Gå til innhold

Murmelmy & Barna


Murmelmy

Anbefalte innlegg

Theodor 21 mnd gammel

For to dager siden så kom jeg hjem fra butikken med tulla og to store handleposer. Pappan her hjemme hadde låst ytterdøra ettersom de var på fremsiden av huset. Jeg satte fra meg handleposene for å gå rundt og låse opp...

"MURMEL murmel, kom hit og se!!!" roper mannen min

Endret av Murmelmy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei og hå :vinke:

I går var tulla og jeg på farten hele dagen. Langtur i Oslo med venninne og hennes ferske baby på dagen (takk for i går, Lava!), henting av febersyk storebror i bhg, hjem en liten tur, ut igjen på venninnemiddag. Hjemme rett før kl 23. Altså drøye 13 timer på farten...

Storebror virker litt friskere i dag, men mannen har tatt over. Jeg har vært forkjølet og har hatt halsvondt siden snuppa ble født - slitsomt!

I dag skal vi bare være hjemme og kose oss med finværet i hagen. Gutta er og handler mat nå (les is :ler:), snuppa sover sin første dupp (med tøybleier :Nikke:) og jeg sitter her.

Hun sovnet andre kvelden på rad i går i sin egen seng. Sov der til kl 2.15, da var det mat og vi sovnet. Jeg våknet av at storebror lagde lyder rundt kl 05 og løp ned og hentet en flaske til ham. Da sov han videre til 07.30, absolutt akseptabelt. Kl 08 fikk tulla morgenpupp.

Sa til storebror at søster var sulten. Spurte ham hvor maten hennes var og han pekte på puppen :fnise:. Han er absolutt ikke interessert i dem selv, men skjønner at det er tullas matfat :ler:. Skjønningen min :hjerte:

Ha en super dag alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter og på bajsbleie - tre dager siden sist.

Her er jeg alene med de to skjønningene og det går supert. I skrivende stund ligger vesla og sover i senga vår mens storebror styrer rundt...burde vært omvendt . Han er over en halvtime forsinket nå, men frykter det blir lengre

Jeg har hatt en super dag med lang trilletur, kafebesøk og skravling. Hjemmelaget pasta carbonara til middag og lek med naboen og hennes gutt (som er en dag eldre enn T)

Når størsten sovner skal jeg kose meg med en stoooooor is!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..jeg sitter her nå, jeg UTEN vogn. Begge vognene ble solgt i helgen og jeg skulle ønske tfken min ikke fikk noe oppmerksomhet. Dessverre gikk den først og nå har jeg ingen vogner. Lurer på hvilken jeg skal velge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

linn3c: :kyss:

Skal du ikke ha vogn? Eller er det for å kjøpe ny?
Joda, skal ha vogn men hadde tenkt til å være litt snill mot mannen så "hans" vogn skulle få en sjanse. Altså, den vognen som ble solgt først skulle gå, den andre fikk bli. Dessverre gikk min kjapt og vi hadde da tenkt til å beholde den andre. Dagen etter var det noen som ville ha den for samme pris vi ga og da fikk jeg solgt den også - dog litt slemt mot mannen :fnise:.

Så nå sitter jeg her, uten å noen vogner i hus :ler:. Glad jeg har bæretøy!

Blir nok en oth på oss, må bare finne ut om jeg vil ha ny/brukt osv.

Forresten, har du fått kortet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håpar det går fint med deg og dine! :)

God helg! :klemmer:

Phil & Teds søskenvogna er forresten heilt superduper! ;)

Hei på deg :vinke:. Det ble oth på oss. Sort sportsdel og mørk blå bag :Nikke:

Hr sett på phil&teds, men liker ikke måten den minste ligger på. Så på den aller nyeste i butikken på onsdag. Tøff, men ikke for meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for nydelig kort! Kjempeskjønn jente.

Håper dere får bruk for gaven, om så ikke før til høsten, litt varmt ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for nydelig kort! Kjempeskjønn jente.

Håper dere får bruk for gaven, om så ikke før til høsten, litt varmt ennå.

Vi bruker den, vi ;) Selv takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...