge igjen tror jeg. Bare du rekker sykehuset så :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, Murmelmy. Håper virkelig det er the real deal nå. Nå lader jeg mobilen og venter spent på oppdateringer.

Masse lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...