Gå til innhold

Murmelmy & Barna


Murmelmy

Anbefalte innlegg

Dæven døtte du er sprek ass!!!! Høres ut som en skikkelig fin dag, men skjønner du er sliten nå!

Håper du har en fin lørdagskveld og koser deg med mann og mini!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på dere jenter, Im still here ;) 39+2

Action og action Fru Blom. Jeg har jo disse kynnerne som stadig blir mer intense. Best for dem at de gjør nytta si! Problemet mitt for tiden er jo at jeg ikke sover noe særlig om natten (eller dagen). Får kynner som holder meg våken hver gang jeg beveger på meg og tillegg så er jeg så øm i symfysen at det gjør vondt å ligge på siden.

Jaja, det er over om ikke lenge - noe som skremmer livsskiten av meg :overrasket:. Jeg er fremdeles ikke klar og hadde det ikke vært for vondtene så kunne hun fint hvert der inne i noen måneder til :fnise:.

Var til modningsakupunktur i dag og hun sjekket pulsen min og mente kroppen min virkelig var klar for fødsel nå. Vel...med mini så hadde jeg ikke fødepuls den dagen han kom, så ikke vet jeg ;).

Lillemor er fremdeles utrolig aktiv og noen ganger lurer jeg på om hun kan klare å stikke hull på vannsekken på egenhånd :ler:

Ha en finfin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De kynnerne bidrar sikkert bra til modninga tenker jeg. Og klar blir du nok - i tide! ;)

Spennende å følge med her. Du har så mye å glede deg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆH? Føde, hva er det??? :klø:

Saken er den at jeg blir kasta på "hue og ræva" ut av kg når jeg prøver å legge inn et innlegg :roll:. Dritgøy...

39+4(5) i dag!

Mini skal være med sviger spå hytta i helgen så fødings hadde vært veldig praktisk å få unnagjort i disse dager ;). Bare synd jeg ikke har lyst, husker jo at det er driiiiitvondt!

Skal være hos JM på ABC kl 08 i dag og drar hjemmefra om en halvtimes tid. Da får mannen og mini kost seg sammen før barnehagen. Jeg henter mini på vei hjem fra byen i 11-tiden. Da får han sovet luren hjemme og vi får kost oss sammen før farfar henter ham rundt 14.30. Kommer til å savne ham...er så lenge siden han har vært borte fra oss en hel helg (eller natt for den saks skyld).

Har vært våken siden kl 03 og vært klar for verden siden kl 04. Godt vi er barnefrie i helgen så jeg kan ta igjen tapt søvn. De to foregående nettene har jeg sovet såååå godt!

Skal som nevnt til JM nå og kommer til å ta opp dette med den dårlige søvnen og at jeg får "store" barn. Kanskje hun kan sjekke modning evt gjøre noe *magisk* for å få i gang ting :fnise:. Jaja, vi får se...

Lillesøster er i hvertfall helt utrolig aktiv :overrasket:. Rart at hun orker å bevege på seg så mye med den lille plassen hun har. KYnnerne er fremdeles harde og jeg må puste meg gjennom dem. Har begynt å kjenne de litt i korsryggen, men de starter i magen så det er ingen rier å spore :roll:. Vel, er jo ikke utålmodig :ler:

Tenk at vi snart får en like vakker skapning som min usedvanlig perfekte sønn... :hjerte:

Ha en fin dag og en fin helg, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere :vinke:

Da har jeg kommet hjem fra JM kontroll. Blodtrykk er bra, 120/70 og urinen er fin. Jeg ble strippet og har 3 cm åpning og sprengt vannblære! Jaja, får se vha som skjer. Blødde ikke, men har som vanlig harde kynnere...

Nå spiser jeg is :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn: Oi, dette kan bli spennende! Lykke til, dette kan jo vaere starten! Haaper foedselen blir mindre smertefull enn du forventer. Resultatet blir ihvertfall helt sikkert perfekt!

*Titter innom etter lang kg-pause*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende å se hva som skjer i helga da! :hoppe:

Såklart det er vondt, men jeg tipper det hele er over før du aner det. Selv rakk jeg bare såvidt å tenke "Dette er så vondt at jeg aner ikke hvordan jeg skal holde ut" - og like etterpå var hun ute!

God (føde)helg! :klem:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har så fin mage altså Murmelmy!!

Den ser godt nedsunket ut også?

tenk om det blir fødings i helga da...! Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...