Gå til innhold

Murmelmy & Barna


Murmelmy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt å høre at det går bra med peony og lillemann! :)

:)

Vet dere hva? Jeg har så sinnsykt med kynnere! Snuppa er aktiv og prøver sitt besste på å grave seg ut der nede. Og titt og ofte stråler det ned langs utsiden av hoftene og lårene. Det stikker som tusan og gjør dritvondt!

Ingen fødsel i sikte, men måtte bare dele det med noen :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe på at det er lille jenta som øver seg på "the real thing" og at hun setter i gang i løpet av kort tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe på at det er lille jenta som øver seg på "the real thing" og at hun setter i gang i løpet av kort tid :)

Det er i hvertfall med skrekkblandet fryd for mor :fnise:. Ikke klar, ikke klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, man BLIR klar - sist gang ble jeg klar ti dager på overtid, ikke en dag før. Dagen etter startet fødselen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man BLIR klar - sist gang ble jeg klar ti dager på overtid, ikke en dag før. Dagen etter startet fødselen. :ler:

Da kommer denne jenta til jul ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg!

Har sovet maks en time tilsammen i natt. Kraftig kynner hver gang jeg beveget meg. Legger man til kvalme og følelsen av å måtte kaste opp så har dere min natt! Wanna trade?

Tenk Emma, straks over de magiske 12 :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut omtrent som mi natt, det der Murmelmy... Eg har gjerne hatt ein litt mildare versjon av smerter og kvalme, men har til gjengjeld hatt ein veeeeldig kosete pus liggande inntil ansiktet mitt heile natta.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Action og action fru blom - tror denne jenta bare terger meg . Saken er jo den at jeg ikke er utålmodig og det er ingen hast at hun kommer ut. Derfor synes jeg hun kan være snille pike og slappe av der inne uten å holde meg våken om natten. Jeg blir jo helt

Da har jeg støvsugd huset (150kvm), tørket av alle bord, vasket over badet oppe, redd sengen og skiftet på minis samt satt en bolledeig. Tatt ut av oppvaskmaskinen, satt inn og satt på en vask.

Sliter litt med venstre side av hofte da det stråler ned eller låser seg sånn plutselig. Ingen sammenheng med stilling eller bevegelse jeg gjør

Når det kommer til fødsel så har jeg liksom ikke trua på disse "tegnene". Sist hadde jeg en haug med kynnere i forkant, men på termin så følte jeg meg laaaangt unna en fødsel. Kl 22 på kvelden startet riene tett og syv timer senere var han født. Ingen hint i forkant med andre ord. Regner jo liksom med at alt er likt denne gangen ettersom jeg kun har denne ene fødselen å sammenligne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror hun bare erter deg og øver og planlegger hvordan hun har tenkt til å bli født jeg! Men støvsugingen gjør sikkert susen så kanskje det blir action snart!! :hoppe: :hoppe:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneh....var du ikke innom her i hele går? Spennende!! :jepp:
:ler: ingenting spennende å meddele herfra!

38+5 (egentlig 38+6)

Formen min er uforskammet bra og jeg er sååååååå langt fra en fødsel slik jeg ser og føler det...

Stod opp med mini i dag kl 07 og hadde vasket hele første etg før klokken var slagen 09. Har ryddet og vasket begge badene og kjøkkenet. Ryddet oppe, tørket støv og redd senger. Om ikke annet så har jeg i hvertfall gjort mitt for å vaske ungen ut ;)

Likevel, ingen hast! Hun kan bli der inne en måned til, men jeg skulle ønske jeg hadde en dato å forholde meg til. Vel, egentlig så har jeg jo det for jeg regner med hun kommer til termin som storebror :Nikke:

I dag skal jeg til byen og møte tre andre herlige mammaer til en kaffekopp. Regner med jeg drar litt tidligere så jeg kan shoppe litt uten å stresse for å rekke noe. Mannen har godt av å være litt alene med mini og vet de kommer tilå storkose seg :hjerte:. Disse to gutta mine er så fantastiske sammen!

Her snør det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du høres veldig sprek ut Murmel! Er det "før-fødsel-energikicket" som har satt inn eller? ;)

Høres ut som en koselig lørdag du har i vente! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Emma og LT :vinke:

Hatt en super dag i dag, men fyttikatta så trøtt jeg er. Ulikt meg å være våken så sent som nå...

Dro på shopping i byen kl 15 og fikk med meg:

- 4 singletter til meg (bruker ikke ammetopper, men singletter som dras ned når toppen dras opp)

- en litt stor flagrende cardigan

- sengekant til lillesøster

- 6 ansiktskluter til barna

- strikkepinner

- innflytningsgave til et nært vennepar

Også shoppet jeg fire nye lommebleier på internett fra USA nå i kveldinga. Dollaren er jo så lav at jeg får dem til "gibortpris".

Møtte to nettvenninner på kafe og vi skravla og koste oss. Utrolig hyggelig og disse jentene er fantastiske! Var hjemme før åtte.

Nå har lillesøster vært utrolig aktiv, jeg er sliten i ribbeina og har vondt i halebeinet. Ikke klar for fødsel før formen er på topp :ler:

Mamma ringte meg da jeg var i byen i stad og sa jeg ikke måtte føde i natt for hun skulle på byen :fnise:. Det har gått opp for henne at det kan skje any day nå og at mobilen hennes må være med på soverommet om natten. Den pleier å stå til lading i 2 etg og i går løp hun opp for å ta den med ned. Søte mamma.

I morgen skal vi se på leiligheten til venneparet vårt for første gang. Gleder meg masse til det. I tillegg skal vi hente bagen til vogna vår (TFK Twist). Fikk enedlig tak i en sort til tusen spenn på finn. De er jo grisedyre nye...

Nå skal jeg legge meg. Har ike vært oppe så lenge på en eeeeevighet!

Nattinatt :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...